I segnalatori di Navigatore memorizanu i dati nantu à e pagine web di cui indirizzi sceglite per salvà. Ci hè una funzione simile in u navigatore Opera. In certi casi, hè necessariu aprire un file di segnalibri, ma micca tutti l'utenti cunnosessu da u situu. Amparemu chì Opera mantene in rete i segnalibri.
Inserendu a sezione di segnalibri in l'interfaccia di u navigatore
L'inseru in a sezione di segnalibri in l'interfaccia di u navigatore hè abbastanza semplici, chì questu prucedimentu hè intuitivu. Andate à u menu di l'Opera, è selezziunate "Segnalibri", è dopu "Mostra tutti i segnalibri". I semplicemente premete a combinazione di tasti Ctrl + Shift + B.
Dopu à questu, una finestra si apre davanti à noi, induve i segnalatori di u navigatore Opera sò situati.
Marcatura fisica
Ùn hè micca tantu faciule per determinà in quale directory i segnalibri di Opera sò situati fisici nantu à u discu duru di un computer. A situazione hè cumplicata da u fattu chì e varie versioni di Opera, è nantu à diversi sistemi operativi Windows, anu un situ differente per salvà i segnalatori.
Per scopre di chì l'Opera aghjusta i segnalibri in ogni casu particulare, andate in u menu di u navigatore principale. In a lista chì vene, selezziunate l'elemento "Circu u prugramma".
Davanti à noi si apre una finestra chì cuntene l'infurmazione di base nantu à u navigatore, ancu i cartulari in u computer à chì si riferisce.
I segnalibri sò salvati in u profilu di l'Opera, cusì ricerchiamo i dati nantu à a pagina, induve u caminu di u profilu hè indicatu. Questu indirizzu sarà partitu da u cartulare di i profili per u vostru navigatore è u sistema operativu. Per esempiu, per u sistema operativu Windows 7, u parcorsu di a cartella di i profili, in a maggior parte di i casi, sembra cumu: C: Utenti (nome d'usu) AppData Roaming
U cartulare di segnalibru hè situatu in sta cartulina, è chjamatu segnalatori.
Passa à u directory di segnalibri
U modu più faciule per andà à u cartulare in cui sò situati i segnalibri hè a copia di u parcorsu di u profilu specificatu in a sezione Opera nantu à u "Prugramma" in a barra di indirizzu di l'Esploratore di Windows. Dopu avè inseritu l'indirizzu, cliccate nantu à a freccia in a barra di indirizzu per andà.
Comu pudete vede, a transizione hà avutu successu. Un cartulare bookmarked cun segnalatori si trova in stu cartulare.
In principiu, pudete ottene quì cù l'aiutu di ogni altru gestore di file.
Pudete ancu visualizà u cuntenutu di u directory ponendu u so caminu in a barra di indirizzu di l'Opera.
Per guardà u cuntenutu di u file di segnalibri, aprite questu in qualunque editor di testu, per esempio, in u notepad di Windows standard. I registri situati in un file sò i ligami à i siti bookmarked.
Sebbene, à prima vista, pare chì a rilevazione di i segnalatori di l'Opera per a vostra versione di u sistema operativu è di u navigatore sia difficiule, ma hè assai faciule di vede a so posizione in a sezione "Quandu hè u navigatore". Dopu, pudete andà à u cartulare di l'archivu, è fà e manipule necessarie cù i segnalibri.