Temperaturi di operazione è surriscaldamentu di e schede video


Adattatori grafici moderni sò i computer interi cù i so processori, memoria, impianti di potenza è u raffreddamentu. Hè un raffreddimentu chì hè unu di i componenti più impurtanti, postu chì a GPU è altre parti situate nantu à a scheda di circuitu stampatu emettevanu assai calore è ponu falli da un surreve.

Oghje avemu parlà di a temperatura à a quale a scheda di videò hè permessa di esse usata è cum'è un calentamentu eccessivu pò esse evitato, ciò chì cunsulta conseguenze indesiderate in forma di riparazioni costose se a carta hà brusgatu

Temperatura di cunservazione di Video Card

A temperatura di GPU hè direttamente influenzata da a so potenza: più alte le frequenze di l'orologio, più i numeri sò. Inoltre, diversi sistemi di raffreddamentu dissifanu u calore diversamente. I mudelli di riferimento tradiziunalmente scaldanu più forti di e schede video cù i cooler senza riferimentu (custom).

A temperatura normale di u funziunamentu di l'adattatore di grafica ùn deve micca superava 55 gradi in ripertu è 85 - sottu à un carru di 100%. In certi casi, a soglia superiore pò esse supranata, in particulare, questu vale per e schede grafiche di vechju fine AMD, per esempio, R9 290X. Cù queste GPU, pudemu vede un valore di 90 - 95 gradi.

In i mudelli da Nvidia, u riscaldu in a maghjina di i casi hè 10-15 gradi più bassi, ma questu vale solu per a generazione attuale di GPUs (10a serie) è i dui precedenti (serie 700 è 900). E righe anziane ponu ancu calentà a stanza durante u periodu invernale.

Per e schede grafichi di tutti i fabbrichi, a temperatura massima di oggi hè di 105 gradi. Se i numeri supereghjenu i valori sopra elencati, allora ci hè u surriscaldamentu, ciò chì degrada significativamente a qualità di l'adattatore, chì si riflette in "rallentamentu" di e immagini in ghjochi, agità e artefichi nantu à u monitoru, è in un riavvule di computer imprevisto.

Cumu scopre a temperatura di una scheda video

Ci hè dui modi di misurà a temperatura di una GPU: aduprà programmi o aduprà attrezzature speziali - un pirometru.

Per di più: cumu si verifica a temperatura di una scheda video

Cause di elevate temperature

Ci sò parechje ragioni per chì a scheda grafica si surriscalda.

  1. Rinvenimentu a conduttività termica di l'interfaccia termica (pasta termica) trà u processore graficu è u fondu di u radiatoru di u sistema di raffreddamentu. A soluzione à stu prublema hè di rimpiazzà a pasta termica.

    Ulteriori dettagli:
    Cambia a pasta termica nantu à a scheda video
    A scelta di pasta termica per sistema di raffreddamentu di schede video

  2. Malfunzione di i fan in u cooler di a scheda video. In questu casu, pudete risolve temporaneamente u prublema sì rimpiazzà u grasso in u paluginu. Se questu opzione ùn hà micca purtatu i risultati, allora u ventu deverà esse rimpiazzatu.

    Per di più: Malfunzione di u ventilatore nantu à a scheda video

  3. A polvere deposita nantu à e pinne di radiati, chì riduce significativamente a so capacità di scuppisce u calore trasferitu da u processore graficu.
  4. Povera di airing computer.

    Per di più: Rimuà u surghere di a scheda video

Si sintegenu, si pò dì u seguitu: "a temperatura di travagliu di una scheda video" hè un cuncettu assai convenzionale, ci sò solu certi limiti, sopra a quali si faci u surghere. A temperatura di a GPU deve sempre esse monitorata, ancu s'ellu hè cumparatu novu in u magazinu, è dinò controllà cumu i fan fananu è s'è accumulatu polvere in u sistema di raffreddamentu.