Azzioni in casu Origine ùn hè micca installatu

Quasi tutti i ghjochi di EA è i so partner più stretti richiedenu a presenza di un client Origine nantu à u computer per interagisce cù i servitori di nube è l'archiviu di dati di u profilu di u lettore. Tuttavia, ùn hè micca sempre pussibile installà u serviziu cliente. In stu casu, naturalmente, ùn ci pò esse parlà di alcun ghjocu. Avemu da risolve u prublema, è vale a pena di dà subitu chì questu richiederà diligenza è tempu.

Errore d'installazione

Più spessu, si verifica un errore in a installazione di un clientela da un trasportatore acquistatu da i distributori ufficiali - di solitu, si tratta di un discu. Ùn installà micca un clientse scaricatu da Internet hè abbastanza raru è hè spessu associatu cù prublemi tecnichi di u computer di l'utente.

In ogni casu, entrambe e opzioni è tutte e cause più cumuni di l'errori saranu discuprate sottu.

Reason 1: Library Issues

A causa più cumuna hè un prublema cù e biblioteche di sistema Visual C ++. Più spessu, in presenza di un tale prublema, ci sò prublemi in u travagliu di l'altru software. Duvete reinstallà manualmente e biblioteche.

  1. Per fà quessa, avete bisognu di scaricà è installà e librerie seguenti:

    VC2005
    VC2008
    VC2010
    Vc2012
    VC2013
    VC2015

  2. Ogni installatore deve esse gestitu cum'è Amministratore. Per fà quessa, fate un clic destro nantu à u file è sceglite l'elemento pertinente.
  3. Se quandu pruvate à stallà u sistema riporta chì a biblioteca hè già dispunibile, dà cliccate nantu à l'opzione "Fix". U sistema hà da reinstallà a biblioteca.
  4. Dopu, avete bisognu di riavvenire u computer è lancià u installatore di Origine, dinò per nome di l'amministratore.

In molti casi, questu metudice aiuta è l'installazione avvene senza cumplicazioni.

Reason 2: Incursione errata di u clientu

U prublema pò esse caratteristicu sia di l'installazione di i clientela da i media è di u installatore scaricatu. U più spessu si faci in casi chì i clienti anu statu precedentemente installatu nantu à u computer, ma poi venenu rimossi, è ora ci hè una necessità per quessa.

Un di i prerequisiti più caratteristici per un errore pò esse u desideru di un utente di installà Origine nantu à un altru discu locale. Per esempiu, s'ellu prima si stette nantu à C: è ora hè pruvucatu un tentatu per saldarli in D: stu sbagliu hè più prubabile di fà.

Cusì a soluzione migliore hè di pruvà à mette sempre u clientu induve era per primu volta.

S'ellu ùn hè micca aiutatu, o l'installazione in tutti i casi hè stata fatta nantu à un unicu discu, allora hà da peccà chì a rimozione sia sbagliata. Ùn sempre micca culpà l'utente per questu - u prucessu di disinstallazione pò esse effettuatu cù certi errori.

In ogni casu, a soluzione hè una cosa: avete bisognu di sguassà manualmente tutti i file chì puderanu rimanà da u client. Verificate i seguenti indirizzi nantu à u computer (esempio per u parcorsu di stallazione standard):

C: Origine di u Donu
C: Utenti [Username] AppData
C: Utenti [Username] AppData
C: Programma Date Arti Elettroniche Licenziamenti
C: Figurine di u situ
C: Fichjetti di prugramma (x86)

Tutte queste cartelle sò file scritti "Origine" esse eliminatu cumpletamente.

Pudete dinò pruvà à ricercà u sistema cù a richiesta d'origine. Per fà quessa, andate "Computer" e inserisci a query "Origine" in a barra di ricerca, chì hè situata in u angulu in dirittu superiore di a finestra. Da vede à a procedura chì pò esse estremamente longa è produrrà assai file è cartelle di terze parti.

Dopu cancellazione di tutti i file è cartulari menziona questu clientu, devi rimettardu u computer è pruvate à stallà u prugramma torna. A maggior parte di i casi, dopu à ciò, tuttu comincia a travaglià correttamente.

Reason 3: Installer Malfunction

Se e misure descritte sopra ùn anu micca aiutatu, allora tuttu pò esse ridottu à u fattu chì un installatore d'Origine obsoleto o difettu sia sulu scrittu nantu à i media. U puntu ùn pò esse necessariu chì u prugramma hè rotto. In certi casi, u codice clientela pò esse obsolutu è scrittu per e versioni precedenti di i sistemi operativi, è cusì l'installazione sarà accumpagnata da certi prublemi.

Altri motivi ponu esse dinò assai pochi - media difettosi, errore di scrittura, e così via.

U prublemu hè risoltu in un modu - bisogna à rimborsà tutte e cambiamenti apportate durante l'installazione di u pruduttu, dopu à scaricà u prugrammu effettivo per installà Origin da u situ ufficiale, installà u clientu è dopu pruvate di reinstallà u ghjocu.

Benintesa, prima di installà u ghjocu bisognu assicurassi chì Origine hè aduò u travagliu bè. Di solitu, quandu provate à stallà un pruduttu, u sistema ricunnosce chì u clientela hè già rializatu, perchè cuminciò immediatamente à esse. I prublemi ùn vogliono ghjunghje oghje.

A scelta hè male per quiddi utenti chì sò limitati in capacità di Internet (trafficu, velocità), ma in molti casi questu hè l'unica strada per usciri. EA distribuisce u installatore di nuvule è ancu se scarichi u schedariu in altrove è si portanu à u computer adeguatu, quandu pruvate à stallà lu, u sistema cuntineà sempre à i servitori di u sistema è scaricarà i schedari necessarii da quì. Dunque ci vole à travaglià cun u core.

Reason 4: Problemi tecnichi

À a fini, i colpevoli pò esse qualchi prublemi tecnichi di u sistema di l'utente. Più spessu, sta conclusione pò esse ghjunta s'ellu ci hè altri prublemi. Per esempiu, certi programmi funzionanu cù un errore, ùn sò micca installati, e sì.

  • Attività di u virus

    Un certi malware sò in furia o indirettamente interferisce cù u travagliu di i vari installatori, causendu chì u prucedimentu si blocchi è rimburci. U principale sintumu di questu pò esse, per esempio, u prublema in a installazione di qualsiasi prugramma, quandu in ogni casu si verifica un errore o l'applicazione si chjura solu à u listessu tempu.

    In questu casu, si deve verificà u vostru computer cun prugrami antivirus adatti. Benintesa, in una situazione sì, esprimi antivirusu chì ùn necessitanu micca d'installazione.

  • Per di più: cumu si verifica u computer per virus

  • Prestazione scarsa

    Quandu un computer hà problemi di prestazione, pò inizià à esegui certi impegni in modu erratu. Hè soprattuttu veru per i stallatori, in u prucessu di travaglià cù chì spessu impurtante assai risorse. Duvete optimizà u sistema è aumentà a velocità.

    Per fà ciò, avete bisognu di riavvenire u computer, di fermà è, se possibile, di cancellà tutti i prugrammi inutili, aumentà u spaziu di liberu nantu à u discu radicu (nantu chì u OS hè installatu), pulisce u sistema da i resti cù u prugrammu apposta.

    Leggi più: Cumu pulì u vostru computer cù CCleaner

  • Problemi à i registri

    Inoltre, u prublema si trova in a esecuzione errata di sequenze di entrate in u registru di sistema. L'arresti ci ponu esse causati da vari motivi - da u virusu pè l'elucirmenti cumpressi sbagliu di vari prublemi, piloti è biblioteche. In questu casu, hè megliu ad aduprà u mo CCleaner per correggere i prublemi esistenti.

    Per sapè di più: cumu risolte u registru cù CCleaner

  • Scaricatu nè

    In certi casi, u scaricamentu scettatu di u prugramma d'installazione pò purtà à u fattu chì l'installazione ùn hè micca eseguita in maniera errata. Nantu à a maggior parte di i casi, l'errore si verrà à u momentu di u tentativu di avviare u prugramma. Spessu, questo accade per 3 motivi principali.

    • U primu hè u prublema di Internet. Una cunnessione instabile o incaricata pò fà chì u prucessu di download scarichi, ma u sistema percepisce u schedariu cum'è pronto à travaglià. Dunque, si mostra cum'è un file eseguibile normale.
    • U secondu hè un prublema di navigatore. Per esempiu, Mozilla Firefox, dopu l'usu prolungatu, hà un modu di impastamentu impurtatu è cumincia a ritardà, di travagliu intermitente. U risultatu hè generalmente uguale - quandu si scarica, u download hè interrompu, u file comincia a esse consideratu u travagliu, è tuttu hè male.
    • U terzu hè, ancu di più, scansu, chì face a qualità di a cunnessione è di u navigatore à falli.

    Cusì, avete bisognu di risolve ogni prublema separatamente. In u primu casu, avete bisognu di verificà a qualità di a cunnessione. Per esempiu, un gran numeru di scaricamenti serii pò influenzà significativamente a velocità di a rete. Per esempiu, scaricà più filmu, spettaculi TV o ghjochi cù Torrent. Questu include ancu una parte di u prucessu di scaricà l'aggiornamenti per diversi software. Hè necessariu troncà e minimizà tutti i download è riprovà. Sì questu ùn aiuta micca, allora vi tocca à contattà u fornitore.

    In u secondu casu, ripartisce u computer o reinstallà u navigatore pò aiutà. Se avete parechji prugrammi simuli installati in u vostru computer, pudete provà ad utilizà un navigatore laterale, chì hè usatu menu di più, per scaricà u installatore.

    In u terzu casu, u sistema deve esse ottimizatu, cum'è si hè dettu prima.

  • Malfunzioni di l'attrezzatura

    In certi casi, a causa di un malfunzionamentu in u sistema pò esse diversi malfunzionamenti attrezzature. Per esempiu, u più spissu i prublemi si presentavanu dopu rimpiazzendu una scheda video è i rails di memoria. Hè difficiule dì ciò chì hè cunnessu. U prublemu si pò fà ancu quandu tutti l'altri cumpunenti funghenu bè è ùn anu micca diagnosticatu altri prublemi.

    Nantu à a maggior parte di i casi, tali prublemi sò resi cù a formattazione di u sistema. Merita dinò pruvà di reinstallà i driver in tuttu l'hardware, tuttavia, se crede in i messaggi di l'utenti, aiuta assai raramente.

    Lezione: Cumu installà i driver

  • Procassi cunflittenti

    Alcune attività di travagliu di u sistema puderanu interferisce cun l'installazione di u prugramma. Più spessu, questu risultatu hè ottenu indirettamente, è micca cun propiuzione.

    Per risolve u prublema, andate à fà un riavevu pulitu di u sistema. Questu si faci cum'è seguitu (procedura descritta per Windows 10).

    1. Avete bisognu di appughjà nantu à u bottinu cù l'imagine di una lente vicina "Start".
    2. A finestra di ricerca si aprirà. In a linea, inserite u comandomsconfig.
    3. U sistema hà da vene l'unica opzione - "Configurazione di u sistema". Deve esse sceltu.
    4. Una finestra si apre cù i parametri di sistema. Prima ci vole à andà à a tab "Servizi". Eccu tu ti chjappu "Ùn mostri micca i processi di Microsoft"poi premete u pulsante "Disable all".
    5. Dopu avete bisognu di andà à a scheda successiva - "Startup". Qui ci vole à cliccà "Open Task Manager".
    6. Una lista di tutti i prucessi è e attività chì sò principiate quandu u sistema hè attivatu. Avete bisognu di disattivà ogni opzione cù u bottinu "Disable".
    7. Quandu hè fattu, resterà per fermà u Dispatcher è cliccate "OK" in a finestra di configurazione di u sistema. Ora si ferma solu di ripartite u computer.

    Hè impurtante capiscia chì, cù tali parametri, i prucessi più basichi solu inizieranu, è a maiò parte di e funzioni ùn sò micca dispunibili. Tuttavia, se l'installazione procede normalmente in stu modu è Origine pò avè parte, allora a questione hè veramente in una specie di prucessu cunflittente. Avete a cercà per l'esclusione solu è e scelle. In listessu tempu, s'ellu ci hè u cunflittu solu cù u prucessu di stallazione d'Origine, allora pudete calà solu nantu à u fattu chì u client hè statu installatu cù successu è cambia tuttu senza troppu fastidio.

    Quandu u problema hè risoltu, pudete riavvicà tutti i prucessi è i task in listessu modu, solu sì in pussitu tutte e azzioni, rispettivamente, viceversa.

Conclusione

L'origine hè spessu aggiornata è spessu ci sò i prublemi cù a so installazione. Purtroppu, ogni attualizazione aghjusta novu prublemi di potenziale. Eccu e cause è e soluzioni più cumuni. Hè a speranza chì EA puderà affine u clientela al dittà per ricursà à sti balli cù un tamburellu, nimu hà mai avutu.