Strumentu Lasso in Photoshop


U prugramma Photoshop presenta à l'utenti cun trè tippi di lasso per un praticu modellu di modifica. Unu di sti metodi consideramu in u quadru di questu articulu.

L'uttrà Lasso (Lasso) sarà sottu u attentu, pò esse truvatu cliccendu basta nantu à a parte corrispondente di u pannellu. Sembra un lasso di cowboy, da qui u nome.

Per fà andà rapidamente à u cinturinu Lasso (Lasso)cliccate nantu à a chjave L annantu à u vostru dispositivo. Ci hè dui altru tipi di lasso, questi includenu Lasso Poligonale (Lasso Rettangulare) è Lasso Magnetic (Lasso Magnetic)tutte e sete di e specie sò piatte in l'ordinariu Lasso (Lasso) in u pannellu.

Anchì ùn andranu micca in tuttu, ma ci focalizzeremo nantu à l'altre classi in più dettu, ma ora pudete scegliunle solu facendu cliccate nantu à u bottinu lasso. Riceverete una lista di strumenti.

Tutti questi tri tippi di lazzo sò simili, per selezziunu li bisognu cliccà nantu à u bottinu Ltali azioni dipendenu ancu da e impostazioni PreferenzePerchè l'usu hè ancu una occasione di cambià trà sti tipi di lazzo in duie versioni: solu cliccendu e tenendu L una volta più o utilizendu Shift + L.

Cume disegnà selezzioni in ordine casuale

Di tutti i ricchi funzionalità di u prugramma Photoshop Lasso hè unu di i più comprensibili è faciuli da imparà, cum'è l'utente deve solu di una o di altre parti di a superficie (hè assai simile à u scherzu veru è contornu a matita di l'oggiu).

Quandu u modalità Lasso hè attivata, a freccia in u vostru mouse si trasforma in un lazzu cowboy, cliccate nantu à un puntu nantu à u schermu è inizià u prucessu di disegnà un ritrattu o un oggettu, basterà puru u tastru di u mouse.

Per finalizà u prucessu di a selezzione di un oggettu, avete bisognu di rializà a parte di u schermu unni u muvimentu hà cuminciatu. Se ùn terminate micca stu modu, u prugramma finisce per tuttu u prucedimentu per voi, basendu semplicemente creendu una linea da u puntu duve l'usu hà liberatu u pulsu di u mouse.

Avete bisognu di sapè chì a modalità Lasso in termini di funzionalità di u prugramma Photoshop hè in mezu à l'utili più accurati, in particulare cù u sviluppu di u software in sè.

Questu hè spiegu per u fattu chì l'aggiunisse è aghjunghje da e funzioni sò state aghjunte à u prugramma, chì facilite assai l'interu processo di travagliu.

È cunsiglii di travaglià cù a modalità Lasso in cunfurmia l'algiu algoritmu simu: Fate una selezzione intornu à l'oggetto desideratu chì devi esse selezionatu, passendu tutte le imprecisioni di u prucessu, poi andendu in a direzzione contrapunta, rimuovendu i pezzi sbagliati cù e funzioni add risultatu.

Davanti à noi ci sò fotografie di duie persone chì sò visibili nantu à un monitor d'ordinatore. Iniziò u prucedimentu di a selezzione di e so mani è di spostà sta parte in una foto completamente diversa.

Per fà a selezzione di l'oggiu, u primu stadiu aghju fermatu annantu à u cintu Lasso, chì avemu dittatu à a vostra attenzione.

Poi pressu in a parte superiore di a manu nantu à a parte sinistra per fà a selezzione, ancu in realtà ùn importa micca da da quale parte di l'oggiu cumincierà u vostru travagliu cù a funzione Lasso. Dopu cliccatu nantu à u puntu, ùn rilasciu micca i pulsanti di u mouse, è aghju cuminciatu à traccia una linea intornu à l'oggetto chì mi serve. Puderete avverà parechji errori è imprecisioni, ma ùn focusemu micca l'attenzione nantu à elli, basta passà.

Se vulete scorrere a foto in a zona di a finestra, durante a creazione di una selezzione, teni premutu u pulsante spaziale di u vostru dispositivo, chì vi porta a l'utenselle di u prugramma. A manu. Ci ponu scorrere l'oggiu in u pianu desideratu, allora rilasciate u spaziu è turnà a nostra selezzione.

Se vulete scopre se tutti i pixel sò in a selezzione à i bordi di a maghjina, tenite appena u pulsante F Nantu à u dispositiu, vi sarete trasferiti à u screnu cumpletu cù una linea da u menù, e allora cominceraghju a trascina a selezzione finu à a zona chì circonda a foto stessa. Ùn pensate micca à a selezzione di a parte grigia, cum'è u prugramma di Photoshop s'impegna solu in a foto stessa, è micca cù sta parte di u culore grigio.

Per ricuperà a modalità di vista, cliccate nantu à u bottu parechje volte. FHè cum'è a transizione tra i tipi di vista in stu prugramma di edizione. Tuttavia, continuerà u prucessu di bypassing a parte chì aghju avutu. Questu hè fattu finu ch'e tornu in u puntu iniziale di a nostra strada, ora pudemu rilasciare u bottinu di u morsu di u morsu. Sicondu i risultati di u travagliu, guardemu una linea chì hà un caratteru animatu; si chjama dinò “scappà formiche” in un modu differente.

Siccome, in effetti, u tooltach Lasso hè una modalità per seleziona un oggiu manualmente, l'utente basa solu nantu à u so talentu è u travagliu di u so mouse; accussì, se fate un pocu sbagliu, ùn vi scorguate micca in anticu. Pudete semplicemente ritornà è riparà tutte e parti sbagliate di a selezzione. Avemu da trattà cun stu prucessu ora.

Additivu à a selezzione originale

Quandu osservanu parti erronie quandu seleziona oggetti, cuminciamo à aumentà a dimensione di a figura.

Per fà a taglia più grande, si stringenu i pulsanti nantu à a tastiera Ctrl + spaziu per andà à u cinturinu Zoom (Lupa), u passu li cundente hè di cliccà nantu à a nostra foto parechje volte per chì l'oggetto s'avvicina (per riduce a taglia di l'immagine, hè bisognu di tena Alt + spaziu).

Dopu aghjunghje a taglia di a maghjina, tene u pulsu di u spaziu per andà à u menù di l'urtimi Manuale, cliccate dopu e cuminciate a muvà a nostra immagine in a zona di selezzione per truvà è eliminà parti sbagliate.

Eccu trovu a parte chì manca un pezzu di manu umana.

Assolutamente ùn hè micca bisognu di principià novu. Tutti i prublemi scappanu assai semplicemente, si aghjunghje una parte à l'oggetto selezionatu. Notate chì u toolla di lass hè attivatu, dopu attiviamo a selezzione tenendu premutu Shift.

Ora vedemu una icona di più, chì si trova in a parte diritta di u cursore di freccia, quessa hè fatta in modo da pudemu identificà a nostra posizione. Add to Selection.

Prima premete u pulsante Shift, cliccate nantu à a parte di a maghjina trà a zona selezionata, allora andate oltre u bordu di a selezzione è andate vicinu à i bordi chì intendemu attaccà. Appena u prucessu di aghjunghje parti nova si hè compiatu, torna à a selezzione originale.

Avemu finitu a selezzione à u puntu duve avemu principiatu in u principiu, dopu smetà di tene u pulsu di u mouse. A parte chì manca di a manu hè stata aghjunta cù successu à a zona di selezzione.

Ùn hè micca bisognu di tene sempre u pulsante Shift in u prucedimentu di l'aggiunta di nuove spazi à a nostra scelta. Questu hè perchè sò dighjà situatu in a casella di attrezzi. Add to Selection. U modu hè validu finu chì ùn smuglite micca di tene u pulsu di u mouse.

Cumu rimuovere una zona particulare da a selezzione iniziale

Continuemu u nostru prucessu in mezu à a parte selezionata in a ricerca di diversi errori è imprecisioni, ma u travagliu si trova in i prublemi di un altru pianu, ùn sò micca simili à quelli precedenti. Ora avemu identificatu e parti in più di l'oggiu, cioè e parti di l'immagine vicinu à e dita.

Ùn hè micca bisognu di panicà nanzu à data, perchè avemu bè currezzi tutti i nostri difetti cù a pienzia per via. Per correggere gli errori in forma di parti in più di l'immagine selezionata, basta à tene u pulsu Alt in a tastiera.

Questa manipolazione ci invia à Sottrà da selezzione (Rimuovi da a selezzione)induve avemu annantu à l'icona meno in u fondu vicinu à u cursore freccia.

Se a tasca hè pressata Alt, cliccate nantu à u spaziu di l'oggiu selezziunatu per sceglie u puntu iniziale, poi andate in a parte selezionata, fate un colpu di ciò chì avete bisognu di sbarazzà. In a nostra versione, circondu i bordi di e dita. Una volta chì u prucessu hè finitu, si torna più in là di u bordu di l'oggetto selezionatu.

Ritornu à u puntu di partenza di u prucessu di selezzione, basta à smettere di tene a chjave in u mouse per finisce u travagliu. Avà avemu pulitu tutti i nostri errori è difetti.

Inoltre, cum'è statu dichjaratu sopra, ùn ci hè bisognu micca bisognu di tene sempre u bottinu Alt sandwiched. Li liberamu tranquillamente subitu dopu à l'iniziu di u prucessu di selezione di l'oggetto. Dopu tuttu, sò ancu in u funziunale Sottrà da selezzione (Rimuovi da a selezzione), si ferma solu dopu chì rilassi u bottinu di u mouse.

Dopu traccia di e righe di selezzione, eliminendu tutte le imprecisioni è l'errori eliminendu, o viceversa a emergenza di novu sezioni, u nostru tuttu prufessione di editazione chì utilizza u cansu di Lasso hè andatu à a so conclusione logica.

Avà avemu una selezzione pienu formata à a stretta di mani. Dopu, aghju pizzicatu una collezione di bottoni Ctrl + C, per fà rapidamente una copia di stu complottu avemu travagliatu sopra. In u prossimu tappa, pigliemu a prossima immagine in u prugramma è stringemu a combinazione di pulsanti. Ctrl + V. Avà u nostru strettu di stretta hà successu cambiatu per una nova immagine. Avemu dispunteru di ciò chì hè necessariu è convenientemente.

Cumu sbarazzarsi di a selezzione

Una volta finitu di travaglià cù a selezzione stessa, creata cù Lasso, pudemu cancellarla in modo sicuru. Andà à u menu Selezziunu è spingi Deselezionate (Deselezionà). D'altrè, pudete aduprà Ctrl + D.

Comu forse avete notatu, u strumentu Lasso hè assai faciule per l'utente à capisce. Benchì ùn sia micca paragunatu cù i modi più avanzati, pò aiutà significativamente in u vostru travagliu!