À spessu, l'utenti chì stampanu testu in diverse lingue anu avutu qualchì difficoltà. Prima, l'aggiunta di una nova lingua à u layout agisce qualchì tempu, è parechji di esse ùn sò micca supportati da u sistema, dunque avete da scaricà moduli supplementari in Internet. Dopu, Windows pò travaglià solu cù a tastiera di Macchina di Scrittura, è Foneticu (rimpiazzamentu di caratteri) ùn hè micca dispunibile. Ma sti attività sò simplificati per mezu di qualchi strumenti.
KDWin hè un prugramma per cambià automaticamente lingue è layout di tastiera. Permette à l'utente di cambià facilmente tra elli. In mancanza di scrittura di e lettere in a tastiera, permette di scrive in un'altra lingua per rimpiazzarle cun altre simili. In più, u prugramma pò cambià u font. Fighjà una veduta à cumu cdwin funziona.
Parechje opzioni per cambià u layout
A funzione primaria di u prugramma hè di cambià a lingua è a disposizione di a tastiera. Allora, a maiò parte di l'utili sò criati specificamente per questo. Ci hè 5 modi per cambià a lingua. Questu pulsanti speciali, scorciati di tastiera, elencu di sìgliu.
Impostazione di a tastiera
Cù stu prughjettu si pò cambià facilmente a posizione di e lettere in a so tastiera. Questu hè necessariu per a praticità di l'utente, in modo da ùn perdite u tempu imparendu una nova forma, pudete rapidamente creà un familiare per voi.
Pudete ancu cambià u font à quellu chì ti piace, s'ellu hè supportatu da u sistema.
Conversione di testu
Un altru prugramma hà una funzione interessante di cunvertisce (cunvertisce) u testu. Utilizendu strumenti speciali, i caratteri ponu esse convertiti, per esempiu cambendu u font, a visualizzazione o l'encoding.
Avendu rivedu u prugramma KDWin, sò partutu da a conclusione chì hè prubabuli utile per l'utenti cumuni. Personalmente aghju scrittu questu articulu mentre era sempre cunfusu cun layout. Ma a ghjente chì travaglia cù lingue diverse è codificazioni apprezzanu stu software
Virtues
Inconvenienti
Scaricate KDWin gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: