Cume à fà cresce a vita di a batteria di u laptop

Bonu ghjornu.

U tempu di funziunamentu di qualchi dispositivi mobili (cumpresu un laptop) dipende da duie cose: a qualità di a ricarica di a batteria (piena di carica; s'ella ùn siede micca) è u livello di carica di u dispositiu durante u travagliu.

È sì a capacità di a batteria ùn pò esse aumentata (a menu di un novu), allora a carica di e diverse applicazioni è di Windows nantu à u laptop hè completamente ottimizata! Realmente, questu sarà discusu in st'articulu ...

Cume à fà cresce a vita di a batteria di u laptop, ottimizendu u caricu per e applicazioni è Windows

1. Fighjà a luminosità di u monitoru

Ha una grande influenza in u tempu di funziunamentu di u laptop (questu hè probabilmente u parametru più impurtante). Ùn chiamo micca chiunque di straballà, ma in molti casi l'altru lucentezza ùn hè micca necessaria (o a schermata pò esse spenta in tuttu): per esempio, ascoltate musica o stazioni radio in Internet, parlate in Skype (senza video), copia un file da Internet, installate l'applicazione etc.

Per adeguà a luminosità di u schermu di u laptop, pudete aduprà:

- Chjave di funzioni (per esempio, nantu à u mo laptop Dell, sò i pulsanti Fn + F11 o Fn + F12);

- Pannello di controllo di Windows: sezione di potenza.

Fig. 1. Windows 8: sezione di potenza.

2.Disable display + go to sleep

Se da qualchì volta ùn avete bisognu di una immagine nantu à u schermu, per esempiu, accende u lettore cù una raccolta di musica è ascoltate o ancu luntanu da u laptop - ci vole à sceglie l'ora per spegne u visu quandu l'utente ùn hè micca attivu.

Questu pò esse fattu in u pannellu di cuntrollu di Windows in l'impostazioni di l'alimentazione. Avendu sceltu u schema di l'alimentu di l'alimentu - a so finestra di impostazioni deve aprà cum'è in fig. 2. Quì ci vole à specificà dopu chì tempu di spegnere a visione (per esempiu, dopu à 1-2 minuti) è dopu chì tempu per mette u laptop in modalità sleep.

A metà di u sonnu hè una modalità di notebook sviluppata apposta per u cunsumu minimu di energia. In stu modalità, u laptop può travaglià per un tempu assai lungu (per esempio, un ghjornu o dui) ancu da una batteria semi-carica. Se allontani da u laptop e vulete salvà u travagliu di l'applicazioni è tutte e windows aperte (+ salvate l'alimentazione di a batteria) - metti in modalità sleep!

Fig. 2. Modificà i parametri di u schema di putenza - cambià a chjave

3. Selezzione di u schema energeticu ottimale

In a stessa sezione "Alimentazione" in u pannellu di cuntrollu di Windows ci hè parechji schemi di putenza (veda Fig. 3): circuitu elevatu, equilibratu è risparmendu energia. Sceglite risparmi di energia s'è vo vulete aumentà u tempu di funziunamentu di u laptop (di regula, i parametri predefiniti sò ottimali per a maiò parte di l'utenti).

Fig. 3. Potenza - Risparmiu Energia

4. Disattivazione di dispositivi inutili.

Sì un mouse otticu, un discu duru esternu, un scanner, una stampante è altri dispositivi sò cunnessi à u laptop, hè assai bè desiderabile di disattivà tuttu ciò chì ùn puderete micca aduprà. Per esempiu, disattivà un discu duru esternu pò allungà u tempu di funziunamentu di u laptop in 15-30 minuti. (in certi casi, è più).

In più, feci l'attenzione di Bluetooth è di Wi-Fi. Sì ùn li ne avete bisognu - basta sp utrenenu. Per questo, hè assai praticu aduprà u piazzale (è pudete vede immediatamente ciò chì funziona, ciò chì ùn hè +, pudete disattivà ciò chì ùn hè micca necessariu). À propositu, ancu se i dispositivi Bluetooth ùn sò micca cunnessi cun voi, u modulu radio hà da fà travaglia è avere energia (veda figura 4)!

Fig. 4. A Bluetooth hè attivata (sinistra), u Bluetooth hè disattivatu (a destra). Windows 8.

5. L'applicazioni è l'attività di u pianu, l'utilizazione di a CPU (CPU)

À spessu, u prucessore di l'ordinatore hè carregatu di processi è attività chì l'utente ùn hà bisognu. Inutile dì chì l'utilizazione di a CPU affica assai a vita di a batteria di u laptop?

A propettu di aprite u manager di attività (in Windows 7, 8, avete bisognu à pressà i pulsanti: Ctrl + Shift + Esc, o Ctrl + Alt + Del) è chjude tutti i prucessi è attività chì ùn sò micca caricate u processore chì ùn avete bisognu.

Fig. 5. Task Manager

6. Unità CD-Rom

L'unità per i disci compatti pò cunsumare significativamente l'alimentu di a batteria. Perciò, se cunnosci anticipatamente chì tipu di discu pudete ascoltà o guardà - vi racògu in copia nantu à u vostru discu rigolu (per esempiu, usando un software di creazione d'immagine) è allora chì u travagliu nantu à a batteria, aprite l'immagine da u HDD.

7. Decorazione di Windows

È l'ultima cosa chì aghju volutu mette in opera. Parechji utilizatori mettenu tutti i tipi di add-ons: tutti i tipi di gadgets, twirl-twirls, calendarii è altri "spazzatura" chì ponu seriamente influenzatu u tempu di funziunamentu di un laptop. Aghju chjappu a spente tutti inutili è lascitevi un aspettu leggeru (ancu asceticu) di Windows (pudete ancu sceglie un tema classicu).

Verificare a batteria

Se u laptop hè discifuntu troppu rapidu - hè pussibule chì a batteria sia stata saldata è chì utilizza a listessa regolazione è a prufessione di l'applicazione ùn aiutà micca.

In generale, a vita di a batteria di solitu di u portatile hè u seguitu (numeri medi) *:

- cù una forza forte (ghjochi, video HD, etc.) - 1-1,5 ore;

- cun scarificu faciule (applicazioni di ufficiu, ascoltate musica, etc.) - 2-4 chacha.

Per verificare a carica di a batteria, mi piaci à aduprà l'utilità multifunzionale AIDA 64 (in a sezione di putenza, veda fig. 6). Se a capacità attuale hè 100% - allora tuttu hè in ordine: se a capacità hè inferiore a 80% - ùn ci hè motivo per pensà à cambià a batteria.

A propositu, pudete scopre di più nantu à i testi di a batteria in u seguitu articulu:

Fig. 6. AIDA64 - Verificate a carica di a batteria

PS

Hè tuttu. L'addizioni è a critica à l'artìculu - solu benvenutu.

Tuttu u megliu.