Programmi per lecturà DjVu nantu à Android

Quandu aduprate dispositivi mobili, pò esse necessariu trasferisce i contatti in un computer. Questu pò esse fattu in parechje maniere in dispositivi chì esistenu diversi sistemi operativi.

Scaricate i contatti da un telefonu à un PC

À oghji ghjornu, pudete scaricà contatti sia in Android sia in iPhone. Tuttavia, l'azzioni impiegate sò assai diversi da altri da a caratteristiche di ogni piattaforma.

Metudu 1: Trasferisci i contatti da Android

In i casi in cui avete bisognu di salvà i cuntatti nant'à u vostru PC, ma accede dinò più tardi à i prugrammi speciali, pudete aduprà a funzione di sincronia di u vostru account Google. Inoltre, pudete scaricà i cuntatti da un dispositiu Android salvendu è trasferendu un file in u formatu VCF.

Leggi più: Cumu trasferisce i contatti da Android à PC

Metudu 2: Trasferisci i contatti da l'iPhone

Grazie à a capacità di sincronizà u vostru dispositivo basatu su iPhone cù u vostru contu iCloud, pudete scaricà i contatti in u memoria di nube. Quandu hè fattu, basta salvà u schedariu vCard, fendu una riflessione à e capacità di u serviziu web.

Leggi più: cumu trasferisce i contatti da l'iPhone

In alternativa, pudete sincronizà u vostru iPhone cù u vostru contu di Google è poi salvà i file chì avete bisognu, aduprendu l'infurmazioni da u metudu precedente. U vantaghju principali di stu approcciu hè a dispunibilità di i file finali.

Leggi ancu: Cumu sincronizà i contatti di iPhone cù Google

Hè pussibule di ricorrerà à aduprà u prugramma speciale iTools, chì ti permette di esportà contatti da iPhone à PC, via cunnessione USB. Per studà a rivista cumpleta di stu software, seguite u ligame furnitu da noi.

Nota: Stu prugramma hà parechji analoghi chì differiscono in capacità.

Leggi ancu: Cumu aduprà iTools

Metru 3: Backup

Se basta à salvà i cuntatti, senza avè stabilitu u scopu per a so apertura successiva nantu à un PC, pudete fà una copia di backup di i dati in accordu à l'istruzzioni adeguate. In listessu tempu, tale approcciu hè solu una misura estrema per via di e difficoltà possibili.

Leggi più: Cumu fà una copia di salvezza in parte o in parte di un dispositiu Android

In u casu di aduprà l'iPhone, backup hè a parte di i processi attivati ​​per difettu. Pudete imparà di più nantu à i metudi di copia attuale da u nostru articulu nantu à stu sughjettu.

Per di più: cumu un backup di un iPhone

Conclusione

Indipendentemente di a piattaforma, pudete aprire u schedariu finale cù i contatti solu cù prugrami speciali, per esempio, Microsoft Outlook. In listessu tempu, i prublemi di prublemi ponu esse evitati solu cù u studieru attentu di e istruzzioni interessate.