Per difettu, Windows 10 hà una applicazione di Store cù a quale pudete cumprà è installà prugrammi addiziunali. A rimozione di u "Store" vi porterà à u fattu chì perdite l'accessu per riceve i novu prugrammi, dunque avete bisognu di ripristinà o installà dinò.
U cuntenutu
- Installà u "Store" per Windows 10
- A prima opzione di riparazione
- Video: cume restaurà a "Store" di Windows 10
- Seconda opzione di recuperu
- Reinstallà "Store"
- Cosa fà se ùn pudete micca tornà a "Store"
- Pò installà u "Store" in Windows 10 Enterprise LTSB
- Installà i prugrammi da u "Shop"
- Cumu aduprà u "Store" senza installà lu
Installà u "Store" per Windows 10
Ci hè parechje maniere di restituisce un "Store" eliminatu. Sì cancellatu senza sbarazzà di u cartulare di WindowsApps, pudete veramente recuperà a. Ma se u cartulare hè statu eliminatu o a ripresa ùn hè micca bè, allora l'installazione di u "Store" da a zucca ti basta. Prima di cuntinuà cù u so ritornu, emetti permessi per u vostru contu.
- Da a partizione principale di u discu duru, andate in a cartella Programmi, truvate a sottu cartella di WindowsApps è aprite i so proprietà.
Aprite e prupietà di a cartella WindowsApps
- Forse questa cartella sarà nascosta, cusì in anticipu attiva a visualizzazione di cartulari ascutiti in l'esploratore: andate a scheda "Vede" è selezziunate a funzione "Mostra elepti nascosti".
Accende a mostra di oggetti nascosti
- In e pruprietà chì si aprenu, andate à la scheda "Sicurezza".
Vai à la scheda "Sicurezza"
- Vai à l'impostazioni avanzate di sicurezza.
Cliccate nantu à u pulsante "Avanzate" per andà à l'impostazioni avanzate di sicurezza
- Dalla "Permessi" scheda, cliccate nantu à u "Continue" pulsante.
Fate un clic nantu à "cuntene" per vede e permissioni esistenti.
- In a riga "Pruprietariu", aduprate u pulsante "Modifica" per riassignà u pruprietariu.
Cliccate nantu à u bottinu "Modifica" per cambià u pruprietariu di u dirittu
- In a finestra chì si apre, inserite u nome di u vostru contu per dà l'accessu à a cartella.
Registra u nomu di cuntu in u campu di testu in u fondu
- Salvà i cambiamenti è procedi à riparà o reinstallà u magazinu.
Premete i bottoni "Applica" è "OK" per salvà e cambiamenti apu fattu.
A prima opzione di riparazione
- Aduprendu a casella di ricerca di Windows, truvate a linea di comando PowerShell è lanciate cù i diritti amministrativi.
Apertura di PowerShell cum'è amministratore
- Copia è incolla u testu Get-AppxPackage * windowsstore * -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$ ($ _. InstallLocation) AppxManifest.xml"}, poi premete Invescia..
Eseguite u comando Get-AppxPackage * windowsstore * -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$ ($ _. InstallLocation) AppxManifest.xml"}
- Verificate in a casella di ricerca se u "Store" hà comparitu - per fà cusì, cuminciate à digità a parola store in a barra di ricerca.
Verificate s'ellu ci hè una "Shop"
Video: cume restaurà a "Store" di Windows 10
Seconda opzione di recuperu
- Da u prompt di l'infurmazione di PowerShell, chì esiste cum'è amministratore, esegui u comando Get-AppxPackage -AllUsers | Selezziunu Nome, PackageFullName.
Eseguite u comando Get-AppxPackage -AllUsers | Selezziunu Nome, PackageFullName
- Grazie à u mandatu entratu, riceverete un elencu di e applicazioni da u magazinu, truvate a linea di WindowsStore nta è copia a so valore.
Copia a linea di WindowsStore
- Copiate e incollate u comando chì seguitu in a riga di cumannu: Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "C: Programmi I WindowsAPPS X AppxManifest.xml", quindi premete Investe.
Run u comando: Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "C: Programmi I WindowsAPPS X AppxManifest.xml"
- Dopu avè eseghitu u cumandamentu, u prucessu di ripristinà u "Store" hà inizio. Aspettate finu à ch'ellu hè finitu è verificate se u magazinu hà fattu cumparisce cù a barra di ricerca di sistema - scrive u nome negoziu in a ricerca.
Verificate chì u magazinu torna o micca.
Reinstallà "Store"
- Se a ripresa in u vostru casu ùn aiutassi micca à restituire u "Store", allora avete bisognu d'un altru computer in cui u "Store" ùn hè micca cancellatu per copià e cartule seguenti da u cartulare di WindowsApps:
- Microsoft.WindowsStore29.13.0_x64_8wekyb3d8bbwe;
- WindowsStore_2016.29.13.0_neutral_8wekyb3d8bbwe;
- NET.Native.Runtime.1.1_1.1.23406.0_x64_8wekyb3d8bwwe;
- NET.Native.Runtime.1.1_11.23406.0_x86_8wekyb3d8bwwe;
- VCLibs.140.00_14.0.23816.0_x64_8wekyb3d8bbwe;
- VCLibs.140.00_14.0.23816.0_x86_8wekyb3d8bbwe.
- I nomi di cartelle pò differisce per a seconda parte di u nome à causa di diverse versioni di u "Store". Trasferisce i cartetti copiati cù un drive flash à u vostru computer è appiccate in a cartella WindowsApps. Se vi dumandete di sceglie cartelle cù u listessu nome, accetta.
- Dopu avè trasferitu cunnosciutu i cartulari, lanciate u prompt di cumannu di PowerShell cum'è amministratore è fate una mancia di ForEach in esse ($ cartella in get-childitem) {Add-AppxPackage-DisableDevelopmentMode-Register "C: Programmi. .xml "}.
Eseguite a ForEach (cartella $ in get-childitem) {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "C: Archivi di programma. WindowsPaghi $ cartella AppxManifest.xml"}
- Fatto, resta à verificà da a barra di ricerca di sistema, apparutu "Shop" o micca.
Cosa fà se ùn pudete micca tornà a "Store"
Se nè a riparazione nè a reinstallazione di u "Store" hà aiutatu à fà u ritornu, allora ùn ci ne hè solu una opzione - scaricà u strumentu d'installazione di Windows 10, u scecherà è ùn sceglite micca a reinstallazione di u sistema, ma l'aggiornu. Dopu à l'aggiornamentu, tuttu u firmware sarà ripristinatu, cum'è u "Shop", è i file di l'utente restanu intatti.
Selezziu u metudu "Aggiorna stu computer"
Assicuratevi chì u installatore di Windows 10 aggiorna u sistema à a stessa versione è bitrezza attualmente installata nantu à u vostru computer.
Pò installà u "Store" in Windows 10 Enterprise LTSB
Enterprise LTSB hè una versione di u sistema operativu disignatu per una rete di computer in cumpagnie è organizzazioni d'impresa, chì cundisce nantu à u minimalismu è a stabilità. Dunque, ùn hà mancu a maiò parte di i prugrammi standard di Microsoft, cum'è u "Store". Ùn pudete micca installà cù metudi di standard; pudete truvà archivi di installazione nantu à Internet, ma micca tutti sò sicuri o almenu travagliendu, cusì li usanu à u vostru periculu è risicu. Se avete l'occasione di fà l'upgrade à ogni altra versione di Windows 10, allora fate per ottene u "Store" in u modu ufficiali.
Installà i prugrammi da u "Shop"
Per installà u prugramma da u magazinu, basta à aprite, accede à u vostru contu Microsoft, selezziunate l'applicazione desiderata da a lista o usa a linea di ricerca è cliccate nantu à u "Ricevi". Se u vostru computer supporta l'applicazione selezionata, u bottinu sarà attivu. Per alcune applicazioni, primu avete a pagà.
Duvete cliccà nantu à u "Puru" per installà l'applicazione da u "Store"
Tutte e applicazioni installate da u “Store” saranu situate in a sottupluscia di WindowsApps situata in a cartella Program Files in a partizione primaria di u discu dur. Cumu accessu à edità è cambiate stu cartulare hè descrittu sopra in l'articolo.
Cumu aduprà u "Store" senza installà lu
Ùn hè micca necessariu ripristinà u "Store" cum'è un'applicazione nantu à un computer, cume si pò aduprà cù qualunque browser modernu andendu nantu à u situ ufficiale di Microsoft. A versione di navigatore di u "Store" ùn hè micca diversa da l'originale - in questu pudete ancu selezziunate, installate è acquistate l'applicazione, dopu cunnettevi à u vostru contu Microsoft.
Pudete aduprà u magazzinu per qualunque browser
Dopu avè rimossi u sistema "Store" da u vostru computer, pudete risturme o reinvertite. Se queste opzioni ùn funzionanu micca, ci sò duie opzioni: aggiornate u sistema cù l'immagine di stallazione o cumincià à aduprà a versione di navigatore di u Store, dispunibile in u situ web ufficiale di Microsoft. A sola versione di Windows 10 chì a Store ùn pò esse installata hè Windows 10 Enterprise LTSB.