A ricunniscenza di u testu da l'immagine cù ABBYY FineReader

Sempre di più, si scontra in a vita cù a situazione quandu avete bisognu di traduce qualsiasi testu contenutu in i schedari di formatoghju di immagine in una forma di testo elettronica. Per salvà u tempu, è micca di ristampare manualmente, ci sò applicazioni speciali per computer per ricunniscenza di testu. Ma, purtroppu, ùn tutti i utilizatori ponu travaglià cun elli. Scopri cumu paiu in a manera di ricunnosce u testu da l'immagine cù u prugrammu più diffuso per a digitalizzazione di ABBYY FineReader.

Questa applicazione shareware di u sviluppatore russo hà una grande funzionalità, è hè capace non solu di ricunniscà u testu, ma dinò di edità, salvà lu in diversi formati, è scansiona a fonte di carta.

Scaricate ABBYY FineReader

Installazione di u prugramma

L'installazione di ABBYY FineReader hè assai faciule, è ùn differisce micca da l'installazione di a maiò parte di i prudutti simili. L'unica cosa da mette in ballu hè u fattu chì, dopu u lancimentu di u lugaghju eseguibile scaricatu da u situ ufficiale, hè spaccatu. Dopu à quessa, u installatore hè lanciatu, in cui tutte e dumande è e raccomandazioni sò presentate in rusa.

U prucessu pruduttu d'installazione hè spessu simplu è comprensibile, perciò ùn ci focaleremo micca nantu à esse.

Caricà foto

Per ricunnisciete u testu in a foto, prima di tuttu, avete bisognu di caricate in u prugramma. Per fà quessa, dopu in esecuzione ABBYY FineReader, cliccate nantu à u bottinu "Open" situatu in u menù horizontale superiore.

Dopu avà eseguitu questa azzione, a finestra di selezzione di fonti si aprirà, induve duve scopre è aprite l'immagine chì avete bisognu. I seguenti formati d'immagine popolari sò supportati: JPEG, PNG, GIF, TIFF, XPS, BMP, etc., oltre à i file PDF è Djvu.

Ricunniscenza di l'imagine

Dopu avè u caricu à ABBYY FineReader, u prucessu di ricunniscenza di u testu in a foto cumincia automaticamente senza a vostra intervenzione.

In casu volete ripetà a procedura di ricunniscenza, basta à cliccà u pulsante "Ricunnisciutu" in u menù superiore.

Modificà un testu ricunnisciutu

A volte, micca tutti i caratteri pò esse ricunnisciuti correttamente da u prugramma. Questu pò esse u casu se l'immagine nantu à a fonte ùn hè micca bè di qualità, un fontu assai minu, parechje lingue sò aduprate in u testu, i caratteri non standard vengono aduprati. Ma ùn importa, perchè l'errori pò esse corretti manualmente, usando un editor di testu, è a casella di attrezzi chì furnisce.

Per facilità a ricerca di imprecisioni in a numerizazione, u prugrammu impeghja eventuali errori cù un turchinu.

Salvà i Risultati di Ricunniscenza

A fine magica di u prucedimentu di ricunniscenza hè a conservazione di i so risultati. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu "Salvà" in a barra di menu in cima.

Di fronte à noi si vede una finestra in cui pudemu determinà per noi stessi a situazione di u file in cui u testu ricunnisciutu sarà situatu, è u so formatariu. I furmati seguenti sò dispunibuli per risparmi: DOC, DOCX, RTF, PDF, ODT, HTML, TXT, XLS, XLSX, PPTX, CSV, FB2, EPUB, Djvu.

Vede ancu: Programmi per ricunniscenza di testu

Comu pudete vede, hè abbastanza faciule per ricunnosce u testu da l'immagine cù ABBYY FineReader. Sta procedura ùn impone micca sforzu da voi, è i benefici sò in un risparmiu di tempu impurtante.