Perchè ùn travolla micca Microsoft Word in Windows 10

Word, malgradu assai analoghi, cumprendu quelli gratuiti, hè sempre u capu indiscusu in i curatori di testu. Questu prugramma contiene assai strumenti è funzioni utili per creà è edità i documenti, ma, hà sfortunatamente, ùn funzeghja micca stabile, soprattuttu s'ellu hè adupratu in l'ambiente di Windows 10. In u nostru articulu di oghje, vi vedemu cume eliminà eventuali errori è falli chì violanu prestazione di unu di i principali prudutti di Microsoft.

Vede ancu: Installazione di Microsoft Office

Restore Ward in Windows 10

Ùn ci hè micca parechje ragioni per i quali Microsoft Word ùn pò travagliari in Windows 10, è ognunu di elli ha a so solu soluzione. Chì ci sò assai numerosi articuli in u nostru situ chì dicenu in generale nantu à l'usu di questu editor di testu è specificamente nantu à i prublemi di risoluzione di problemi in u so travagliu, spareremo stu materiale in duie parti - u generali è l'altru. In u primu cunsidereremo situazioni in cui u prugramma ùn funziona, ùn principia, è in u secondu passemu brevi tempu per l'errori più frequenti è i fallimenti.

Lege ancu: Istruzioni su cume travaglià cù Microsoft Word in Lumpics.ru

Metudu 1: Verificate a licenza

Ùn hè micca un secretu chì e applicazioni di u serie Microsoft Office sò pagate è distribuite per abbonamentu. Ma, sapendu questo, parechji utilizatori continuanu à aduprà versioni pirata di u prugramma, chì u so gradu di stabilità dipende direttamente da a manettezza di e mani di l'autore di a distribuzione. Ùn tenemu micca in considerazione i possibili motivi per i quali un Word hacked ùn funziona, ma sì, essendu un bon detentore di licenza, avete riscontratu prublemi cù l'applicazioni da un pacchetto pagatu, primu di tutti avete da verificà a so attivazione.

Nota: Microsoft furnisce a possibilità di usu liberu di Office per un mese, è se quellu tempu hà scadutu, i prugrammi di l'ufficiale ùn funzionanu micca.

A licenza di l'Ufficiale pò esse distribuita in diverse forme, ma pudete verificà cù u so status "Linea di cumandamentu". Per questo:

Vede ancu: Cumu gestisce a "Linea di Commandu" per nome di l'amministratore in Windows 10

  1. Run "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore. Questu pò esse fattu chjamendu menu d'aghe addizionale ( "WIN + X") e selezziunate l'elemento pertinente. Altre opzioni sò descritte in u ligame di l'articolo supra.
  2. Inserite in elli u cumandamentu chì indica u caminu per l'installazione di Microsoft Office nant'à u discu sistema, più precisamente, a transizione versu.

    Per e applicazioni da u pacchetto Office 365 è 2016 in versioni à 64 bit, questu indirizzu pari così:

    cd "C: Archivi prugrammi" Microsoft Office Office 16 "

    U caminu à a cartella di pacchetti à 32 bit:

    cd "C: Archivi prugrammi (x86) Microsoft Office Office 16"

    Nota: Per Office 2010, u cartulare finale sarà chjamatu. "Office14", è per u 2012 - "Office15".

  3. Premere chjave "ENTER" per confermà l'entrata, allora inserisci u comando:

    cscript ospp.vbs / dstatus

  4. A verifica di a licenza inizierà, chì piglia solu à pochi secondi. Dopu avè affissatu i risultati, note a linea "STATUS DI LICENZA" - s'ellu hè indicatu à u frontu "LICENZIATI"significa chì a licenza hè attiva è chì u prublema ùn hè micca in essa, dunque pudete procedere cù u metodo successivu.


    Ma s'ellu ci hè un nant'à un valore diversu, l'attivazione per qualchì raghjone hà scemputu, perchè dà bisognu à ripetere. Cumu stu fattu hè avutu nanzu in un articulu separatu:

    Leggi più: Attiva, scarica è installa Microsoft Office

    Se avete prublemi cù ritrattu di una licenza, pudete sempre cuntattà l'Ufficiu di supporto tecnicu Microsoft, u ligame per a pagina sottu.

    Pagina Supporta Utente di Microsoft Office

Metudu 2: Run in amministratore

Hè ancu pussibule chì u Vord rifiuta di funziunà, o piuttostu, per una ragione più simplici è più banale, ùn avete micca i diritti di amministratore. Ié, questu ùn hè micca un requisitu per aduprà un editor di testu, ma in Windows 10 aiuta spessu à risolve prublemi simili cun altri prugrammi. Eccu ciò chì avete bisognu di fà per eseguire u prugramma cù l'autorità amministrativa:

  1. Trova u draghju di Parole in u menù. "Start", cliccate nantu à u cù u cliccatu dirittu di u mouse (cliccate à ditturà), selezziunate l'elemento "Avanzate"è dopu "Run as administrator".
  2. Se u prugramma inizia, significa chì u prublema era precisamente i limiti di i vostri diritti in u sistema. Ma perchè probabilmente ùn avete micca u desideriu di aprire a Parola ogni volta in stu modu, hè necessariu cambià e pruprietà di a so scorcia di scena affinchì u lance ci sia sempre cù l'autorità amministrativa.
  3. Per fà quessa, truvate a drentu di u prugramma in "Start", cliccate nantu à u RMB, allora "Avanzate"ma sta volta sceglite da u menù contestuale "Andate in location file".
  4. Una volta in a cartella cù i collegamenti à i prugrammi da u menu di avvicinamentu, truvà l'elencu di Parole in a so lista è cliccate à dirizzu dirittu nantu à quellu di più. In u menù contestuale, selezziunu "Pruprietà".
  5. Cliccate nantu à l'indirizzu specificatu in u campu. "Object", andate à a so fine, è aghjunghje u valore agente:

    / r

    Cliccate nantu à i pulsanti in u fondu di a finestra di dialogo. "Applicà" è "OK".


  6. Da quellu puntu in avanti, u Verbu sarà sempre esecutivu cum'è amministratore, per chì ùn affacchiate più prublemi in u so travagliu.

Vede ancu: Aggiorna Microsoft Office per l'ultima versione

Metudu 3: Correzione di l'errori in u prugramma

Se dopu a attuazione di e raccomandazioni sopra cullate, Microsoft Word ùn hà mai principiatu, dovete pruvà riparà l'intera suite Office. Abbiamo descrittu in precedenza cumu questu hè fattu in unu di i nostri articuli dedicati à un altru prublemu - a fine subitu di u prugramma. In questu casu l'algorbitiu di azzioni sarà esattamente uguale, per familiarizzà cun ellu, basta seguitu u ligame sottu.

Leggi ancu: Recuperu di applicazioni Microsoft Office

Optional: Errori cumunali è Soluzioni

Di sopra, parlavanu di ciò chì si fà, in principiu, u Vord rifiuta di travaglià nantu à un computer o un laptop in Windows 10, vale a dire, ùn inizià micca. U restu, più errori specifici chì puderebbenu soffre in u prucedimentu di l'usu di quellu editor di testu, oltre à i modi efficaci per eliminarli, eranu considerati prima di noi. Se truverete unu di i prublemi elencati in a lista di seguitu, basta seguitu u ligame per a materia dettagliata è aduprà e raccomandazioni suggettu quì.


Ulteriori dettagli:
Correzione di l'errore "U prugramma hè statu chjassu ..."
Risolvendu i prublemi cù l'apertura di i file di testu
Cosa fà se u documentu ùn hè micca editabile
Disabilite u modalità di funzionalità limitata
Soluzione di problemi di direzzione
Ùn bastavuta a memoria per terminà l'operazione.

Conclusione

Ora sapete cum'è di rende u travagliu di Microsoft Word, ancu s'ellu si rifiuta di principià, è cume per curà l'errori di u so travagliu è risolve i prublemi possibili.