Configurazione di D-Link DIR-615 Beeline

Router WiFi D-Link DIR-615

Oghje parlemu cumu di configurà u router WiFi WiFi DIR-615 per travaglià cù Beeline. Stu router hè prubabilmente u secondu più populare dopu u famosu DIR-300, è ùn pudemu micca sparvà.

U primu passu hè di cunnessà u cavu di u fornitore (in u nostru casu, si tratta di Beeline) di u connettore rispettu di u posteru di a periferica (hè firmatu da Internet o WAN). In più, avete bisognu di cunnesse a DIR-615 à u computer chì serve per effettuà tutte e fasi successive per configurà u router. Cosa hè megliu fattu cù u cavu furnitu chì una estremità hà da cunnesse à tutti i connettori LAN di u router, e l'altru scheda di rete di u vostru computer. Dopu à ciò, cunnessu u cavu d'alimentazione à u dispositivo è accende. Da rimarcà chì dopu a cunnessione di a tensione di tensione, u caricatu di u router può durà unu o due minuti - ùn preoccupatevi se a pagina induve avete bisognu di fà i regolazioni ùn aprirà immediatamente. Sì aghju pigliatu un router da quellu chì cunnisciete o hà compratu un utilizatu, hè megliu per mettevi à i parametri di a fabbrica - per fà cusì, cù l'alimentazione, premete e tenitete u pulsante RESET (nascosto in u foru induve) per 5-10 minuti.

Vai à l'impostazione

Dopu avè fattu tutte e sopra cundizioni, pudete andà direttamente à a configurazione di u nostru router D-Link DIR 615. Per quessa, lanciate qualsiasi navigatore Internet (u prugrammu cu cui tu vali in solitu in Internet) è inserisci in a barra di indirizzi: 192.168.0.1, premete Invescia. Dunque vene a pagina successiva. (sì avete Firmware D-Link DIR-615 K1 è quandu entra in l'indirizzu specificatu, ùn vedite micca aranciu, ma design bleuu, allora Questa infurmazione ti basta):

Richiesta login è password Password DIR-615 (clicca per ingrandire)

U login predefinitu per u DIR-615 hè admin, a password hè un campu vuota, cioè. ùn hè micca. Dopu avè inseritu, vi truverete nantu à a pagina di a cunnessione Internet di u router D-Link DIR-615. Cliccate nantu à u fondu di i dui tasti - Manuale di a cunnessione Internet.

Sceglite "configurà manualmente"

Impostazione di Beeline Internet Connection (cliccate per allargà)

In a prossima pagina, dobbiamo configurà u tipu di cunnessione Internet è specificà tutti i parametri di cunnessione per Beeline, chì facemu. In u campu "A mio cunnessione Internet hè", selezziunu L2TP (Dual Access), è in u campu "L2TP Server IP Address", inserisci l'indirizzu Beeline L2TP - tp.internet.beeline.ru. In Uiziu è Password, avete bisognu di inviare, rispettivamente, l'identificatore username (Login) è a password chì Beeline ti furnisce, in Modu Reconnect selezziunu Sempre, tutti l'altri parametri ùn sò micca cambiati. Cliccate nant'à Save Settings (u buttu hè in cima). Dopu à quellu, u router DIR-615 deve automaticamente stabilì una cunnessione Internet da Beeline, dighjà configurà e impostazioni senza fili per chì i vicini ùn ne pudenu usà (ancu se ùn si sentite micca dispiace - ancu questu puderà influenzà significativamente a velocità è a qualità di l'internet wireless à a casa).

Configurazione di WiFi in DIR-615

In u menù di sinistra, selezziunate l'elementu Impostazioni senza filu, è in a pagina chì vene, l'elemento inferiore hè a Configurazione di a Connessione senza fili di a Manuale (o configurazione manuali di a cunnessione senza fili).

Configurate u puntu di accessu WiFi in D-Link DIR-615

In l'elemento Nome di Rete Wireless, specificate u nome di rete senza filu desirata o SSID - ùn ci sò requisiti speciali per u nomu di u puntu d'accessu - inserite qualsiasi cosa in lettere latine. Dopu, andate in l'impostazioni di sicurezza di u puntu di accessu - Modu di sicurezza senza filu. E megliu à sceglie e seguenti impostazioni: Modu di Sicurezza - WPA-Personale, Modu WPA - WPA2. Dopu, inserisci u password desiderata per cunnessu à u vostru puntu di accessu WiFi - almenu 8 caratteri (lettere latinu è numeri arabi). Fate un clicu nantu à u salvu (u pulsante di salvazione hè in cima).

Hè fattu. Pudete cuntenutu à cunnesse à Internet da un tablet, un smartphone o un laptop usando WiFi - tuttu deve servà.

Problemi possibili à a configurazione di DIR-615

Quandu inserisci l'indirizzu 192.168.0.1, nunda si apre - u navigatore, dopu molta deliberazione, riferisce chì a pagina ùn pò esse visualizzata. In questu casu, verificate e impostazioni di a cunnessione à e rughjone locale, è in particulare e pruprietà di u protocollo IPV4 - assicuratevi ch'ellu sia impostatu quì: uttenite l'indirizzu IP è l'indirizzi DNS automaticamente.

Certi di i dispositivi ùn vedenu micca u puntu di accessu WiFi. Prova a cambià a Modalità 802.11 nantu à a pagina di a configurazione senza filu - da mischiata à 802.11 b / g.

Sì incù un altru prublemu in a messa in situ di u router per Beeline o un altru fornitore - scrive in i commenti, è aghju sicuramente risponde. Forse micca assai veloce, ma in un modu, in un antru, pò aiutà qualcuno in futuro.