Cume cambia l'indirizzu MAC di u router

Per mè, era novità sapè chì certi fornitori di Internet aduprà MAC binding per i so clienti. È cusì significa chì, chì, secondu u fornitore, quest'utente deve accede à Internet da un computer cù un indirizzu MAC specificu, allora ùn hà micca custruatu cù un altru - cioè, per esempiu, quandu acquisti un novu router Wi-Fi, avete bisognu di furnisce i so dati o cambia u MAC indirizzu in l'impostazioni di u router stesso.

Hè nantu à a ultima versione chì sarà discusse in stu manualu: dighjà una veduta più stretta cumu cambià l'indirizzu MAC di un router Wi-Fi (indifferente di u so mudellu - D-Link, ASUS, TP-Link, Zyxel) è ciò chì deve esse cambiatu per. Vede ancu: Cumu cambià l'indirizzu MAC di una scheda di rete.

Cambia l'indirizzu MAC in a cunfigurazione di u router di Wi-Fi

Pudete cambià l'indirizzi MAC passendu à l'interfaccia web di l'impostazioni di u router, sta funzione si trova in a pagina di configurazione di cunnessione Internet.

Per entrà in a configurazione di u router, devi lancià un prugrammu, inserisci l'indirizzu 192.168.0.1 (D-Link è TP-Link) o 192.168.1.1 (TP-Link, Zyxel), e poi inserisci u login e password standard (se ùn cambiatu in primu passatu). L'indirizzu, login è password per entrà in l'impostazioni sò guasi sempre nantu à l'etichetta nantu à u router wireless.

Se avete bisognu di cambià l'indirizzu MAC per u mutivu chì aghju descrittu à l'iniziu di u manuale (cunnessione cù u fornitore), allora puderete truvà l'articolo Cumu scopra l'indirizzu MAC di a scheda di rete di u computer, perchè dà bisognu di specificà stu indirizzu in l'impostazioni.

Adesso vi prUmà da dove pudete cambià quest'indirizzu à vari marchi di router Wi-Fi. Mi annunziau chì quandu hè configuratu, pudete clonà l'indirizzu MAC in l'impostazioni, per i quali un prugettu corrispondente hè fornitu quì, ma v'arrizirebbi a copia da Windows o a inzervarla manualmente, perchè se avete parechji dispositivi cunnessi cun l'interfaccia LAN, puderete copia un indirizzu sbagliato.

D-Link

In D-Link DIR-300, DIR-615 è altri routers, cambià l'indirizzu MAC hè dispunibule nant'à a "Rete" - a "WAN" pagina (per ghjunghje, in un nove firmware, avete bisognu cliccà nantu à "Impostazioni Avanzate" sottu, è à quelli più vecchi - "Configurazione manuale" in a pagina principale di l'interfaccia web). Avete bisognu di selezziunà a cunnessione Internet aduata, e so impostazioni apriranu è già quì, in a sezione "Ethernet", vedite u campu "MAC".

Asus

In i parametri di Wi-Fi di ASUS RT-G32, RT-N10, RT-N12 è altri router, sia cù novu è vecchio firmware, per cambià l'indirizzu MAC, aprite l'elemento menu di Internet è in a sezione Ethernet, inserite u valore MAC.

TP-Link

In TP-Link TL-WR740N, TL-WR841ND router Wi-Fi è altre varianti di i stessi mudelli, nantu à a pagina di l'impostazioni principali in u menu di sinistra, aprite l'elemento Rete, è dopu u "clonazione di indirizzu MAC".

Zyxel Keenetic

Per cambià l'indirizzu MAC di u router Zyxel Keenetic, dopu avè inseritu i parametri, selezziunate "Internet" - "Connection" in u menù, e in u campu "Use the MAC address" selezziunà "Entered" e sotto specifichi u valore di l'indirizzu di carta di rete u vostru computer, allora salvate e impostazioni.