Configurazione di u router D-Link DIR-620

Unu di i cumpunenti principali in u computer hè a scheda madre. Tuttu u restu di l'attrezzamentu hè situatu annantu à questu è cunnessu. Prima di cuminciare ad aduprà u vostru PC, avete bisognu di stallà i piloti per a scheda madre per chì tutti i so cumpunenti funziunanu correttamente. Eguite à tutti i metudi di stu prucessu.

Installà i driver per a scheda madre

Ci hè un adattatore di rete, vari connettori, una scheda sana è alcuni altri componenti in a scheda madre, dunque avete bisognu di stallà un software separatu per ognunu. I metodi detti in questu articulu implicanu l'installazione di tutti i file simultaneamente, mentri in altri l'usu averà bisognu di stallà tuttu unu per unu. Sceglite u metudu più adeguatu è ghjustu seguite e istruzioni, allora tuttu vi va in tappa.

Metudu 1: Pagina ufficiale di l'aiutu di u fabbricante

Ùn ci hè tantu società chì producenu schede madri, tutti anu un so propriu situ web, unni si trovanu tutte le informazioni necessarie, compresi i più recenti piloti. Pudete truvà e scaricà li seguendu:

  1. Aprite u situ ufficiale di u fabbricante. Hè assai faciule di truvallu da una ricerca in un prublemu, o l'indirizzu sarà indicatu in l'istruzzioni nantu à a scatula di u cumpunente stessa. Vai à la sezione "Supportu" o "Driver".
  2. In a maggior parte di i casi, ci hè una linea speciale in u situ, induve avete bisognu di entrà u mudellu di a scheda madre, è poi andà à a so pagina.
  3. Verificate chì u mudellu ghjustu sia affissatu in la tabulazione, allora cliccate nantu à u bottinu "Download".
  4. Prima di scaricà, assicuratevi chì a versione curretta di u sistema operativu hè definita. Se u situ ùn puderia micca ricunnoscià, inserisci l'infurmazioni manualmente, selezendu l'opzione adatta da a lista.
  5. Dopu, truvate a linea cù u driver, assicuratevi chì quessa hè l'ultima versione, è cliccate nantu à u bottinu "Download" o unu di i ligami furniti da u fabbricante.

U download di u schedariu cumincerà, dopu chì demone solu di aprì è u prucedimentu di l'installazione automatica cumincerà. Dopu ch'ellu hè finitu, si consiglia di riavvià u computer per chì i cambiamenti entranu in vigore.

Metudu 2: Utilità da u fabbricante

I produttori di grandi componenti anu spessu avè u so propriu prugrammu chì scansiona è installa i aggiornamenti trovati. With it, pudete immediatamente mette tutti i nuovi driver desiderati. Avete bisognu:

  1. Andate à u situ ufficiale di u custru di a scheda madre è selezziunate una sezione quì "Software" o "Utilità". In a lista chì si apre, vi truverete immediatamente stu software.
  2. Scegli l'ultima versione è cliccate nantu à u pulsante. "Download".
  3. L'installazione sarà fatta automaticamente; hè basta à lanciare u prugramma è andà à a sezione. "BIOS & Drivers".
  4. Aspetta finu chì a scansione sia stata cumpletata, ticchja i schedari chì vulete mette è cliccate "Update" o "Install".

Metudu 3: Software di stallazione di driver

Un'altra opzione chì vi permette di stallà immediatamente tutti i driver richiesti hè l'usu di un software speciale. Funziona cù u principiu di l'utilità ufficiali da u sviluppatore, solu produce una scansione più globale di u PC piena. U svantaghju hè u pagamentu di certi rapprisentanti è l'imposizione di software addizionale. L'installazione di i driver per cartoline madre cù DriverPack Solution hè fatta cumu questo:

  1. Eseguite u prugramma scaricatu è cambiate subitu à a modalità espertu per chì i schedari inutili ùn sò micca installati.
  2. Sceglite tuttu ciò chì vulete mette, è rimuoverle da inutili.
  3. Scorri giù a finestra è cliccate nantu à "Installu tuttu".

In più à DriverPack in Internet ci hè una grande quantità di software simile. Ogni rapprisintariu travaglia nantu à u listessu principiu, è ancu un principiante pò capisce. Aduprà à leggere u nostru altru artìculu à u ligame sottu, in questu puderete amparà in dettaglio nantu à u megliu software per installà i driver.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Metudu 4: Installazione da ID hardware

Ogni componentu hè assignatu un numeru unicu. Comu menzionatu sopra, a scheda madre si compone di parechji cumpieri integrati, ciascuna hà u so ID. Avete solu bisognu di cunnosce è aduprà un serviziu speciale per truvà i ultimi file. Questu hè fattu di a siguente:

Andate à u situ Devid

  1. Aprite "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. In a lista chì compare, truvate è cliccate nantu à "Manager di dispositivi".
  3. Espandi a categoria, selezziuneli, fate un clic cliccà u mouse è apri "Pruprietà".
  4. In a tabulazione "Dettagli" in u menù di a finestra, specificate "ID di l'attrezzatura" è copia una di i valori chì si vene.
  5. In qualunque browser web, cliccate nantu à u ligame di sopra è appiccate u valore copiatu in a barra di ricerca.
  6. Ùn ci hè più solu di sceglie a versione di l'OS, truvà a versione adatta di u driver è scaricala.

Metudu 5: Strumenti standard di Windows

U sistema operativu Windows hà a so utilità chì vi permette di truvà è aggiornà i driver per dispositivi via Internet. Sfortunatamente, micca sempre i componenti di a scheda madre sò correttamente determinati da u sistema operativo, ma in a maggior parte di i casi questu metudu aiutera à installà u software currettu.

  1. Cliccate nantu à "Start" è aperti "Pannello di cuntrollu".
  2. Trova in a finestra chì si apre "Manager di dispositivi".
  3. Espandi a sezione richiesta è cliccate à dirizziu nantu à l'attrezzatura necessaria, poi andate in "Pruprietà".
  4. Fate un clic nantu à u bottinu pertinente per lanciare l'utilità di l'aggiornu di u driver.
  5. Sceglite a opzione d'installazione "A ricerca automatica di i driver aggiornati" è aspettate chì u prucessu sia finitu.

Se sò stati trovati novi file, basta cunfirmà l'installazione, è sarà eseguitu da ellu.

Comu pudete vede, ogni metudu hè assai simplici, tutte e azzioni sò eseguite in pochi minuti, dopu allora chì tutti i lìculi necessarii saranu installati in u computer. Indipendu di u mudellu è di a fabbricazione di a scheda madre, l'algitimu di azzioni sarà sempre uguale, ma pò cambià solu l'interfaccia di u situ o l'utilità.