Cume rotà video in computer

Bonu ghjornu.

Quale spessu scarica vari video in un computer è in un telefonu, probabilmente devaru per fattu chì certi video anu una immagine invertita. Guarda ùn hè micca bè pratico. Ié, naturalmente, pudete girà a schermata di u vostru telefonu o laptop, ma questu hè ancu micca a via d'usciu (cume rotà u schermu di u laptop)

In questu articulu, vi mostreraghju cum'è di girà rapidamente è faciule l'immagine di qualchi file video di 90, 180, 360 gradi. Per travaglià, avete bisognu di una coppia di prugrammi: VirtualDub è un pack di codec. È cusì, principiamu ...

Virtualdub - unu di i migliori prugrammi per l'elaborazione di file video (per esempiu, per transcoding video, cambiando a risoluzione, ritruvu bordi, è assai di più). Pudete scaricà da u situ ufficiale: //www.virtualdub.org (tutti i filtri necessarii sò dighjà inclusi).

Codecs: Cunsigliu di leghje l'articolo - A propositu, se VirtualDub apre un errore in a apertura di un video (per esempio, "Codec per DirectShow ùn hè micca installatu ..."), sguete i vostri codec da u sistema è installate u Pack di K-Lite Codec. ) in u Modu Perdu di robe. Cusì, u vostru sistema hà tutti i codec più necessarii per travaglià cù video.

Cume rotà video in VirtualDub à 90 gradi

Pigliate per esempiu u video più cumunale, di i quali centu in a rete. A foto nantu à sta hè in u sensu di u cumprà, chì ùn hè micca sempre pratticu.

Un film tipicu cù una immagine invertita ...

Per iniziare, esegui VirtualDub è aprite u video in essa. Sì ùn ci sò micca errori (s'ellu ci hè - u mutivu più probabile in codecs, vedi sopra in l'articolo), fate l'impostazioni in a sezione Audio:

- Direct Stream Copy (copiatura diretta di a traccia audio senza modifiche).

Dopu, andate à la tabulazione Video:

  1. impostate u valore di Modu di Procissimentu Puddu (elaborazione video piena);
  2. dunque aprite a scheda Filtri (Ctrl + F - scorciari).

Premete u bottu Aghjunghje u Filtru è vedite un listinu enorme di filtri: ciascun filtru hè destinatu à qualchì mudellu di immagine (ritruvà i bordi, cambià a risoluzione, etc.). Tra tutti sta lista, avete bisognu di truvà un filtru cù u nome Rotate è aghjunghje.

VirtualDub devi aprire una finestra cù e impostazioni di stu filtru: quì ghjustu sceglite quanti gradi volete rotà l'imagine video. In u mo casu, aghju fattu 90 gradi à destra.

Dopu cliccate solu à OK è fighjate cume a foto cambia in VirtualDub (a finestra di prugramma hè spartita in dui parti: u primu mostra a foto originale di u video, u secondu: ciò chì accade dopu à tutti i cambiamenti).

Se tuttu hè fattu correttamente, l'immagine in a seconda finestra di VirtualDub deve andà. Poi ci hè stata l'ultima tappa: sceglite chì codec per cumprensì u video. Per selezziunu un codec, aprite a scheda Video / Compressione (pudete preme a combinazione di tasti Ctrl + P).

In generale, u sughjettu di codecs hè abbastanza spaziale. I codec più preziosi sò oghje Xvid è Divx. Per a compressione video, vi pruponi di rimanere nantu à unu di elli.

A mio computer, avia avutu u codec Xvid in ellu è aghju decisu di cumparà u video. Per fà quessa, selezziunu stu codec da a lista è andate à e so impostazioni (pulsante Configure).

Ebbene, in realtà in l'impostazioni di u codec, avemu messu a bitrate video.

Bitrate (from English bitrate) - il numero di bit utilizzato per memorizzare un secondo di contenuti multimediali. Hè l'usu di usà u bitrate in a misurazione di a velocità effettiva di trasmissione di un flussu di dati nantu à un canale, cioè a dimensione minima di un canale chì questu flussu pò passà senza intervalli.
A tassa di bit hè espressa in bit per secondu (bit / s, bps), è ancu i valori derivati ​​cù i prefissi kilo (kbit / s, kbps), mega (Mb / s, Mbps), etc.

Fonte: Wikipedia

Ùn manca solu per salvà u video: per fà quessa, premete a tasca F7 (o selezziunate File / Salvà cum'è AVI ... da u menù). Dopu à quessa, a codifica di u schedariu video deve avè. U tempu di codifica dipende da parechji fattori: nantu à a potenza di u vostru PC, à a lunghezza di u video, nantu à i filtri chì avete applicatu è ciò chì impostazioni avete impostatu, etc.

U risultatu di u video di immagine invertita pò esse vistu sottu.

PS

Ié, naturalmente, ci sò prugrami più simuli da basta girà u video. Ma, personalmente, pensu chì sia megliu per capisce una volta VirtualDub è esegui a maiò parte di e travaglie di processu video in ellu, anziché scaricà è installà un prugramma separatu per ogni travagliu (cun ​​ognunu, per diffinenza, digià scittu e sparechji tempu).

Hè tuttu, bona fortuna à tutti!