Aggiornamentu di Maps in Navigatore Garmin

Per i piloti è i viaghjanti ùn hè nisun segrellu chì e strade in cità è paesi spessu cambianu. Senza attualizazioni tempestive di mappe di software, u navigatore vi pò cunduce à un vicinu vicinu, perchè da chì perdi tempu, risorse è nervi. I patroni di i navigatori Garmin da l'upgrade sò offerti in duie manere, è avemu da verà entrambe dopu.

Aggiornamentu di Maps in Navigatore Garmin

U caricamentu di e nuove mappe in a memoria di u navigatore hè una prassi bè sèmplice chì deve esse fatta più spessu, almenu una volta ogni sei mesi, è idealmente ogni mese. Considerà chì e mappe glubali sò abbastanza grandi, perchè a velocità di scaricamentu dipende direttamente da a larghezza di banda di u vostru Internet. Inoltre, a memoria interna di u dispositiu ùn pò esse sempre basta. Ottenerendu prontu per andà, ottenere una scheda SD, induve pudete scaricà un schedariu cù un terreno di ogni misura.

Per finalizà u prucessu in sè un richiederà:

  • Garmin Navigator o carta di memoria da u;
  • Ordinatore cù cunnessione internet;
  • Cavu USB o lettore di carte.

Metudu 1: App ufficiale

Ciò hè un modu cumpletamente sicuro è senza altru dettu di l'aggiornu di e carte. Tuttavia, questu ùn hè micca una procedura gratuita, è duverete pagà per a fornitura di mappe aghjettu, aggiornate è pussibule di cuntattà l'assistenza tecnica.

Da rimarcà chì ci sò 2 tipi di cumpramentu: l'aderenza per a vita in Garmin è una tariffa unica. In u primu casu, si riceve aggiornamenti gratuiti regulari, è in u secondu, vi solu acquistate una aggiornazione, è ogni dopu successu bisognu à cumprà in u listessu modu. Naturalmente, per aggiornà a mappa, bisogna prima installarla.

Andate à u situ ufficiale di Garmin

  1. Andate à u situ ufficiale di u custruìstore per installà u prugramma, à traversu chì duvanu altre azzioni. Pudete aduprà u ligame sopra per questo.
  2. Scaricate u software Garmin Express. A pagina principale, selezziunate l'opzione "Scaricate per Windows" o "Scaricate per Mac", a seconda di u sistema operativo di u vostru computer.
  3. Quandu u download hè completo, aprite è installate l'applicazione. Duvete prima accettà l'accordu di l'utente.
  4. Attendemu à a fine di u prucessu di stallazione.
  5. Fighjate l'applicazione.
  6. A prima finestra fa clic "Avè Cumpratu".
  7. In a nova finestra di applicazione, selezziunate l'opzione "Add a device".
  8. Connettu u vostru navigatore o scheda di memoria à u vostru PC.
  9. Quandu cunnessu per primo u navigatore, avete bisognu di registru. Dopu avè rilevau u GPS, tocca "Add a device".
  10. Cercate l'aggiornamenti, aspettate ch'ellu finisci.
  11. Insemi cù l'aggiornu di e carte, vi puderete dumandà di fà l'upgrade à una nova versione di u prugramma. Ùn raccomandiamo di presse "Installu tuttu".
  12. Prima di iniziare l'installazione, leghje e reguli impurtanti.
  13. U primu passu hè di stallà u software per u navigatore.

    Allora u listessu succederà cù a carta. Tuttavia, se ùn ci hè micca spaziu in a memoria interna di u dispositivo, vi sarà dumandatu di cunnessu una scheda di memoria.

  14. Dopu avè a cunnessione, l'installazione vi sarà offerta di riprendere.

    Aspettate ch'ellu sia finitu.

Appena Garmin Express vi avvisa chì ùn ci sò micca i nuovi file da installà, disconnutti u GPS o SD. À stu prucessu hè cunsideratu cum'è completa.

Metudu 2: Fonti di terze parti

Aduprendu risorse non ufficiali, pudete importà e pagine persunalizate è i vostri proprii di strada. Dighè notà chì questu opzione ùn garantisce micca 100% di sicurezza, u funzionamentu currettu è a rilevanza - tuttu hè generatu soprattuttu da entusiasmo è una volta chì a carta scelja pò esse obsoleta è smetta di esse sviluppata. In più, u serviziu tècnicu ùn hà micca di rispettu à tali schedari, dunque avete solu à cuntattà u creatore, ma hè prubabile chì puderà aspettà qualchì risposta. Un di i servizii popolari è OpenStreetMap, utilizendu u so esempiu è cunsulta tutta a procedura.

Andate à OpenStreetMap

A capezzione completa impiegherà a cunniscenza di a lingua inglese, da allora Tutte e informazioni nantu à OpenStreetMap sò presentate.

  1. Aprite u ligame sopra è vedite una lista di mappe create da altre persone. A cundizione di questu hè effettuata per regioni, lite immediatamente a descrizione è a frequenza di l'aggiornamenti.
  2. Selezziunate l'opzione di interesse è seguite u ligame indicu in a seconda colonna. S'ellu ci hè parechje versioni, scaricate u novu.
  3. Dopu salvà, rinominate u schedariu gmapsuppestensione .img ùn cambiate micca. Per piacè avete a puntu chì nantu à a maiò parte di GPS di Garmin tali file ponu esse più di una. Solamente certi mudelli supportanu l'archiviazione di più IMG.
  4. Connettu u vostru dispositivo à u vostru PC via USB. Se avete l'installazione di l'applicazione Express, chì ghjunghja automaticamente quandu un dispositivo hè scuppatu, u chjare.
  5. Sì avete una carta SD, aduprala per scaricà i schedari da a cunnessione di u drive cù l'adattatore à u lettore di carte.

  6. Mette u navigatore in modalità "Memoria di massa USB", ti permette di spartà i file cù u vostru computer. Sicondu u mudellu, stu modu pò esse attivatu automaticamente. S'ellu ùn accade micca, aprite u menu GPS, selezziunu "Impostazioni" > "Interfaccia" > "Memoria di massa USB".
  7. Tramite "U me computer" aprite u dispositiu connessu è andate in a cartella "Garmin" o "Mappa". Se ùn ci sò micca cartulari (pertinenti per i mudelli 1xxx), creà una cartella "Mappa" manualmente.
  8. Copiate u schedariu cù a mappa in unu di i dui cartulari specifichi in u passu precedente.
  9. Quandu a copia hè finita, spegne u navigatore o a carta di memoria.
  10. Quandu u GPS accende, ricuniscià a mappa. Per fà quessa, andate "Servizio" > "Impostazioni" > "Mappa" > "Avanzate". Verificate a casella accantu à a nova carta. Se a vecchia carta resti attiva, deselezziunela.

OSM hà un serviziu dedicatu separatu chì dighjà u distributore Garmin domesticu per conservà e mappe cù i paesi di a CIS. U principiu di a so installazione hè simule à quellu descrittu sopra.

Andate à scaricà OSM CIS-cards

Usendu u schedariu readme.txt, truverete u nome di l'archiu cù u paese desideratu di l'antica URSS o di u distrettu federale russo, è dopu scaricatu è installatu.

Hè cunsigliatu di caricare immediatamente a batteria di u dispositiu è verificate a navigazione aggiornata in u casu. Fate un bonu viaghju!