Cume amparà i vostri amichi VKontakte

Tutti i utilizatori ùn vogliono pubblicità è popolarità in i reti sociali, parechji preferenu nascondere di e informazioni d'elli stessi da occhi curiosi. VKontakte dà un'opportunità à qualunque utilizatore di affinà è dettagliate a privacy di i dati di e pagine persunali, questu include ancu l'editing di l'accessu à a lista di amici.

In precedenza, ci era parechje maniere per eludiri a intimità cun l'aiutu di servizii speciali è sostituendu a id d'altri in liguli speciali, ma à l'ora tutti i lacetti sò stati identificati da i sviluppatori è chiusi. L'accessione o a limitazione di a vista di lista hè dispunibuli per e persone.

Nitturà u vostru listinu di amichi da occhi curiosi

Per questo, aduprà e l'impostazioni standard di a pagina personale di VKontakte. Ùn hè micca raccomandatu di aduprà un software di terze parti per questu, in particulare di quellu chì impone d'entrà un username è una password da a vostra pagina - questu ùn danneghja micca u vostru cuntenutu è riservatezza di ùn anu micca da fermà i vostri amichi.

  1. Duvete esse logu in vk.com.
  2. In cima à destra bisogna clicà una volta nantu à u vostru nome à fiancu à u picculu avatar.
  3. In u casu di menù a voglia, cliccate una volta nantu à l'elemento "Impostazioni".
  4. In a finestra chì si apre "Impostazioni" in u menu di dirittu avete bisognu di truvà è cliccate una volta nantu à l'elemento "Privacy".
  5. À u fondu di u blocu "A meia pagina" necessità di truvà un articulu "Quale hè visibile in a lista di i mo amici è abbonamenti", cliccate una volta nantu à u pulsante à diritta - dopu à ciò, apparirà una finestra speciale in cui pudete marcà l'utenti chì volete nascondà da occhi curiosi. Quandu i utilizatori necessarii sò scelti da i tick, in fondo à a finestra chì si apre, ci vole à cliccà nantu à u bottinu "Salva modifiche".
  6. In u prossimu paragrafo, "Quellu chì vede i me amichi nascosti," pudete dà diritti di accesso à e persone nascoste à certe persone. "

Purtroppu, a funzionalità di VKontakte restringe l'utenti à u numeru di amichi è abbonamenti, chì ponu esse nascosti da l'impostazioni di privacy, chì ùn puderete micca divulgà tutti l'utenti. In precedenza, stu numaru era 15, à u mumentu di sta scrittura, u numeru aumentò à 30.

Mentre si nascone i vostri amici da altri utilizatori, ùn vi scurdate chì VKontakte hè sempre una rete sociali, chì, puru chì furnisca à l'utente una larga gamma di strumenti per priservà a privacy in a rete, era sempri pensatu per a cumunicazione frequente è l'interazione cù altre persone.