Risolve u prublema di mancanza di memoria in PC

A Rete Privata Virtuale (VPN) in Windows 10 OS pò esse aduprata per affari personali o travagliu. U so vantaghju principale hè a pruposta di una cunnessione Internet sicura paragunatu à l'altri metudi di cunnessione à a rete. Questu hè un ottimu modu per prutezzione di i vostri dati in un ambiente di informazione insecure. Inoltre, l'usu di VPN permette di risolve u prublema di e risorse bloccate, chì sò ancu assai pertinenti.

Configurazione di una cunnessione VPN in Windows 10

Hè chiaru, hè beneficu per aduprà una rete virtuale privata, soprattuttu da chì hè abbastanza sèmplice di configurà una cunnessione in Windows 10. Cunsiderate u prucessu di creazione di una cunnessione VPN in modi diversi in più dettu.

Metudu 1: HideMe.ru

Pudete aduprà tutti i vantaggi di VPN dopu avè installatu prugrammi spiciali, cum'è HideMe.ru. Stu strumentu putente, purtroppu, hè pagatu, ma ogni utente prima di l'acquistu pò apprezzà tutti i vantaggi di HideMe.ru cù un periodu di prova di un ghjornu.

  1. Scaricate e applicazioni da u situ ufficiale (per riceve u còdice d'accessu per l'applicazione, devi specificà un email quandu si scarica).
  2. Specifichi una lingua più pratica per a configurazione di l'applicazione.
  3. Dopu, avete bisognu di entrà u còdice di accesso, chì ghjunghje à l'indirizzu email chì avete specificatu quandu scarichi HideMe.ru, è cliccate nantu à u bottinu "Login".
  4. U passu chì seguitu hè di sceglie un servitore per mezu à chì a VPN sarà organizata (chiunque pò esse adupratu).
  5. Dopu à ciò, premete u pulsante "Connect".

S'ellu hè fattu correttamente, pudete vede l'iscrizzione "Connected", u servitore sceltu è l'indirizzu IP per mezu à a quale scorri u trafficu.

Metudu 2: Windscribe

Windscribe hè una alternativa libera a HideMe.ru. Malgradu a mancanza di una tassa di l'usu, u serviziu VPN offre à l'utenti fiabilità decente è velocità. L'unicu minus hè u limitu di trasmissione di dati (solu 10 GB di trafficu per mese quandu specifichi e-mail è 2 GB senza avà registru stavule). Per fà una cunnessione VPN in stu modu, avete bisognu di fà e manipule seguenti:

Scaricare Windscribe da u situ ufficiale.

  1. Installate l'applicazione.
  2. Appughjà nantu à u pulsante "No" per creà un account di applicazione.
  3. Sceglite un pianu tariffariu "Uta di gratis".
  4. Inserite i campi richiesti per a registrazione, è cliccate "Crea un account gratuito".
  5. Accedi à Windscribe cun un account creatu in precedenza.
  6. Cliccate nantu à l'icona "Abilita" e, se vulete, selezziunu un servitore preferitu per a cunnessione VPN.
  7. Aspetta finu chì u sistema raplanu un'operazione di cunnessione avè successu.

Metudu 3: Strumenti di sistema standard

Ora vedemu cumu pudete creà una cunnessione VPN senza installà software addizionale. Prima di tuttu, avete bisognu di configurà un prufessu VPN (per uttene privatu) o un account di travagliu nantu à u PC (per configurà u profilu di rete virtuale privatu per l'impresa). Sembra questu:

  1. Premete a combinazione di tasti "Win + I" passà a finestra "Opzioni"è poi cliccate nantu à l'elemento "Rete è Internet".
  2. Dopu, selezziunate "VPN".
  3. Cliccate "Add Connection VPN".
  4. Specifichi i parametri per a cunnessione:
    • "Nome" - Crea qualunque nome per a cunnessione chì sarà visualizzata in u sistema.
    • "Nome o indirizzu di u servitore" - Eccu da aduprà l'indirizzu di u servitore chì vi darà servizii VPN. Pudete truvà questi indirizzi online o cuntattate u vostru fornitore di rete.
    • Ci sò servitori pagati è gratuiti, cusì prima di registà stu parametru, leghje attentamente i termini di serviziu.

    • "Tippu VPN" - Deve specificà u tipu di protocollo chì sarà listatu in a pagina di u vostru servitore VPN sceltu.
    • "Tipu di dati da entrà" - Eccu pudete aduprà sia login sia password, è ancu altri parametri, per esempiu una password unica.

      Merita ancu di considerà l'infurmazioni chì si trovanu in a pagina di u servitore VPN. Per esempiu, se u situ cuntene un username è una password, allora usate stu tipu. Un esempiu di impostazioni specificate nantu à u situ chì furnisce i servitori VPN hè mostra in seguitu:

    • "Username", "Password" - Paràmetri opzionali chì ponu esse usati o micca, a seconda di e impostazioni di u servitore VPN (scattatu nantu à u situ).
  5. À a fine cliccate "Salvà".

Dopu avè stabilitu, avete bisognu di procedi à a procedura di cunnessione à a VPN creata. Per fà quessa, basta fà qualche azzione:

  1. Fate un clic nantu à l'icona in u angulu inferiu dirittu "Connessione di Rete" e selezziunà a cunnessione creata in precedenza da a lista.
  2. In a finestra "Opzioni"chì aprirà dopu tali azzioni, selezziunate nuvamente a cunnessione creata è cliccate nantu à u bottinu "Connect".
  3. Se tuttu hè currettu, u status apparirà in u statu "Connected". Se a cunnessione fallisce, aduprà un indirizzu è impostazioni differenti per u servitore VPN.

Pudete ancu aduprà una varietà di estensioni per i navigatori chì rispuntanu in parti u funziunu di una VPN.

Leggi più: Top estensioni VPN per u navigatore Google Chrome

Malgradu u so usu, VPN hè u protettore più putente di i vostri dati è un mezu eccellente di accede à i siti bloccati. Allora ùn siate pigghiati è trattate cun u strumentu!