2 modi per definisce una password in u navigatore Opera

Oghje, a privacy hè assai impurtante. Benintesa, per assicurà a massima sicurezza è u secretu di l'infurmazioni, hè megliu à mette a password in u computer cumunu. Ma, ùn hè micca sempre cunsideratu, soprattuttu se u computer hè ancu adupratu da a casa. In stu casu, a questione di bloccà certi directory è prugrami diventa pertinente. Facemu capisce cumu ponemu una password in l'Opera.

Impostà una password cun estensioni

Sfortunatamente, u navigatore Opera ùn hà strumenti cuccosi per blocà i prugrammi da l'utenti terzu. Ma, pudete proteghjeru stu navigatore web cù una password usando le estensioni di terze parti. Unu di i più pratichi di elli hè Set di password per u vostru navigatore.

Per installà a password di Set per u vostru complementu di navigatore, andate in u menu principale di u navigatore è, passo per passu, in e so voci "Extensions" è "Download Extensions".

Una volta in u situ ufficiale di i add-ons per Opera, in a forma di ricerca, inserisci a query "Posa password per u vostru navigatore".

Si movenu nantu à a prima versione di i risultati di ricerca.

A pagina di l'extension, cliccate nantu à u bottinu verde "Add to Opera".

L'installazione di u cumandamentu principia. Subitu dopu a stallazione, una finestra esce automaticamente induve avete inseritu una password casuale. L'utente hà da pensà a password in sè. Hè raccomandatu di fà una password complessa cù una cumbinazione di lettere in diversi registri è numeri in modo da rendere u più dura cum'è per crepisci. In listessu tempu, avete bisognu di ricordà sta parola, altramentu rischiate di perde l'accessu à u browser. Inserite una password arbitraria, è cliccate nantu à u pulsante "OK".

In più, l'estensione chiede di ricaricà u navigatore, affinchì i cambiamenti entranu in vigore. Siamo d'accordu cliccendu nantu à u pulsante "OK".

Ora, quandu pruvate à lanciare u navigatore web di Opera, un modulu per entrà a password dearce sempre. Per cuntribuisce à u travagliu in u navigatore, inserisci a password chì avete impostatu in precedenza, è cliccate nantu à u pulsante "OK".

A serratura in l'Opera sarà eliminata. Quandu provate a chjappare a forma di iscrizzione di a password, u navigatore si chjude.

Serrà usando una Password EXE

Un'altra opzione per bloccà Opera da parte di utrani micca autorizati hè di definisce una password nantu à ella cù l'utilità specializata Password EXE.

Stu prugramu chjucu hà pussutu di sceglie e password per tutti i schedari cù l'estensione di exe. L'interfaccia di u prugramma hè inglese, ma intuitiva, dunque chì dighjà difficoltà cù u so usu.

Aprite l'applicazione Password EXE, è cliccate nantu à u pulsante "Cerca".

In a finestra aperta, andate in u directory C: Programmi di l'òpera Opera. Quì, trà i cartulari deve esse situatu u solu archiu visibile da l'utilità - launcher.exe. Selezziunu stu file, è cliccate nantu à u bottinu "Apri".

Dopu à, in u campu "Nova Password", inserisci a password chì hè stata inventata, è in u campu "Ripriscia novu P.", ripetite. Cliccate nantu à u pulsante "Avanti".

In a prossima finestra, cliccate nantu à u bottinu "Finisce".

Ora, quandu aprite u navigatore Opera, un finestra apparirà in cui avete bisognu di inserì a password prima creata è cliccate nantu à u pulsante "OK".

Solu dopu esattu di sta procedura, Opera hà da principià.

Come si vede, ci sò duie opzioni di basa per a prutezzione di Opera cù una parola d'accessu: aduprà una extensione è una utilità di terza parte. Ogni utente hà da decidere quale di sti metodi serà più adeguatu per ellu ad aduprà, s'ellu ne vede bisognu.