Tippone un librettu in Photoshop


Un librettu hè una publicazione stampata di natura publicitaria o informativa. Cù l'aiutu di libretti à u publicu ghjunghje à l'infurmazioni nantu à l'azienda o un pruduttu, un evento o un evento separatu.

Questa lezzione hè dedicata à a creazione di un libretto in Photoshop, da u cuncepimentu di u layout à a decorazione.

A creazione di un librettu

U travagliu annantu à sti publicazioni hè divisu in dui stadi principali - u cuncepimentu di a disposizione è di u design di u documentu.

Layout

Comu sapete, u librettu hè cusì tri parti separate o duie girate, cù informazioni nantu à u fronti è u sparchju. Basa quì, avemu bisognu di dui documenti separati.

Ogni latu hè divisu in trè parti.

Dopu, avete bisognu di decideru chì dati seranu situati à ogni latu. Per questo, un strettu di carta hè più adatta. Hè questu metudu "antica" chì vi permetterà di capisce cumu si deve guardà u risultatu finale.

U stratu hè messu in ballu cum'è un librettu, è dopu l'infurmazione hè messa.

Quandu u cuncettu hè prontu, pudete cuminciare à travaglià in Photoshop. Quandu progettate un layout, ùn ci sò micca momenti di gravità, allora fate attenzione quant'è pussibile.

  1. Crea un novu documentu in u menù. "File".

  2. In l'impostazioni avemu specificatu "Dimensione Internazionale di u Cartu"dimensione A4.

  3. Da a larghezza è l'altezza sustene 20 millimetri. Più tardu li aghjunghemu à u documentu, ma saranu vuoti quandu stamperu. U restu di l'impostazioni ùn tocanu micca.

  4. Dopu avè creatu u schedariu andate in u menù "Image" e cerchi un articulu "Rotazione di l'imagine". Turn u canvas on 90 gradi in qualunque direzione.

  5. Dopu, avemu bisognu di identificà e linee chì delimite spaziu di lavoro, chì hè u campu per postu cuntenutu. Avemu esposizioni guide à e lìbule di a tela.

    Lezione: Guide di applicazione in Photoshop

  6. Appello à u menu "Image - Canvas Size".

  7. Addu i millimetri precedentemente presi à l'altezza è a larghezza. U culore di l'espansione di a tela hè bianca. Ci vole à avè chì i valori di dimensione ponu esse fratturati. In stu casu, restituisce solu i valori di u formatu originale. A4.

  8. I guide attualmente dispunibili dà u rolu di tagliule. Per risultati migliori, l'immagine di sottumessu devia andà un pocu al di là di ciò. Sarà abbastanza 5 millimetri.
    • Vai à u menù "View - New Guide".

    • A prima linea verticale hè effettuata in 5 millimetri da l'estrema sinistra.

    • Di listessa manera creemu una guida orizzontale.

    • Cume una semplice curculazione determina a posizione di l'altre linee (210-5 = 205 mm, 297-5 = 292 mm).

  9. Quandu si cullera i materiali stampati, l'errori pò esse fattu per diverse ragioni, chì puderanu danneghje u cuntenutu di u nostru opuscolu. Per evità tali prublemi, ci vole à creà una cosiddetta "zona di sicurità", oltre chì ùn ci sò elementi. L'imagine di u pianu ùn hè micca applicata. A taglia di a zona hè ancu determinata in 5 millimetri.

  10. Cume ne avemu a ricordu, u nostru librettu hè cusì di tre parti equale, è avemu in u travagliu di creà 3 zone à parità di cuntenutu. Pudete, naturalmente, te bracciò cun una calculatrice è calculà e dimensioni esatte, ma questu hè lunga è incomoda. Ci hè una tecnica chì permette di spartite rapidamente l'aria di travagliu in e stesse zone.
    • Selezziunu u strumentu nantu à u pannellu di manca "Rettangulu".

    • Crea una figura nant'à a tela. A taglia di u rettangulu ùn importanu micca, finchè a larghezza totale di i trè elementi hè inferiore a a larghezza di a zona di travagliu.

    • A scelta di un strumentu "Moving".

    • Fighjate a chjave Alt annantu à a tastiera è trascina u rettangulu à diritta. Una copia sarà creata cù a mossa. Ci assicuremu chì ùn ci hè micca un gap è si sovrapponenu tra l'oggetti.

    • Di u listessu modu, fà una altra copia.

    • Per praticità, cambemu u culore di ogni copia. Ciò hè fattu cù un doppiu clic nantu à a miniatura di un stratu cù un rettangulu.

    • Selezziunate tutte e figure in a palette cù a chjave pressata SHIFT (cliccate nantu à u stratu superiore, SHIFT è cliccate nantu à u fondu).

    • Pressing hotkeys CTRL + Tusà a funzione "Trasformazione Libertà". Avemu a marcata à diritta è tramandemu i rettanguli à a destra.

    • Nantu à a pressione di a tonalità ENTER avemu triferimenti in parità.
  11. Per e guide ghjuste chì sparghjenu a zona di travagliu di u libretta in parti, avete da abilità a cunnessione in u menù "Vede".

  12. Ora i novu guide sò “attaccati” à e cunfine di i rettanguli. Ùn abbiamo più bisognu di figure ausiliarie, pudete rimuoverle.

  13. Come dicemu nanzu, u cuntenutu richiede una zona di sicurezza. Chì u libretta sarà curpatu nantu à e linee chì avemu ghjustu identificatu, ùn ci deve esse oghji in sti zone. Ci allontanu da ogni linea guida da 5 millimetri su ogni latu. Se u valore hè fratturale, a virgula deve esse un separatore.

  14. A ultima tappa sarà a tagliatura.
    • Pigliate l'utile "Linea verticale".

    • Cliccate nantu à a guida di u mezu, dopu allora ci sarà una selezzione cun un spessu di 1 pixel:

    • Chjamà l'impostazioni di a finestra per riempitu tasti caldi MAJ + F5, selezziunu neri in a lista di discesa è cliccate Ok. A selezzione hè tolta da una cumminazione. CTRL + D.

    • Per vede u risultatu, pudete amparà temporaneamente i tasti di scelta rapida CTRL + H.

    • E linee orizzontali sò tracciate usando l'utile. "Linia orizzontale".

Questu completa a disposizione di u libretto. Pò esse salvatu è adupratu più tardi cum'è un mudellu.

Design

U prughjettu di u librettu hè una questione individuale. Tutti i componenti di u progettu per via di u gustu o da u compitu tecnicu. In sta lezione, discuprà solu qualchi punti chì devianu esse affrontati.

  1. Immagine di background.
    In u primu tempu, quandu crei un mudellu, avemu prupostu per indenting da a linea di taglio. Questu hè necessariu per chì quandu si tagghia un documentu in carta ùn ci sò micca spazi bianchi intornu à u perimetro.

    U background deve andà esattamente à e righe chì definenu stu indentu.

  2. Grafica
    Tutti l'elementi grafichi creati devenu esse ritratti cù l'aiutu di figure, cum'è a zona selezionata riempita di culore nantu à a carta pò avè bordi strappati è scale.

    Lezione: Strumenti per creà forme in Photoshop

  3. Quandu si lavora à a cuncepimentu di u libretta, ùn confundite micca i blocchi di infurmazioni: a parte anteriore hè a destra, a seconda è a parte posteriore, u terzu blocco sarà a prima cosa chì u lettore vederà quandu aprirà u libretto.

  4. Questu articulu hè una conseguenza di u precedente. À u primu blocu hè di megliu à ponu l'infurmazioni chì riflette più chiaramente l'idea principale di u libretto. S'ellu hè una cumpagnia o, in u nostru casu, un situ web, allora questu pò esse l'attività primaria. Hè cunsulatu à accumpagnà e iscrizioni cù l'immagini per una maggiore chiarezza.

In u terzu bloccu, hè pussibule di scrive più in dettu ciò chì facemu, è l'infurmazioni in u libretta pò, dipende da u focu, avè un carattere publicitariu è un caratteru generale.

Schema di culore

Prima di stampà, si consiglia di cunverte u schema di culore di i documenti in CMYKperchè a maiò parte di e stampatrici ùn sò micca capaci di vene pienu colori Rgb.

Questu pò esse fattu à l'iniziu di u travagliu, perchè i culori pò apparè un pocu altru.

Conservazione

Pudete salvà tali documenti cum'è in Jpegaccussì PDF.

Questu completa a lezione nantu à cumu creà un librettu in Photoshop. Seguite rigorosamente l'istruzzioni per a progettazione di u layout è l'uscimentu riceverà una stampa di alta qualità.