A cumminazione di i antivirus Avast Free Antivirus è di Kaspersky Free

Hà da parechje discussioni trà l'utenti chì di i prugrami antivirus esistenti hè u megliu à data. Ma, quì, ùn hè micca solu una questione di interessu, chì una questione fondamentale hè in gioco - a prutezzione di u sistema da virusi è d'intrudi. Parallelu à l'antivirus Avast Free Antivirus è Kaspersky Free, truvate u migliore.

Avast Free Antivirus hè un pruduttu di l'azienda ceca AVAST Software. Kaspersky Free hè a prima versione gratuita di u famosu software russu liberi di recente à Kaspersky Lab. Avemu decisu di cuntrolla esattamente e versioni libere di sti prugrammi antivirus.

Scaricate Avast Free Antivirus

Interfaccia

Prima di tutti, guardiamu ciò chì, in primu locu, hè impressionante dopu u latinu - questu hè l'interfaccia.

Benintesa, l'apparenza di Avast hè visivamente più attraente di quellu di Kaspersky Free. In più, u menu di menù à spessu di una applicazione ceca hè più praticchja di l'elementi di navigazione di u so concurrente russo.

Avast:

Kaspersky:

Avast 1: 0 Kaspersky

Prutezzione antivirus

Malgradu u fattu chì l'interfaccia hè a prima cosa chì prestu attenzione à quandu vi accende qualchì prugramma, u criteriu di primu criteriu peru chì valemu antivirusi è a so capacità di ripigghia attacchi di software maligno è d'intrusi.

È secondu stu criteriu, Avast si stacca assai lontanu da i prudutti di Kaspersky Lab. Se Kaspersky Free, cum'è l'altri prudutti di stu fabbricante russo, hè praticamente impenetrabile per i virus, allora Avast Free Antivirus pò ben manca un pocu di Troia o un altru prugrammu maligno.

Avast:

Kaspersky:

Avast 1: 1 Kaspersky

Indicazioni di prutezzione

Inoltre un criteriu abbastanza impurtante sò l'inserzioni specifiche chì antivirusi prutegenu u sistema. In Avast è Kaspersky, sti servizii sò chjamati schermi.

Kaspersky Free hà quattru schermi di prutezzione: antivirus file, antivirus IM, antivirus mail è antivirus web.

Avast Free Antivirus hà unu elementu menu: schermata di sistema di file, schermata di mail è schermu web. In e versioni precedenti, Avast hà avutu un schermu di chat in Internet simile à IM Kaspersky Anti-Virus, ma allora i sviluppatori si sò rifiutati di aduprà. Dunque, secondu à stu criteriu, Kaspersky Free vince.

Avast 1: 2 Kaspersky

Carica di u sistema

Kaspersky Anti-Virus hè da assai a più impurtante risorsa tra prugrami simili. I computatori debuli ùn puderanu micca aduprà ancu, è ancu i cuntadini mediani anu avutu serii problemi di prestazione durante l'aggiornamenti di una basa di dati o scansione di virus. Talvolta u sistema hè solu "andatu à lettu". Uni pochi anni fà, Eugene Kaspersky hà dettu ch'ellu hà gestitu di fronte a questu prublema, è chì i so antivirus anu cessatu di esse cusì "vorace". Tuttavia, alcuni utilizatori continuanu à culpà per i pesanti pesi nantu à u sistema chì si verificanu quandu usanu Kaspersky, eppuru chì ùn sò micca in una cusì altru quantariu cum'è prima.

A differenza di Kaspersky, Avast hè sempre stata piazzata da l'urdinatori cum'è u più rapidu è più faciule da i prugrammi full-verple di u virus.

Se fate un ochju à e letture di l'Utilizzatore di Gestione durante a scansione antivirus di un sistema, pudete vede chì Kaspersky Free crea duplice carica di CPU cum Avast Free Antivirus è cunsulta quasi sette volte più RAM.

Avast:

Kaspersky:

A larghezza di a carica nantu à u sistema hè una vittoria senza fine in Avast.

Avast 2: 2 Kaspersky

Funzioni supplementari

Ancu a versione gratuita di Avast Antivirus offre una gamma di strumenti addiziunali. Tra questi sò u navigatore SafeZone, l'anonimatu di SecureLineVPN, l'utellu di creazione di u discu di salvataggio, l'add-on di navigatore di Avast Online Security. Benchì hè da bisognu chì, assai per assai utenti, a maiò parte di sti prudutti sò umidi.

A versione gratuita di Kaspersky offre assai più attrezzi addiziunali, ma sò assai più sviluppati. Tra sti strumenti dev'essiri attribuiti a nube di prutezzione è a tastiera in schermu.

Dunque, sicondu stu criteriu, un sorteghju pò esse premiatu.

Avast 3: 3 Kaspersky

Benchè, in rivalità tra Avast Free Antivirus è Kaspersky Free, avemu risoltu un sorteggio di punti, ma u pruduttu Kaspersky hà un enorme vantaghju nantu à Avast per u criteriu di primu criteriu - u prucessu di prutezzione contra l'azione di prublemi maligni è d'intrusi. À sente stu indicatore, l'antivirus ceco pò esse eliminatu da u so concurrente russu.