Comu sapete, un servitore proxy hè adupratu, prima di tuttu, per aumentà u livellu di privacy per l'utente o per superà vari serrature. Ma in listessu tempu, u so usu prevede una riduzione di a velocità di trasmissione di dati nantu à a rete, è in certi casu assai sostanziale. Allora, se l'anonimatu ùn hà un primu rolu è ùn ci hè nisunu prublemi cù l'accessu à e risorse web, hè consigliabile non aduprà sta tecnologia. Dopu, pruvaremu à capisce cume pudete disattivà u servore proxy in i computer cun Windows 7.
Vede ancu: Cumu installà un proxy in un computer
Cunsiglii di spegne
U servitore proxy pò esse attivatu è disattivatu, cambendu e l'impostazioni glubali di Windows 7, o usando i parametri interni di navigatori specifici. Tuttavia, a maggior parte di i navigatori web popolari utilizanu ancora i parametri di u sistema. Questi includenu:
- Opera;
- Internet Explorer;
- Google Chrome
- Browser Yandex.
Quissu solu Mozilla Firefox. Questu navigatore, ancu s'ellu applica a politica di sistema per i proxy, ma hà puru u so propriu strumentu integratu chì vi permette di cambià queste impostazioni indipenitu da e regolazioni globali.
Dopu, parlamu in dettu nantu à diversi modi per disattivà u servitore proxy.
Lezione: Cumu disattivà un servitore proxy in Yandex Browser
Metudu 1: Disattivazione di Mozilla Firefox Settings
Prima di tuttu, scopre cumu per disattivà u servitore proxy cù e l'impostazioni di u navigatore Mozilla Firefox.
- In u angulu in alto a destra di a finestra di Firefox, cliccate nantu à l'icona in forma di trè righe orizzontali per aprite u menu di u navigatore.
- In a lista chì vene, scorrite per "Impostazioni".
- In l'interfaccia di e preferenze chì si apre, selezziunate a sezione "Highlights" è scorrite a barra di scorrimentu verticale di a finestra finu per quellu.
- Poi, truvà u blocu "Impostazioni di Rete" è cliccate nantu à u bottinu in essa "Personalizza ...".
- In a finestra aperta di i parametri di cunnessione in u blocu "Impostà un proxy per l'accessu à Internet" impostate u pulsante di radio per posiziona "Senza proxy". Cliccate dopu "OK".
Dopu i passi sopra ripusuti, l'accessu à Internet da un servitore proxy per u navigatore Mozilla Firefox sarà disattivatu.
Vede ancu: Impostau un proxy in Mozilla Firefox
Metudu 2: Pannello di cuntrollu
Pudete disattivà u servitore proxy in Windows 7 ancu in tuttu u mondu per tuttu u computer cumunu, usendu e impostazioni di sistema, chì ponu esse accessu per "Pannello di cuntrollu".
- Cliccate u pulsante "Start" in a parte inferiore sinistra di u schermu è sceglite da a lista chì compare "Pannello di cuntrollu".
- Vai à la sezione "Rete è Internet".
- Dopu cliccate nantu à l'elemento "Pruprietà di u navigatore".
- In a finestra di pruprietà Internet chì si vede, cliccate nantu à u nome di la tabulazione. "Connessioni".
- Next in u blocu "Configurazione di l'impostazioni LAN" cliccate u pulsante "Setup di a rete".
- In a finestra mostra in u blocu Proxy server deselezionate a scatula "Utilizà un servitore proxy". Puderete ancu bisognu à deselezziunà a casella. "Rilevazione automatica ..." in blocu "Impostazione automatica". Parechji utenti ùn cunniscenu micca sta sfumatura, postu chì ùn hè micca ovvia. Ma in certi casi, se ùn rimuete a marca specifica, u proxy pò esse attivatu indipindente. Dopu fà e azzioni di sopra, cliccate "OK".
- A trasfurmazione di e manipule sopra riportate porta à un parechunghiu globale di u servitore proxy nantu à u PC in tutti i navigatori è in altri prugrammi, se ùn anu micca a capacità di aduprà stu tippu di cunnessione offline.
Lezione: Impostà e proprietà di u navigatore in Windows 7
In i computer cù Windows 7, se hè necessariu, pudete disattivà u servore proxy per u sistema cum'è u generu, chì utilizanu l'accessu à i parametri globali. "Pannello di cuntrollu". Ma in certi navigatori è in altri prugrammi, ci hè sempre un attrezziunu integratu per attivà è disattivà stu tipu di cunnessione. In stu casu, per disattivà u proxy, ancu bisognu à verificà e impostazioni di e singole applicazioni.