Fate una discusione di telefunu nantu à Android

Ora, parechje per fà chjamate cù telefoni intelligenti cù u sistema operativu Android à bordu. Vi permette micca solu di parlà, ma ancu di registrà u dialogu in u formatu MP3. Una tale soluzione sarà utili in i casi in cui hè necessariu salvà una conversazione impurtante per ascultà l'altru. Oghje da ammirà in dettaglio u prucessu di registrazioni è di ascoltate chjamate di varie maniere.

Scrive una cunversazione telefonica nantu à Android

Oghje, quasi tutti i dispositivi supportanu a registrazione di e cunversazioni, è hè svolta secondu u listessu algoritmu. Ci hè dui opzioni per salvà u record, guardemu in l'ordine.

Metudu 1: Software Addizionale

Se per un qualchì ragu ùn sì soddisfatti di a registrazione integrata per via di a so funzionalità limitata o di a mancanza di qualchì avvicinendu, noi vi raccomandamu di guardà applicazioni speciali. Offrenu strumenti supplementari, anu configurazione più dettagliata, è avianu praticamente sempre un lettore integratu. Fighjate à a registrazione di chjamata cù u esempiu di CallRec:

  1. Aprite Google Play Market, digita u nome di l'applicazione in a riga, andate in a so pagina è cliccate "Install".
  2. Quandu l'installazione hè cumpleta, lanciate CallRec, leghje i termini di l'usu è accettali.
  3. Immediatamente cunsiglii di cuntattà "Regole di u Record" attraversu u menu di l'applicazione.
  4. Quì pudete persunalizà a conversazione di salvamentu per te. Per esempiu, si pone automaticamente in marcia solu per e chiamate in entrata di certi contatti o numeri famosi.
  5. Ora procedi à a conversazione. Dopu à a fine di u dialogu, vi sarà dumandatu di salvà u record. Se ci vole, cliccate nantu à "Sì" è u file sarà piazzatu in u repository.
  6. Tutti i file sò ordinati è dispunibuli per ascoltà direttamente via CallRec. In quantu à l'infurmazione cumpletu, u nome di u cuntattu, u numeru di telefonu, a data è a durata di a chiamata sò visualizati.

Oltre à u prugramma in questu in Internet, ci hè ancu un gran numeru di sti. Ognuna di queste soluzioni offre à l'utenti un inseme di attrezzi è funzioni unicu, per chì pudete truvà l'applicazioni più adatte per te. Per più particolari nantu à a lista di rapprisentarii popolari di stu tipu, verificate u nostru altru articulu à u ligame sottu.

Vede ancu: Programmi per registrazione di chiamate à Android

Metudu 2: Strumentu Android incorporatu

Ora avemu passatu à l'analisi di u strumentu integratu di u sistema operativu Android, chì vi permette di registra di cuntrollu e conversazioni. U so vantaghju hè chì ùn avete micca bisognu à scaricà software addizionale. Tuttavia, ci sò difetti in a forma di capacità capaci. U prucessu in sè hè cum'è seguitu:

  1. Dopu chì voi o u vostru interlocutore vene u telefonu, cliccate nantu à "Prisente" o tocca nantu à u bottinu in forma di trè punti verticali chjamati "Più" è quì selezziunate l'elemento "Inizia a registrazione".
  2. Quandu l'icona diventa verde, significa chì a conversazione hè stata rialzata cù successu.
  3. Fate un clic nantu à u pulsante di registrazione per impedisce, o finisce automaticamente dopu a fine di a conversazione.

Di solitu ùn ricevi micca alcun avvisu chì a conversazione hè stata salvata cù successu, dunque avete bisognu di truvà manualmente u schedariu in i file locali. U più spessu si si trovanu in stu modu:

  1. Andate à i file locali, selezziunate a cartella "Registratore". Sì ùn avete micca una guida, installate prima, è l'artìculu nantu à u ligame sottu vi aiuterà à sceglie quello più adatto.
  2. Leggi più: Gestori di file per Android

  3. Tocca a directory "Chjamà".
  4. Ora vene una lista di tutte e voci. Pudete cancellarli, spostà, rinominà o ascultà cù u lettore predefinitu.

In più, in parechji lettori esiste un strumentu chì mostra piste recentemente aghjunte. Ci sarà un registru di a vostra conversazione telefonica. U nome cuntene a data è u numeru di telefonu di l'interlocutore.

Leggi più nantu à i lettori audio popolari per u sistema operativu Android in u nostru altru articulu, chì pudete truvà à u ligame sottu.

Leggi più: Audio Players per Android

Cumu si pudete vede, u prucessu di registrazioni di una cunversazione telefonica nantu à Android ùn hè micca affaticatu, hè basta à selezzià u metudu adatta è aduprà certi parametri, se necessariu. Ancu un utilizatore senza esperienza hà a fronteghje questu travagliu, postu chì ùn richiede micca cunniscenze o abilità addizionali.

Leghre ancu: Applicazioni per a registrazione di cunversazioni telefoniche nantu à l'iPhone