Come qualunqui altru OS, Windows 10 eventualmente cumincia à rallentà è l'usu hè sempre più iniziendu à notà errori in u travagliu. In stu casu, avete bisognu di verificà u sistema per l'integrità è l'errori chì ponu seriamente affettu à u travagliu.
Verificà Windows 10 per l'errore
Benintesa, ci sò parechji prugrammi cù i quali pudete testà u funziunamentu di u sistema in pochi clic è uttizizallu. Questu hè abbastanza pratice, ma ùn trascurà micca l'utenti nant'à u sistema operativu stessa, postu solu chì garantiscenu chì Windows 10 ùn soffre micca ancu più dannu in u prucessu di a correzione di l'errore è l'ottimizazione di u sistema.
Metudu 1: Glar Utilities
Glaru Utilities - hè un pacchjettu di tuttu l'infurmazione, incorpendu moduli per ottimizazione di alta qualità è recuperu di file di sistema danneggiati. A praticosa interfaccia in lingua russa rende questu prugramma un assistente di l'utilizatore indispensabile. Da veda notà chì Glar Utilities hè una soluzione pagata, ma ognunu pò pruvà a versione di prova di u pruduttu.
- Scaricate u strumentu da u situ ufficiale è ghjunghjite.
- Cliccate nantu à la scheda "Moduli" è selezziunate una visione più concisa (cumparisce a figura).
- Cliccate nantu à l'elemento "Restore System Files".
- Also in the tab "Moduli" Pudete puru pulisce è ripristinà u registru, chì hè ancu assai impurtante per u funzionamentu currettu di u sistema.
Ma vale a dì ricunniscà chì l'utile di u prugramma descrittu, cume altri simuli prodotti, utilizza a funzionalità di Windows OS 10 descritta sottu. Basatu nantu à sta, pudemu conclude - perchè paghje per l'acquistu di software, s'ellu ci sò digià attrezzi prontu.
Metudu 2: Verificatore di file di sistema (SFC)
"SFC" o System File Checker - una utilità sviluppata da Microsoft per a rilevazione di i file di sistema danneggiati è a so ripresa successiva. Questa hè una manera affidabile è pruvata di migliorà u funziunamentu di l'OS. Considerà cumu questu strumentu funziona.
- Cliccate à dirittu à u menu "Start" è scappa cù i diritti di l'admin cmd.
- Tipu squadra
sfc / scannow
è cliccate "Enter". - Aspettate finu à a fine di u prucessu diagnosticu. Durante u so travagliu, u prugramma riporta errori individuati è modi per risolve u prublema Centro di notificazioni. Inoltre, una relazione dettagliata nantu à i prublemi identificati pò esse trovu in u CBS.log file.
Metudu 3: Verificatore di file di sistema (DISM)
A differenza di l'utile precedente, l'utile "DISM" o Gestione di l'implementazione di Image & Servicing permette di scopre è di risolve i prublemi più cumplessi chì SFC ùn pò micca eliminà. Quest'utilità elimina, installa, enumera e configura i pacchetti è i componenti di u sistema operativu, ripristinendu a so funzionalità. In altre parole, si tratta di un pacchetto software più cumpletu, chì l'usu si pò fà quandu l'utellu SFC ùn detteghja micca i prublemi cù l'integrità di i file, è l'utente hè sicuru di u cuntrariu. Procedura di travaglià "DISM" sembra stu.
- Inoltre, cum'è u casu precedente, avete bisognu di scena cmd.
- Inserite in a linea:
DISM / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth
ind'è u parametru "In linea" implica una assegnazione di u scopu di validazione à un sistema operativu, Pulizia-Image / RestoreHealth - verificate u sistema è riparate i danni.
Se per i registri d'errore l'utente ùn crei u so propriu file, per difettu, l'errori sò scritti à dism.log.
Da vede à u prucessu chì u prucessu duvia un pocu di tempu, dunque, ùn devi micca fermà a finestra se si vede chì in a "Riga di Command" per un bellu tempu tuttu hè in un locu.
A verifica di Windows 10 per l'errore è ulteru recuperu di i file, micca quantu diffici sia pussesse d'essere à prima vista, hè un travagliu triviale chì ogni utilizatore pò risolve. Allora, verificate regolarmente u vostru sistema, è vi servirà per un bellu pezzu.