Processo SVCHOST.EXE

SVCHOST.EXE hè unu di i prucessi impurtanti cume esiste Windows OS. Provemu à capisce ciò chì funzioni sò incluse in e so attività.

L'informazione nantu à SVCHOST.EXE

SVCHOST.EXE pò esse visualizatu in u Task Manager (per andà à.) Ctrl + Alt + Del o Ctrl + Shift + Esc) in a sezione "Prucessi". Se ùn vedite micca elementi cù un nomu simu, cliccate nant'à "Mostra tutti i prucessi di l'utente".

Per facilità di mostra, pudete cliccà nantu à u nomu di u campu. "Nome immagine". Tutti i dati in listessa saranu disposti in ordine alfabeticu. I processi SVCHOST.EXE ponu funziunate assai: da unu è teoricamente à l'infinitu. È in pratica, u numaru di processi attivi simultaneamente hè limitatu da i parametri di l'urdinatore, in particulare a potenza di a CPU è a quantità di RAM.

Funzioni

Avà illustreremu l'ampiezza di i travagli di u prucessu in questu. Hè u rispunsevuli di u travagliu di i servizii Windows chì sò carichi da dll-libraries. Per elli, hè u prucessu di l'ospite, chì hè u prucessu principale. U so travagliu simultaneu per parechji servizii permette di risparmia significativamente a memoria è u tempu per mette in opera.

Avemu già capitu chì i processi SVCHOST.EXE ponu funziunà assai. Unu hè attivatu quandu u OS s'avvia. L'aspetti rimanenti sò principiati da services.exe, chì hè u Manager di serviziu. Forma blocchi da diversi servizi è gestisce un SVCHOST.EXE separatu per ognunu di elli. Questu hè l'essenza di u salvamentu: invece di lanciare un schedariu separatu per ogni serviziu, SVCHOST.EXE hè attivatu, chì riunisce un gruppu interu di servizii, ridendu di conseguenza u livellu di CPU è u costu di a RAM di u PC.

Ubicazione di u File

Ora vene sapè induve u file SVCHOST.EXE hè situatu.

  1. U schedariu SVCHOST.EXE in u sistema esiste solu un, a menu, micca da un agente duplicatu hè statu creatu da l'agente di virus. Per allora, per truvà a situazione di questu oggettu in u discu rigiu, cliccate à dirizzione diritta in u Manager Task per qualunque nomu SVCHOST.EXE. In a lista di cuntestu, selezziunu "Apertu l'ubicazione di conservazione di i file".
  2. Apre Esploratore in u cartulare induve SVCHOST.EXE hè situatu. Comu pudete vede da l'infurmazioni in a barra di indirizzu, u caminu di sta cartella hè cumpratu:

    C: Sistema di Windows 32

    Inoltre in casi estremamente rari, SVCHOST.EXE pò purtà à una cartella

    C: Windows Prefetch

    o à una di e cartelle situate in u cartulare

    C: Windows winchess

    In qualunque altra cartulina, l'attuale SVCHOST.EXE ùn pò dà micca.

Perchè SVCHOST.EXE carica u sistema

Spartitu spessu, l'utenti si scontrananu una situazione induve unu di i processi SVCHOST.EXE carica u sistema. Cioè, utilizza una quantità assai grande di RAM, è a carica di CPU in l'attività di questu elementu supera u 50%, à parechji à quasi u 100%, chì faci u travagliu annantu à u computer quasi impossibile. Questu fenomenu pò avè i motivi principali:

  • U processo di sostituzione di u virus;
  • Un grande numaru di simultanu funziunate in risorse intensive;
  • Fallimentu di l'OS;
  • Problemi cù Update Center.

I dettagli di cum'è di risolve questi prublemi sò descritti in un articulu separatu.

Lezione: Ciò da fà se SVCHOST carica u processore

SVCHOST.EXE - agente di virus

A volte SVCHOST.EXE in u Task Manager si verifica di fà un agente di virus, chì, cum'è menzionatu sopra, carica u sistema.

  1. U principale sintumu di un prucessu virale chì deve attirà immediatamente l'attenzione di l'utente hè chì passanu assai risorse di sistema, in particulare, una grande carica di CPU (più di 50%) è di RAM. Per determinà se u veru o falso SVCHOST.EXE carica u computer, attivate u Task Manager.

    Prima, fate attenzione à u campu "Utente". In e varie versioni di u SO può esse chjamatu dinò "Username" o "Nome di l'utente". Soltanto i nomi chì seguenti ponu partì cù SVCHOST.EXE:

    • U Serviziu di Rete;
    • SYSTEM ("sistema");
    • U Serviziu Locale.

    Se avete notatu u nome chì risponde à l'oggetto studiatu, cù un altru nome di l'utente, per esempiu, cù u nomu di u profilu attuale, pudete esse sicuru chì trattete cun un virus.

  2. Ancu vene merita cunnosce a situazione di u schedariu. Come si ricorda, in a vasta maggioranza di i casi, trà duie rarissime eccezioni, esse deve risponde à l'indirizzu:

    C: Sistema di Windows 32

    Se truvate chì u prucessu si riferisce à un cartulare chì hè diversu da i tre chì sò stati discuplicati in precedenza, allora puderemu cuntene chì ci hè un virus in u sistema. Poi spessu, u virus prova à nascite in a cartella "Windows". Pudete truvà a situazione di i schedari aduprendu Cunduttrice in a manera descritta sopra. Pudete applicà un'altra opzione. Cliccate nantu à u nome di l'elemento in Task Manager cum'è in u dirittu di u mouse. In u menù, selezziunu "Pruprietà".

    A finestra di pruprietà si aprirà, in cui in a tabulazione "Generale" hè un parametru "Locu". Di fronte, hè scritta a strada per u schedariu.

  3. Ci hè dinù situazione quandu u schedariu virus hè situatu in a stessa directory cum'è l'originale, ma hà un nome leggermente modificatu, per esempio, "SVCHOST32.EXE". Ci sò ancu casi chì, per ingannà un utente, i malfattori invece di a lettera latina "C" inseriscenu un "C" cirillicu in u file Trojan, o invece di a lettera "O" inserite "0" ("zero"). Dunque, avete bisognu di dà una attenzione particulare à u nomu di u prucessu in u Task Manager o u lìarce chì inizià, in Esploratore. Ciò hè di primura impurtante se si vede chì questu oghju cunsuma troppu risorse di sistema.
  4. Se i timori eranu cunfirmati, è avete amparatu chì avete trattatu cun un virus. Duvete eliminatu u più digiu pussibule. Prima di tuttu, avete bisognu di fermà u prucessu, postu chì tutte e altre manipulazioni saranu difficili, se fate possibile à tutti, per a carica di CPU. Per fà quessa, fate un clic-clic nantu à u prucessu virus in Task Manager. In a lista, selezziunu "Complete u prucessu".
  5. Mette una piccola finestra in cui hè necessariu per confermà e vostre azioni.
  6. Dopu, dopu, senza fà un riavrugghiu, dighjà scansione u vostru computer cù un prugrammu antivirus. Hè megliu ad aduprà l'applicazione Dr.Web CureIt per sti scopi, cum'è a più stabilita in a gestisce cun u prublema di prublema di questu natura.
  7. Se aduprà l'utilità ùn hà micca aiutatu, tandu vi pudete cancellà manualmente. Per fà quessa, dopu u prucessu hè finitu, andate in u cartulare di situazione di l'oggetto, fate un clic destro è selezziunà "Elimina". Se hè necessariu, in a finestra di dialogo confermu l'intenzione di sguassà l'elemento.

    Se u virus hà da bloccà a prucedimentu di a rimozione, allora riavvi u computer è accede à Modu sicuru (Maiusc + F8 o F8 quandu si carica). Eseguite l'eliminazione di i file cun l'algoritmu sopra.

Dunque, avemu scupitatu chì SVCHOST.EXE hè un prucessu sistema di Windows chì hè responsabile di interagisce cù i servizii, ridendu di conseguenza u cunsumu di e risorse di sistema. Ma à volte questu prucessu pò esse un virus. In questu casu, à u cuntrariu, si stressa tuttu u sucu fora di u sistema, chì richiede a reazione immediata di l'utente per eliminà l'agente maligno. In più, ci sò situazioni chì, per via di vari fallimenti o mancanza d'optimizazione, SVCHOST.EXE pò esse una fonte di prublemi.