In più di i schedari chì sò una componente diretta di qualunque prugramma è u sistema operativu sè, necessitanu ancu file temporanei chì cuntenenu informazioni operative. Quelli ponu esse file di log, sessioni di navigatore, schizzi di Explorer, documenti autosave, archivi di aggiornamentu, o archivi disimballati. Ma sti prublemi ùn sò micca criati à l'altru in u discu tuttu di u sistema, ci hè un locu strettamente riservatu per elli.
Tali schedari anu un periodu di vita assai breve; anzi ponu cessa d'esse pertinente subitu dopu à chjusu un prugramma in esecuzione, finisce una sessione di l'utente, o ripartisce u sistema operativu. Si sò concentrati in una cartella specifica chjamata Temp, occupendu un locu utile nantu à u discu sistema. Tuttavia, Windows dà facilamente l'accessu à sta cartella in diversi modi.
Aprite u cartulare Temp in Windows 7
Ci hè dui tippi di cartelle cù i file temporanei. A prima categoria appartene direttamente à i utilizatori nantu à u computer, u secondu hè adupratu da u sistema operativu stessa. I lugaghji sò quì è u listinu, ma u più spessu si scontra diversi, perchè u scopu di elli hè sempre diversu.
Pò esse certi restrizioni à l'accessu à sti posti - devi avete diritti di amministratore.
Metudu 1: truvà a cartella di sistema Temp in Explorer
- Solu nantu à u desktop, cliccà à sinistra dopu per cliccà "U me computer"A finestra Explorer si aprà. In a barra di indirizzu in cima à a finestra, digià
C: Windows
(o solu copià è incolla), allora cliccate "Enter". - Subitu dopu à ciò, a cartula necessaria si aprirà, in cui vedemu i schedari temporali.
Metudu 2: truvà a cartella utente Temp in Explorer
- U metudu hè simile - in u campu di l'indirizzu simu bisognu à inserisce:
C: Utenti UserName AppData
induve inveci di u Nome_Utilizzatore avete bisognu di aduprà u nome di l'utente richiesto.
- Dopu avè premutu u bottinu "Enter" aprisce immediatamente u cartulare cun i schedari temporanei chì sò attualmente richiesti da un utente in particulare.
Metudu 3: aprite a cartella Temp tempori utilizendu u strumentu Run
- Nantu à a tastiera ci vole à premete simultaneamente i tasti. "Win" è "R", dopu à chì una piccola finestra si aprirà cù u titulu Run
- In u campu in u campu di entrata avete bisognu à digià l'indirizzu
% temp%
poi premete u pulsante "OK". - Subitu dopu à stu, a finestra si fermerà, è una finestra di Esploratore si aprirà invece di u cù u cartulare necessariu.
Pulisce i vecchi file temporanei libererà significativamente u spaziu utilizabile nantu à u discu sistema. Uni pochi di file ponu esse aduprati, perchè u sistema ùn li rimuove immediatamente. Hè cunsigliatu di ùn scurdà micca i file chì ùn anu avutu micca à l'età di 24 ore - quessa hà da eliminà a carica in più nantu à u sistema à causa di a creazione di novu.
Vede ancu: Cume mostre i cartelli nascosti è cartulari in Windows 7