Inizialmente, l'extensioni di file sò nascoste in Windows. Questu hè molto pratticu per l'usini principianti, perchè vede solu u nomu di file senza i caratteri oscuri inutili. Da un puntu di vista praticu, a visualizzazione disabilitata di e extensioni crea una frattura di sicurezza, permettendu à l'attaccanti di infettà facilmente u vostru computer maschendu un file maligno, per esempiu sottu una foto. Dunque, suppusentendu u documentu graficu "Photo.jpg" pò esse effettivamente "Photo.jpg.exe" è si pò fà un virus. Tuttavia, ùn sapete micca ciò è esecutivu u file eseguibile. Hè per questa ragione chì vi propemu di abilità a mostra di estensioni di file in Windows.
Abilità a visualizzazione di e estensioni di file
In Windows 7, ci hè solu una opzione, cambendu chì influisce in a visualizzazione di e extensioni. Ma pudete andà à lu in dui modi. Facciamo i dui è esplorà.
Metudu 1: "Pannello di cuntrollu"
- Tramite u menu "Start" vai à "Pannello di cuntrollu".
- Immettite u sottomenu "Opzioni cartella".
- Deseleziona l'elemento "Nascondi le estensioni per i tipi di file registrati"chì hè in tab "Vede". Cliccate "OK" al fine di cunfirmà i cambiamenti.
Metodo 2: "Servizio"
Stu metudu porta à u listessu stabilimentu, ma solu in un modu differente.
- Run "Esploratore" è cliccate "Alt". A string hè apparsa cù opzioni addizionali. In u menù "Servizio" selezziunate a linea "Opzioni cartella".
- In sta finestra "Opzioni cartella" in u graficu "Vede" rimuovere a marcata da l'elemento "Nascondi le estensioni per i tipi di file registrati". Assicuratevi a vostra decisione cliccendu nantu à u pulsante. "OK".
Quandu si deseleziona a casella, i formati di l'oggetto appareceranu:
Hè cusì putete pruteghji facilmente da virus, abilitendu a mostra di formati di file.