Un di i prublemi chì ponu esse incù quessa di travagliu in un computer hè u sistema si pende quandu carica a finestra di benvenuta. "Benvenutu". A maiò parte di l'utenti ùn sapenu micca chì fare cù stu prublema. Tentaremu di truvà modi per risolverle per un PC in Windows 7.
Cause di u prublema è cume si riparanu
Pò esse ancu parechje motivi per a stallà quandu si carica a finestra di benvenuta. Fra li sò:
- Problema di guidatore;
- Difetti di carta di videò;
- Conflitture cù applicazioni installate;
- Errori di discu duru;
- Violazione di l'integrità di i schedari di sistema;
- Infezione virus.
Naturalmente, u modu specificu di risolve un prublema dipende da ciò chì hè esattamente causatu. Ma tutti i metudi di risoluzione di i problemi, ancu se sò assai diversi, anu una cosa cumuni. Chì hè impossibile accede à u sistema in modu standard, u computer deve esse attivatu in modalità sicura. Per fà quessa, quandu caricate, presse è tene una certa chiave o combinazione di tasti. A combinazione specifica ùn dipende micca da u OS, ma da a versione BIOS di u PC. Più spessu hè una chiave di funzione. F8ma pò esse ancu altre opzioni. Dopu in a finestra chì si apre, aduprate e frecce nantu à a tastiera per scegliete a posizione "Modu sicuru" è cliccate Enter.
Dopu, tenemu cunsideratu i metudi specifichi per risolve u prublema descrittu.
Metudu 1: Disinstalla o Reinstalla i Driver
U mutivu più spicilatu chì causa u computer à appicinqui nantu à a finestra di benvenuta hè l'installazione di i piloti contrapunenti cù u sistema. Questu opzione deve esse verificatu, prima di tuttu, perchè cause di u malfunzionamentu indettu in a vasta maggioranza di i casi. Per riavvi l'operazione di u PC normale, rimuovere o reinstallà oggetti problematichi. Più spessu si tratta di un driver di scheda video, menu spessu - una scheda audio o un altru dispositivo.
- Avviate u vostru computer in modalità sicura è cliccate nantu à u bottinu. "Start". Entra "Pannello di cuntrollu".
- Cliccate "Sistema è Sicurezza".
- In blocu "Sistema" vai à l'iscrizzione "Manager di dispositivi".
- Attivatu "Manager di dispositivi". Trova u nome "Adattatori video" è cliccate nantu à ellu.
- A lista di video schede cumparate à u computer hè aperta. Ci sò ancu parechje. Ben, se sapete dopu stallatu chì tippu di equipagamentu cuminciò à pugnà. Ma cum'è spessu l'usu ùn sà micca ch'è i conducenti sò una causa potenziale di u prublema, a procedura descritta quì sottu deve esse effettuata cù tutti l'elementi da a lista chì compare. Allora cliccate bè (PKM) per nome di dispositivo è selezziunate a scelta "Aggiorna i driver ...".
- A finestra d'aggiornu di u driver hè aperta. Offre dui opzioni per l'azione:
- Ricerca automatica di driver in Internet;
- Ricercà i driver in u PC attuale.
A seconda opzione hè adatta solu se sapete sicuru chì u computer hà i driver necessarii o avete un discu d'installazione cun elli. A maggior parte di i casi, avete bisognu di sceglie a prima opzione.
- Dopu, i conducenti saranu ricercati in Internet è s'ellu si trova l'aggiornamentu necessariu, sarà installatu nantu à u vostru PC. Dopu installazione, devi rimettardu u vostru computer è pruvate à fà logu in u sistema cum'è di solitu.
Ma questu metudu ùn sempre aiuta. In certi casi, ùn ci sò più driver compatibili cù u sistema per un dispositivu particulare. Allora vulete rimuoverli in tuttu. Dopu à quessa, u sistema operativo installerà e so omologhe, o sarà necessariu abbandunà una certa funzione per u bè di e prestazioni di u PC.
- Apertu in "Manager di dispositivi" lista di adattatori video è cliccate nantu à unu di elli PKM. Selezziunu "Pruprietà".
- In a finestra di pruprietà, andate in tab "Driver".
- Next, cliccate "Elimina". Se hè necessariu, cunfirma a cancellazione in a finestra di dialogo.
- Dopu à ciò, ripartite u vostru PC è loghevi à u sistema cum'è di solitu.
S'ellu ci hè parechje schede video, avete bisognu di fà e procedure sopra citate cun tutti cun lavu finu ch'è u problema hè statu risoltu. Inoltre, a fonte di u malfunzionamentu pò esse l'incompatibilità di i driver di carta sana. In stu casu, andate in a sezione "Video di sughjettu è dispositivi di gioco" è eseguite e manette di manipolazione chì eranu spiegate sopra per adattatori video.
Ci hè dinù i casi in cui u prublema hè impurtante per l'installazione di i driver per altri dispositivi. Cù u dispositivu problematicu, vi fate bisognu di fà e stesse passi chì sò state spiegate sopra. Ma quì, hè impurtante sapè, dopu installazione, chì elementu hè saldatu u prublema.
Ci hè un altru soluzione à u prublema. Si tratta di l'aggiornamentu di i piloti à l'aiutu di prugrammi specializati, cum'è DriverPack Solution. Questu metudu hè bonu per i so automatismu, è ancu perchè ùn bisognu micca sapè esattamente induve u prublema hè, ma ùn garantisce micca chì u software installanu l'elemento compatibile, è micca u driver di elettore nativu chì cunfirisce.
In più, u prublema cù u hang in a carica "Benvenutu" pò esse causata da un fallimentu hardware in a scheda di video stessa. In questu casu, avete bisognu di rimpiazzà l'adattatore video cun un analogu di travagliu.
Lezione: L'aggiornu di i driver in un PC cù DriverPack Solution
Metudu 2: Rimuova i prugrammi da autorun
Una ragione relativamente spicca perchè un computer pò appighere in fase di ciao "Benvenutu", hè un cunflittu cù u sistema di un prugramu particulare aghjuntu à l'autorun. Per risolve u prublema, prima di tuttu, avete da scopre chì applicazione particulare cunfirisce cun u sistema operativo.
- Chiama a finestra Rundigità nantu à a tastiera Win + R. In u campu entri:
msconfig
Aghjunghje "OK".
- A conchiglia si apre "Configurazioni di sistema". Move a sezione "Startup".
- In a finestra chì si apre, cliccate "Disable all".
- Dopu à ciò, tutti i marchi vicinu à l'elementi di a lista in a finestra attuale sò rimossi. Per fà cambiamenti entrate in vigore, cliccate "Applicà", "OK"è dopu ripartite u computer.
- Dopu u reiniziziu, prova à logà cum'è di solitu. Se l'inserzione hà fallitu, allora riavvià u PC "Modu sicuru" e attivate tutti l'ingranaggi di partenza in u passatu precedente. U prublema hè di guardà altrove. Se u computer iniziendu normalmente, quessa significa chì ci hè statu un cunflittu cù qualchi prugramma registratu in precedenza in autolad. Per truvà sta app, torna à "Configurazione di u sistema" è à dì, verificate i caselli accantu à i componenti richiesti, ogni volta chì si riavanu u computer. Se, dopu avutu l'accessu à un elementu specificu, u computer ghiacciu di novu nantu à u schermu di benvenuta, quessa significa chì u prublema era coperto in stu prutezziunu particulare. Da a so autolad hè necessariu rifiutà.
In Windows 7, ci sò altri modi per rimuovere i prugrammi da u startup di l'OS. Circa elli si puderete leghje in un tema separatu.
Lezione: Cumu disattivà applicazioni di autoloading in Windows 7
Metudu 3: Verificate u HDD per l'errore
Un'altra ragione per a pendenza pò esse accaduta quandu si carica a schermata di benvenuta "Benvenutu" In Windows 7, u discu duru hè difettu. Se sospite questu prublema, vi tuccà à verificà l'HDD per l'errore è, se possibile, li corregge. Questu pò esse fattu cù l'utile prufessiunale OS.
- Cliccate "Start". Sceglite "Tutti i prugrammi".
- Andà à u cartulare "Standard".
- Trova l'iscrizzione "Linea di cumandamentu" è cliccate nantu à ellu PKM. Sceglite una opzione "Run as administrator".
- In a finestra chì si apre "Linea di cumannu" Inserite l'espressione seguente:
chkdsk / f
Cliccate Enter.
- Chì u discu in u quali hè installatu u OS hè verificato "Linea di cumannu" Appare un messaggio chì dichiara chì u volumu selettutu hè adupratu da un altru prucessu. Vi sarà dumandatu di verificà dopu u riavvicinatu. Per pianificà sta procedura, digita in tastiera "Y" senza quotazione è cliccate Enter.
- Dopu à, chjude tutti i prugrammi è ripartite u computer in modu standard. Per fà quessa, cliccate "Start"è dopu successivamente premete u triangulu à diritta di l'iscrizzione "Shutdown" e sceglite in a lista chì compare "Reboot". Durante u reiniziziu di u sistemu, una verifica di u discu serà effettuata per i prublemi. In casu di rivelazione d'errori logichi, saranu automaticamente eliminati.
Se u discu hà persu a so piena prestazione per via di u dannu fisicu, allora questu prucessu ùn aiuta micca. Avete bisognu di dà u discu duru à l'attellu di spezialità, o cambiate u in una versione praticabile.
Lezione: Verificate u HDD per l'errore in Windows 7
Metudu 4: Verificate l'integrità di i file di sistema
U mutivu prossimu, chì teoricamente puderia cagiunà l'ordinatore à ghjustu durante un salutu, hè una violazione di l'integrità di i schedari di sistema. Da questu si tratta dunque chì hè necessariu verificare questu probabilità aduprendu l'utilità di Windows incorporata, prugramata specificamente per stu scopu.
- Run "Linea di cumandamentu" cun autorità amministrativa. Cumu fà sta era descrittu in dettu quandu si cunnoscia u metudu precedente. Inserisci espressione:
sfc / scannow
Aghjunghje Enter.
- A verità di integrità di u sistema cumincerà. Se a so viola hè stata rilevata, l'utile hà pruvucte à fà eseguendu automaticamente a prucedura di recuperu senza l'interventu di l'utente. A cosa principale - ùn si fermi "Linea di cumandamentu"finchì ùn vedite u risultatu di u cuntrollu.
Lezione: Scansione di l'integrità di i schedari di sistema in Windows 7
Metudu 5: Verificate di virus
Ùn lasciate trascurà a scelta chì u sistema impegni hè accadutu à causa di un'infezione virale di u computer. In ogni casu, in ogni casu, cunsiglii di fà sicure è scansiona u vostru PC per a presenza di codici maliziu.
L'esplorazione ùn deve micca esse fatta cun l'aiutu di un anti-virus regnu, chì prupraia dighjà smarriatu a minaccia è ùn puderete micca aiutà, ma applicendu una di e pruprietà di utilità anti-virus chì ùn anu necessariu installazione nantu à un PC. Inoltre ci vogliu notà chì si consiglia di effettuà a procedura da un altru computer o da eseguendu un avvallamentu di sistema cù LiveCD (USB).
Quandu l'utilità scopre una minaccia di virus, procedi secondu à e raccomandazioni chì si vedenu in a so finestra. Ma ancu in u casu di a distruzzione di un virus, pò esse ancu necessariu ripristinà l'integrità di l'oggetti di sistema, cum'è descrittu quandu si cunsulta u metudu precedente, postu chì u codice maligno puderia dannà i file.
Lezione: Verificendu u vostru computer per virus
Metudu 6: Punto di recuperu
Se avete un puntu di riparazione in u vostru computer, pudete provà à ripristinà u sistema à u so statale di travagliu à traversu.
- Cliccate "Start". Entra "Tutti i prugrammi".
- Andà à u cartulare "Standard".
- Andate in a cartula "Servizio".
- Cliccate "Ripristinà sistema".
- A finestra di avvallamentu di l'utilità di sistema disignata per ripristinà u OS aprirà. Cliccate "Prossimu".
- Poi una finestra si aprirà cun una lista di punti di ripresa, se avete parechji in u vostru computer. Per vede tutte le opzioni possibili, selezziunate a casella accanto à "Mostra altri ...". Sceglite a scelta più preferita. Questu pò esse u puntu di riparazione più recente, chì hè statu furmatu prima di prublemi cù a carica di u sistema. Dopu à a procedura di selezzione, premete "Prossimu".
- Dopu, una finestra si aprirà in cui pudete iniziate direttamente a procedura di riparazione di u sistema cliccendu "Fatti". Ma prima di fà quellu, chjude tutti i prugrammi, per evità di perde di dati senza salvà. Dopu cliccatu nantu à l'elemento specificatu, u PC riavanu nuvule è l'OS verrà ripristinatu.
Dopu avè fattu sta procedura, u prublema di appesi in a finestra di benvenutu sparerà probabilmente se, naturalmente, ùn hè micca causata da fattori hardware. Ma a sfumatura hè chì u puntu di riparazione desideratu in u sistema ùn puderà micca esse, se ùn avete micca curatu per creà lu in anticipu.
U mutivu più impurtante chì u vostru computer possa un gelà di un ghjornu in u schermu di benvenuta "Benvenutu" sò i prublemi di i piloti. A currezione di sta situazione hè spiegata in Metudu 1 di st'articulu. Ma altre cause possibili di fallimentu in u travagliu anu micca esse scontate. I malfunzionamenti di l'hardware è i virus chì ponu dà à u grande funzionamentu di u PC sò particolarmente periculosi, è u prublema studiatu quì hè solu unu di i sintomi indicati da "malattie".