A risoluzione di i problemi cù a libreria dinamica vog.dll

I schedari GIF sò formati grafici di raster-tip chì pò esse aduprati sia per e immagini statiche è animate. Vedemu in quali applicazioni pudete aprire gif.

Programmi per travaglià cù GIF

Due tippi di software funzionanu cù GIF: prugrammi per a visione di foto è editori grafici. Tutti sò spartiti in applicazioni installabili è incastite in u sistema operativu.

Metudu 1: XnView

Prima, guardiamu cumu visualizzare e immagini GIF in spazii di visualizzatori chì necessitano da esse installati in un PC, cù l'esempiu di XnView.

Scaricate XnView gratuitamente

  1. Lanciare XnView. In u menù, cliccate nantu à u nome "File". A lista di azzioni hè attivata. Cliccate nantu à ellu in una varianta "Apertu ...".

    Com'è una alternativa à l'azione specifiata, aduprà a combinazione di tasti Ctrl + O.

  2. A finestra per l'apertura di a foto hè attivata. In u menu di navigazione, smetti di selezzione in a posizione "Computer"dopu in a zona mediana sceglite u discu logicu induve a immagine hè situata.
  3. Dopu à chì andate à u cartulare induve l'elemento hè situatu cù l'estensione GIF. Marcatu u nome di a foto è cliccate nantu à "Apertu".
  4. L'oggetto hè lanciatu in l'applicazione XnView.

Ci hè ancu un'altra opzione per vede l'oggetto in stu prugramma. Per questo usamu u gestore di file incorporatu.

  1. Dopu avè lanciatu XnView, per a navigazione, aduprà a zona di l'interfaccia di sinistra, in cui i cartulari sò presentati in una forma di albero. Prima di tutti, cliccate nantu à u nome "Computer".
  2. Dopu à quessa, una lista di unità logiche situate in u computer apre. Selezziunu chiddu nantu à u quale a foto hè situata.
  3. Per analogia, andemu a cartella di u discu di u situu. Dopu avemu ghjungutu in stu cartulare, tutti i so cuntenuti sò visualizzati in a zona media. Includendu, ci hè un gifka avemu bisognu in forma di thumbnails per previsu. Fate un dopu cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  4. A foto hè aperta in u listessu modu cum'è utilizendu l'opzione di sopra.

Comu pudete vede, avè un gestore di file li facilità assai di truvà e vede l'oggetto desideratu in XnView. U prugramma hè una piattaforma incrociata, cioè adatta à visualizà gif solu micca per l'utenti di Windows. Inoltre, hà un numeru di numerose funzioni è strumenti per aiutà à vede è à trattà e immagini, annantu à u furmatu GIF. Ma questu hè ancu u "minus" di l'applicazione. Un gran numeru di funzioni raramente usate ponu cunfusà un utilizatore senza esperienza è ancu cuntribuisce à u fattu chì XnView occupi una quantità relativamente grande di spaziu di u discu dur.

Metudu 2: Faststone Image Viewer

Un altru prugramma di visualizzatore d'immagine chì deve esse installatu hè Faststone Image Viewer. Quali sò e opzioni per vede gifki?

Scaricate Faststone Image Viewer

Sta applicazione permette ancu di aprà un disegno GIF in duie opzioni: attraversu u menù è attraversu u gestore di file incorporatu.

  1. Avè principiatu Faststone, in u menù cliccemu nantu à u nome "File". Da a lista chì si apre, sceglite "Apertu".

    Pudete ancu aprà u strumentu di apriunaghju cliccendu nantu à l'icona. "Open File".

    Ci hè ancu una opzione per aduprà a combinazione Ctrl + O.

  2. Aperatore di file hè attivata. A finestra, à diffe XnView, hà una interfaccia più vicina à a vista standard. Andate in u locu nantu à u discu duru dove si trova u oghju GIF desideratu. Poi marca u cliccate è cliccate nantu à "Apertu".
  3. Dopu à quessa, u directory in cui si trova l'immagine serà aperta cù u gestore di file Faststone. In u panninu di diritta hè u cuntenutu di a cartella. Fate un dopu cliccate nantu à a miniatura di l'immagine desiderata.
  4. Sarà aperta in Faststone.

Ora lasciamo capè cumu guardà a gif micca à traversu a finestra d'apertura, ma solu cù l'aiutu di u gestore di file incorporatu.

  1. Dopu avè lanciatu Faststone, u so gestore di file si apre. A zona sinistra hè l'arburu di directory. Selezziunu u discu logicu induve l'immusione chì vulete visualizzare hè memorizzata.
  2. Dopu, in u listessu modu, avemu muvutu lungo l'arburu di directory in a cartella in cui u gif hè situatu direttamente. In u panninu di dirittu, cum'è a versione precedente, si mostra una miniatura per l'anteprima. Fate un dopu cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse. A foto hè aperta.

Comu pudete vede, Faststone ùn hè micca una applicazione più pratica per a visione di gif di XnView. Solu cù Faststone, in ogni casu, ancu se u lance esiste da una finestra specifica, aprite u schedariu diratamente avete da andà à u gestore di file, mentre cù XnView queste opzioni sò chiaramente separati. In listessu tempu, l'interfaccia di a finestra stessa hè più cunnisciuta à Faststone rispetto à u prugrammu precedente. Ella ùn hà micca meno funzionalità sviluppata per a visione è l'elaborazione di gif.

Metudu 3: Windows Photo Viewer

Ora vedemu scansu cumu visualizà u GIF cù u visualizzatore di ritrelli standard di Windows, chì hè già incorporatu in u sistema operativu predefinitu. Considerà l'opzione di travaglià per u sistema operativu Windows 7. In altre versioni di u sistema operativu pò esse lievemente differente.

  1. Se ùn avete installatu nisun altru prugramma di visualizzatore d'immagine nantu à u vostru computer, allora per aprite un oggettu in u format GIF cun un visualizzatore standard di immagini, ghjustu chjamatu nantu à u Esploratore duie volte cù u bottinu sinu di u mouse. Questu hè da u fattu chì Windows da implicitu assine u so spettatore cù stu furmatu è solu l'installazione di altre applicazioni simili pò dà bè sta impostazione.
  2. Dopu cliccatu nantu à u gif, vi sarà aperta in l'interfaccia di u visore standard.

Ma, sì un altru prugramma di visione d'immagine hè installatu in u computer, chì hè associatu cù u formatu GIF, è l'utente quessa di lanciare u gif cù u visualizzatore standard, allora questu sarà praticu problemicu. Questu hè à causa di u fattu chì, curiosamente, u visore standard ùn hà micca u so propriu file eseguibile. Tuttavia, u prublema si pò risolve inserendu u codice in a finestra Run.

  1. Chiama a finestra Rundittatura di cuminciata di tastiera Win + R. Dopu avè cuminciatu a finestra, ci vole à inserisce un codu in lu. Si dughjarà in duie parti: da u còdice di lanciame di u visualizzatore standard è da l'indirizzu cumpletu di a gif chì vulete visualizzare. U codice di lancio di u spettatore pari à quessu:

    rundll32.exe C: WINDOWS System32 shimgvw.dll, ImageView_Fullscreen

    Dopu, avete da specificà l'indirizzu di l'oggiu. Se vulemu vede u GIF, chì si chjama "Apple.gif" è situatu in u cartulare "Nuu cartulare 2" in u discu locale Ddopu in casella di scatula Run Duvete inserisce stu còdice:

    rundll32.exe C: WINDOWS System32 shimgvw.dll, ImageView_Fullscreen D: Nova cartella (2) apple.gif

    Dopu cliccate nantu à "OK".

  2. A foto sarà aperta in u visualizzatore standard di Windows.

Comu pudete vede, hè abbastanza praticà di apri gifs cù u visualizzatore di foto standard di Windows. Ùn hè micca pussibule di scruglere oghjettu per l'interfaccia di l'applicazione. Perciò avete aduprà u cumandatu di l'infurmazione in a finestra Run. In più, in comparazione cù i prugrammi sopra elencati, stu spettatore hè assai abbreviato in a funzionalità, è cun un minimu di capacità di elaborazione di l'immagine. Per quessa, per vede e immagini GIF, hè sempre u cunsigliatu di stallà un prugrammu specializatu, per esempiu, unu di quelli descritti sopra.

Metudu 4: Gimp

Avà u tempu hè di passà nantu à a descrizione di l'apertura di e GIF immagini in editori grafichi. A differenza di i navigatori, anu assai più attrezzi per a montà di l'immagini, ancu gif. Unu di i migliori edituri liberi di grafica hè Gimp. Vedemu cumu si lancia oggetti cù l'estensione nominata in essa.

Scaricate Gimp gratuitamente

  1. Run Gimp. Tramite u menu orizzontale vai per nome "File". Dopu, in a lista chì si apre, cliccate nantu à a posizione "Apertu ...".

    Queste manipulazioni pò esse rimpiazzate da l'azione utilizzata per lanciare l'utensu di l'apertura di file in altri prugrammi - da pressione di a combinazione Ctrl + O.

  2. L'utunu di u lima aperta hè in carica. A zona sinistra, selezziunate u nome di u discu duve si trova l'image GIF. In u mezu di a finestra, ci passemu à a cartella duve si trova l'immagine desiderata è marcà u so nome. Dopu à quì, automaticamente una miniatura di sta anteprima apparirà nantu à a parte destra di a finestra attuale. Pressu "Apertu".
  3. L'oggettu in u format GIF serà apertu da l'applicazione Gimp. Ora pò esse editatu cù tutti l'utili dispunibili in u prugramma.

In più, l'oggiu desideratu pò esse aperto cù semplicemente trascinandu da Esplora Windows in a finestra di travagliu di Gimp. Per fà quellu, marca u nome di a foto in Esploratore, facemu un clip di u bottinu sinu di u mouse è trascinu u gif in a finestra Gimp. L'imagine sarà affissata in u prugramma, è sarà dispunibule per a so prucessione cume si fussi aperta da u menu di l'applicazione.

Cumu si pudete vede, u luggeru di l'oggiu GIF in u editor Gimp ùn causa micca particolari difficoltà, postu chì hè intuitiva è simile à azzioni simili in a maggior parte di altre applicazioni. In più, Gimp hà in u so arsenale un inseme di attrezzi per a trasformazione di gif, chì hè quasi bonu cume i contrapieni pagati.

Lezione: Cumu aduprà GIMP

Metudu 5: Adobe Photoshop

Ma l'editor graficu più famusu hè sempre Adobe Photoshop. Veru, a cuntrastu di u precedente, hè pagatu. Vedemu cumu apri gif file GIF in lu.

Scaricate Adobe Photoshop

  1. Lanciate Adobe Photoshop. Cliccate nantu à u menu "File". Next, cliccate nantu à l'elemento "Apertu ..." o aduprà a combinazione familiare Ctrl + O.
  2. A finestra di apertura hè in esecuzione. Aduprendu l'utili di navigazione, andate in a cartella chì cuntene l'immagine GIF, fate una selezzione di u so nome è cliccate "Apertu".
  3. Appare un messaghju chì dichiara chì u documentu hè salvatu in un formatu di schedariu (GIF) chì ùn supporta micca i profili di culori incastiti. Aduprendu u switch, pudete lasciate a situazione invariata è ùn controllate micca u culore (per impostazione predefinita), pudete assignà un profilu à u spaziu di travagliu o à un altru prufessu. Dopu chì a scelta hè fatta, cliccate nantu à "OK".
  4. L'immagine serà visualizzata in a finestra di editor di grafici di Adobe Photoshop.

Pudete aprà un oggettu in Photoshop trascinendu da Esplora Windowsaderendu à e listessa regule di quellu chì hà parlatu quandu si hè descrittu azzioni in l'applicazione Gimp. Poi, u missaghju praticu nantu à a mancanza di u profilu incorporatu sarà lanciatu. Dopu avè selezionatu l'azione, aprite a foto stessa.

Da rimarcà chì Adobe Photoshop hà ancu leggermente superiore à l'editor di Gimp free in termini di funzionalità è capacità di edizione di gif. Ma in listessu tempu, sta superiorità ùn hè micca troppu significativa. Dunque, parechji utilizatori preferenu fà analoga senza altru, invece di cumprà Photoshop.

Metru 6: Pittura

U sistema operativu Windows hà u so analogu standard di i dui prugrammi precedenti. Questu hè un editor graficu Paint. Vedemu chì cumu pò esse adupratu per aprite un GIF.

  1. Start Pittura. Questu pò esse fattu cù u pulsante "Start". Fate un clic nantu à chjuca, è poi sceglite l'opzione "Tutti i prugrammi". Hè l'ultimu articulu in a lista à a sinistra di u menù.
  2. A lista di applicazioni installate in stu computer apre. Cercà una cartella "Standard" è cliccate nantu à ellu.
  3. In u listinu aperto di prugrammi standard cliccate nantu à u nomu "Pittura".
  4. A vetrina di pittura accumula. Cliccate nantu à a tabulazione à a sinistra di u. "Casa" pittogramma in forma di un triangulu dirigito in direzzione.
  5. A lista si aprite. Avemu scelu in ellu "Apertu". Com'è sempre, sta manipolazione pò esse rimpiazzata da l'usu di una combinazione. Ctrl + O.
  6. A finestra d'apertura di l'immagine hè attivata. Andate in u cartulare induve a foto in u pianu GIF hè piazzatu, segnate u so nome è cliccate nantu à "Apertu".
  7. L'immagine hè aperta è pronta à edità.

A foto pò esse trascinata da Cunduttricecum'è hè stata fatta nantu à l'esempiu di editori grafichi precedenti: marcate l'imagine in Esploratore, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse è trascinatelu finu à a finestra di Vernice.

Ma ci hè un'altra opzione per cuminciare a gif in Paint through Esplora Windowschì ùn hè dispunibule per altri prugrammi. Questu metudu hè u più veloce. Andà à Esploratore in a zona di l'immagine nantu à u discu dur. Cliccate nantu à a foto cù u bottinu direttu di u mouse. Selezziunate a scelta di a situazione "Cambia". A foto sarà visualizata cù l'interfaccia di Paint.

In generale, Paint, naturalmente, hè significativamente inferiore in a funzionalità di Adobe Photoshop, Gimp è a maggior parte di l'altri contraparte di terze parti. In listessu tempu, hà l'utili di basa necessarii, chì à u sensu di u quali Paint pò esse consideratu un redattore nant'à un graficu in pienu chì pò risolve a maiò parte di e travaglie di edità di e immagini GIF. Ma u principale vantaghju di stu prugramma hè chì ùn anu micca necessità di esse installatu, postu chì esiste dighjà in a configurazione di basa di Windows.

Metudu 7: Prugrammi per visualizà i file

In più, ci hè un gruppu separatu di applicazioni chì u scopu hè di abilità a visione di file di vari, senza interesse per l'altru formati (documenti, tabelle, immagini, archivi, ecc.). Una di queste applicazioni hè File Viewer Plus. Difinemu cumu guardà in questu una gif.

Scaricate File Viewer

  1. Attiva u visore di file. Cliccate nantu à "File" in u menù. In a lista, selezziunu "Apertu ...". Pudete rimpiazzà a transizione di menu cun una combinazione di Ctrl + O.
  2. A finestra di apertura hè in esecuzione. Andà à u cartulare induve a foto hè situata, segnate u so nome è cliccate nantu à "Apertu".
  3. A foto si aprirà da File Viewer.

U trincu pò esse trascinatu da Cunduttrice in a finestra di visualizzatore di file.

L'applicazione hè bona in quantu pò esse aduprata micca solu per visualizà gifs è altri tipi di immagini, ma dinò per visualizà documenti, tabelle è altri tipi di file. In listessu tempu, a so versatilità hè ancu un "minus", cum'è File Viewer hà pochi funzioni per l'elaborazione di tipi di file specifici cà i prugrammi specializati. In più, per liberu, sta applicazione pò esse usata solu 10 ghjorni.

Ùn hè micca una lista cumpleta di prugrammi chì ponu travaglià cù u furmatu di GIF. Quasi tutti i spechji moderni di l'imagine è editori grafici ponu gestisce questu. Ma a scelta di un prugramu particulare dipende da a missione: visualizà a foto o a edità. In u primu casu, avete da aduprà u spettatore, è in u secondu - un editor graficu. In più, un rolu significativu hè dispunitu da u livellu di complessità di l'attività. Per e mansioni semplici, pudete aduprà l'applicazioni di Windows incastunate, è per quelle più cumplicate chì avete bisognu à stallà software addizionale.