Parechji utenti sò abituati à aduprà duie partizioni nantu à un discu duru fisicu o SSD - cumunalmente, drive C è drive. In sta istruzzione imparerai à partiziu u discu in Windows 10 cum'è strumenti di sistema integrati (durante l'installazione è dopu) è aduprà prugrammi liberi di terze parti per travaglià cù e sezioni.
Malgradu u fattu chì l'utenti esistenti di Windows 10 sò abbastanza per fà operazioni di base nantu à partizioni, alcune azzioni cù u so aiutu ùn sò micca tantu simuli da fà. U più tipicu di queste attività hè di aumentà a partizione di sistema: sì avete interesse in questa azzione particulare, allora vi prupone l'usu di un altru tutorial: Cumu aumentà u discu C usando u drive D.
Cumu spartite un dischettu in sezioni in un Windows già installatu 10
U primu scenariu chì cunsideremu hè chì l'OS sia dighjà installatu in u computer, tuttu funziona, ma hè statu decisu di sparghje u discu duru di u sistema in duie partizioni logiche. Si pò fà senza prugrami.
Fate un clic destro su "Avvia" e seleziona "Gestione disco". Pudete ancu lanciare sta utilità premendu i tasti Windows (a chiave cù u logo) + R nant'à a tastiera è entrà diskmgmt.msc in a finestra Run. L'utilità di Gestione di Dischi di Windows 10 si aprirà.
In cima, vedi un elencu di tutte e sezioni (Volumi). À a parte inferiore - una lista di unità fisica cunnesse. Se u vostru computer o laptop hà un discu duru fisicu o SSD, allora più probabilmente vi vedete in a lista (in u fondu) sottu à u nome "Disk 0 (zero)".
In listessu tempu, in a maggior parte di i casi, contiene già parechje (duie o trè) partizioni, solu unu di i quali currispondi à u vostru discu C. Ùn avete micca da fà qualchì azzioni in sezioni nascoste "senza lettera" - cuntenenu dati da u gestore di avvicinamentu di Windows 10 è dati di recuperu.
Per divider u discu C in C è D, fate un clic destro nantu à u volumu impurtante (nantu à u discu C) è selezziunate a voce "Compresse u Volu".
Per impostazione predefinita, vi sarà dumandatu di restringe u volume (libbete spaziu per u discu D, cioè) à tuttu u spaziu libaru dispunibile nantu à u discu duru. Ùn vi piace a fatica quessa - lasciunu almu 10-15 gigaocci è liberi in a partizione di u sistema. Cioè, invece di u valore suggeritu, inserisci quellu chì consideri necessariu per u discu D. In u mio esempiu, in u screenshot - 15000 megabyte o un pocu menu di 15 gigabyte. Cliccate "Squeeze".
A nova area unassocata di u discu apparirà in a gestione di u discu, è u discu C diminuirà. Cliccate nantu à a zona "micca distribuita" cù u taschju dirittu di u mouse è selezziunate l'elementu "Crea un volume solu", l'iniziale per a creazione di volumi o partizioni inizierà.
L'editore vi dumanderà a dimensione di u novu volumu (se volete creà solu dischi D, lasciate a grandezza), offrirà à assignà una lettera à l'unità è formattà a nova partizione (lascià i valori di difettu, cambia l'etichetta à u vostru discrezione).
Dopu à quessa, a nova sezione sarà automaticamente formattata è muntata in u sistema sottu à a lettera che avete specificatu (vale à dì, apparirà in l'esploratore). Hè fattu.
Nota: hè possibile spartia u discu in u Windows 10 installatu cù prugrami spiciali, cum'è descrittu in l'ultima sezione di stu articulu.
A creazione di partizioni à l'installazione di Windows 10
U discorsu di partizionamentu hè ancu pussibule cù una stallazione pulita di Windows 10 nantu à un computer da una unità flash USB o discu. Tuttavia, ci hè un fattu impurtante à arricrà quì: ùn puderete micca fà ciò senza eliminà dati da a partizione di sistema.
Quandu installate u sistema, dopu aghjurnà (o saltà l'input, più particolari in l'articolo Activazione di Windows 10) di a chjave di attivazione, selezziunate "Installazione particulare", in a finestra successiva vi sarà offerta a scelta di partizioni per l'installazione, è strumenti per a creazione di partizioni.
In u mo casu, l'unità C hè a partizione 4 nantu à u drive. Per fà invece due partizioni, hè per una prima necessità di sguassà a partizione cù u pulsante corrispondente sottu, di conseguenza, hè convertitu in "spaziu nant'à discugliatu".
U secondu passu hè di selezziunate spaziu micca attribuitu è cliccate nantu à "Crea", dopu stabilite a dimensione di u futuru "Drive C". Dopu a so creazione, avemu spaziu libaru nè assignatu, chì pò esse trasformatu in a seconda partizione di u discu cun u listessu modu (cù "Crea").
Vi raccomando ancu, dopu a creazione di a seconda partizione, selezziunela è cliccate "Formatu" (sì altrove forse ùn si vede micca in l'esploratore dopu installazione di Windows 10 è devi formattarli è assignà una lettera di unità cù Gestione di Dischi).
E infine, selezziunate a partizione creata prima, cliccate nantu à u bottinu "Avanti" per proseguire l'installazione di u sistema nantu à l'unità C.
Partizionamentu software
In più di i so propri strumenti di Windows, ci sò parechji prugrammi per travaglià cù partizioni in dischi. Di i prugrammi liberi pussibuli di stu tipu, ponu raccomandare Aomei Partition Assistant Free è Minitool Partition Wizard Free. In l'esempiu sottu, cunsiderate l'usu di u primu di questi prugrammi.
Infatti, partizionà un discu in Aomei Partition Assistant hè tantu sèmplice (è ancu tuttu in russe) chì ùn sò nè micca chjamatu chì scrittu quì. L'ordine hè cumpratu:
- Installatu u prugramma (da u situ ufficiale) è hà lanciatu.
- Spaziu disputatu (partizione) chì deve esse spartitu in duie.
- A sinistra in u menu, selezziunate l'elemento "Spartutu".
- Installatu novu dimensioni per duie partizioni cù u mouse, movendu u separatore o inserendu u numeru in gigabyte. Cliccatu OK.
- Cliccà u pulsante "Applica" in cima, sinu.
Ma, dopu aduprendu unu di i metudi descritti sopra, avete problemi - scrivite, è rispundu.