Lenovo A1000 smartphone firmware

U smartfugiu di bonu mercatu da a linea di prudutti Lenovo hè statu preferitu da parechji fans. Una di e decisioni di u bilanciu chì hà guadagnatu una grande popularità à causa di un bonu rapportu prezzo / prestazioni hè u smartphone Lenovo A1000. Una bona macchina globale, ma chì richiede aggiornamenti periodici di software è / o firmware in caso di un certu numaru di prublemi o di e desideri "spiciali" di u pruprietariu à a parte di u software.

Sapemu capìu più in particulare cù e dumande di installazione è l'aggiornamentu di u firmware Lenovo A1000. Com'è tanti altri telefunini, u dispositiu in questione pò esse lampatu in parechji maneri. Considereremu trè metudi di basa, ma deve esse capitu chì per a implementazione curretta è riescita di a procedura, sarà necessariu preparà sia u dispositivu in sè sia i strumenti necessari.

Ogni azzione di l'utente cù u so dispositiu hè fatta da ellu à u so periculu è risicu. A responsabilità di tutti i prublemi causati da l'usu di l'utili è i metudi descritti in seguitu si basa solu cù l'utente, l'amministrazione di u situ è ​​l'autore di l'artìculu ùn sò responsabile per e conseguenze negative di ogni manipolazione.

Installazione di i driver Lenovo A1000

L'installazione di i driver Lenovo A1000 deve esse fatta in anticipu, prima di ogni manipolazione di a parte di u software. Ancu se ùn pianifichi micca di aduprà un PC per installà un software in u vostru smartphone, hè megliu à stallà u driver in u computer di u pruprietariu in anticipu. Questu vi permetterà di avè un pratichi strumentu praticu pratichi per ripristinà u dispositiu s'ellu ci vole qualcosa o in casu di un crash di u sistema, ciò chì ne face impossibile avviare u telefonu.

  1. Disattivà a verifica di a firma digitale di u driver in Windows. Questu hè una prucunzione obbligatoria in quasi tutti i casi quandu manipula cù Lenovo A1000, è a so implementazione hè necessa da chì Windows ùn rifiuta u driver chì serve per interagisce cù un dispositivu chì hè in u modu di serviziu. Per fà a procedura per disattivà a verifica di a firma di driver, seguite i ligami sottu è seguite e istruzioni contuprese in l'articuli.
  2. Lezione: Disattivà a verifica di a firma digitale di u driver

    Inoltre, pudete aduprà l'infurmazioni da l'articolo:

    Ulteriori dettagli: Risolvendu u prublema di verà a firma digitale di u driver

  3. Accende u dispositiu è cunnessu à a porta USB di u computer. Per a cunnessione, bisogna aduprà una qualità, preferibilmente "nativa" per u cavu Lenovo Lenovo USB. A cunnessione di u dispositiu per u firmware deve esse effettuatu à a scheda madre, so.e. in unu di i porti situati à u spaziu di u PC.
  4. Accende u smartphone "Debugging USB":
    • Per fà quessa, vai in u modu "Impostazioni" - "Circa u telefunu" - "Informazioni per i dispositivi".
    • Trova un puntu "Custru numeru" e tappà nant'à 5 volte in una riga prima di cumunisce u messaghju "Sei diventatu un sviluppatore". Ritornu à u menu "Impostazioni" è truvate a sezione chì manca prima "Per sviluppatori".
    • Andate à sta sezione è truvate u articulu "Debugging USB". Di fronte à l'iscrizzione "Abilita a modalità di debug quandu hè cunnessa à un computer via USB" bisognu à marcatu. In a finestra di prompt aperta prememu u pulsante "OK".

  5. Installate u driver USB. Scaricate-u à u link:
  6. Scaricate u driver Lenovo Lenovo A1000

    • Per installà, desappallà l'archiu risultatu è esegui u installatore, chì cunsulta u prufessu di bit di l'OS impiegato. L'installazione hè cumpletamentu standard, in a prima e in alzante finestre appughjate solu u pulsante "Prossimu".
    • L'unica cosa chì pò cunfusà un utilizatore impuru nant'à l'installazione di i driver USB hè a finestra di pruiezione di u pop-up. "Sicurezza di Windows". In ognunu di elli, premete u pulsante "Install".
    • Una volta finitu u installatore, si vede una finestra in a quali hè dispunibule un elencu di i componenti installati bè. Scorri trà a lista è assicuratevi chì ci sia una spunta verde à fiancu à ogni articulu, è preme u pulsante "Fatti".

  7. U passu successivu hè di stallà un driver "Firmware" speciale - ADB, scaricatu per riferimento:
  8. Scaricate ADB Lenovo A1000 driver

    • I driver ADB dighjà esse installati manualmente. Spegni completamente u smartphone, tira via è inserisci a batteria ind'u duminiu. Aprite "Manager di dispositivi" è cunnessu u telefonu spegatu à a porta USB di u computer. Allora avete bisognu di agisce abbastanza rapidamente - per un breve tempu in "Manager di dispositivi" apparitu apparisce "Gadget Serial"indicatu da un puntu esclamativo (u driver ùn hè micca installatu). U dispositiu pò apparire in a sezione "Altri dispositivi" o "Porti COM è LPT", ci vole à guardà attentamente. In più, un articulu pò avè un differente. "Gadget Serial" nome - tuttu dipende da a versione di Windows aduprata è da i pacchetti di driver installati in precedenza.
    • U travagliu di l'utente à a data di apparizione di u dispositivo hè di avè tempu à "catturà" cun u clicghju destro di u mouse. Selezziunate u vociu di u menù di spuntà "Pruprietà". Raggiunà abbastanza difficiule. Sì ùn hà fattu a prima volta, ripitemu: disconnemu u dispositiu da u PC - "avemu distorsione di a batteria" - Cuntiamo à a USB - noi "catturà" u dispositivo in "Manager di dispositivi".
    • In a finestra chì si apre "Pruprietà" andate à tab "Driver" è spingà u pulsante "Refresh".
    • Sceglite "Ricercà i driver in stu computer".
    • Pulsante "Revisione" vicinu à u campu "Ricercà i driver in a situazione chì seguita:" di a finestra aperta, selezziunu u cartulare risultatu da u disimballu dell'archiu cù i driver, è cunfirmate a vostra scelta cliccendu nantu à u bottinu "OK". U modu in u quale a ricerca cerca u driver impurtatu sarà scrittu in u campu "Cerca di i piloti". Quandu hè finitu, cliccate nantu à u pulsante "Prossimu".
    • U prucessu di ricerca è poi l'installazione di u driver hè inizio. In a finestra di avvertimentu di u pop-up, cliccate nantu à a zona "Installà stu driver in ogni casu".
    • U fine di a prucedura di stallazione hè indicata da a finestra finale. L'installazione di u cunduttori hè cumpleta, premete u pulsante "Chiudi".

Modi di firmware di Lenovo A1000

Lenovo cerca in un certu modu di "seguità" u ciclu di a vita di i dispositivi liberi è di eliminà, se micca tutti l'errori di software chì sò avvenutu durante l'usu di u prugramma, e poi chiddi critichi - esattamente. Per i dispositivi Android, stu fattu utilizendu ota-aggiornamenti di certi cumpiuli di u lugiziale di u dispositivo, chì sò regolarmente inviati à ogni utilizatore via Internet è installati nantu à u telefunu da una applicazione Android. "Aggiornamentu di u sistema". Questu prucedimentu accade cum'è praticamentu senza interventu di u pruprietariu è cun a preservazione di i dati di l'utente.

I metudi descritti sottu (soprattuttu à u 2a è u terzu) permettenu di micca attualizà u Lenovo A1000 OS, ma ancu saperi sfrutterà completamente i rùbbrii di a memoria interna di u dispositiu, vale à dì cancellà i dati chì avianu cuntenutu in precedenza. Perciò, prima di iniziate ad aduprà l'utility è i metudi descritti sottu, avete bisognu di copià di l'infurmazioni impurtanti di u vostru smartphone à un altru mezu.

Metudu 1: Lenovo Smart Assistant

Se per qualchì ragione l'aggiornamentu utilizanu u prugramma Android "Aggiornamentu di u sistema" impraticabile, u fabbricante suggerisce di aduprà l'utile proprietariu di Lenovo Smart Assistant per serviziu u dispositivo. U sfruttamentu di u metudu in questu pò esse chjamatu firmware cù un grande stirpe, ma u metudu hè adupratu bè per eliminà l'errori critichi in u sistema è mantenendu u prugrammu aggiornatu. Pudete scaricà u prugramma da riferimentu, o da u situ ufficiale di Lenovo.

Scaricate Lenovo Smart Assistant da u situ ufficiale di Lenovo.

  1. Scaricate è installate l'applicazione. L'installazione hè assolutamente standard è ùn necessita di spiegazioni spiciali, ghjustu bisognu di gestisce u installatore è seguite e so istruzioni.
  2. U prugramma hè installatu assai veloce è sì un segno di spezialità si trova in a finestra finale "Avvia u prugramma", allora u lance hè ancu micca bisognu chiusu a finestra di installatore, basta à cliccà u pulsante "Finish". Altrimenti, lanciamo u Lenovo Smart Assistant aduprendu una scorciatura in u desktop.
  3. Subitu guardemu a finestra principale di l'applicazione, è in questu hè a proposta di aggiornà i cumpunenti. A scelta ùn hè micca furnita à l'usu, cliccate "OK", è dopu scaricatu l'aggiornu - "Install".
  4. Dopu aghjurnà a versione di u prugramma, i plugins sò aggiornati. Tuttu hè dinò assai simplice quì - prememu i bottoni "OK" è "Install" in ogni finestra popup fino à chì u messaghju hè apparutu "Aghjuntesi di successu!".
  5. Infine, i procedimenti di preparazione sò finiti è pudete procedere per cunnessu u dispositivo chì serve per l'aggiornamentu. Selezziunu una scheda "Update ROM" e cunnesse A1000 cu USB debugging attivatu à u cunnessu PC corrispondente. U prugramma cumincerà à determinà u mudellu di u smartphone è à altre informazioni, è eventuale cumandrà una finestra di informazione contenente un missaghju nantu à a dispunibilità di l'aggiornu, naturalmente, s'ellu esiste in realtà. Spingi "Update ROM",

    Observemu l'indicatore di u scaricamentu di u firmware, allora aspettate chì u prucessu di l'aggiornu sia cumpletatu automaticamente.

    Dopu avè scaricatu u schedariu di l'aggiornamentu, u smartphone riavanu e esegui l'operazioni necessarie da solo. A prughjizazione dura tantu tempu, vale a pena pacienza è aspettate u scaricamentu in l'Android aggiornatu.

  6. Se a A1000 ùn hè stata micca aggiornata per un bellu pezzu, u passu di sopra deve esse ripetutu parechje volte - u so numeru currisponderà à u numeru di aggiornamenti emessi da a versione di u lugiziale installatu annantu à u telefuninu. U prugramma pò esse consideratu finitu quandu Lenovo Smart Assistant riporta chì l'ultima versione di u firmware hè installata in u smartphone.

Metudu 2: Recuperu

L'installazione di u firmware da Recovery ùn hà bisognu di l'usu di strumenti speciali è nè un PC, eccettu per copià i schedari necessarii. Stu metudu hè unu di i più cumuni, à causa di a so simplicità relativa è di grande efficienza. L'utilizazione di stu metudu pò esse raccomandata per impurtà l'installazione di l'aggiornamenti, è in i casi in cui u smartphone ùn pò accuminà in u sistema per un qualchì ragu, è per ripristinà a funzionalità di telefoni cumuni.

Scaricate u Firmware per u ligame di recuperu:

Scaricate u Firmware per Recovery smartphone A1000

  1. Fichier ricevutu * .zip Ùn ne micca! Hè necessariu solu rinominà a update.zip e copia à a radice di a carta di memoria. Inseremu a carta microSD cù u schedariu zip ricevutu in u smartphone. Andemu in a ripresa.
  2. Per fà quellu, nantu à u smartphone spento, simultaneamente aghjunghje i tasti "Volume-" è "Cunsumante". Poi, in un pocu secondu, prememu un bottinu ulteriore. "Volume +", senza rilasciare i dui precedenti, è tene tutte e trè chjate finu quandu i punti di Riprendimentu appariscenu.

  3. Prima di fà qualchì azzione cù u software, hè assai raccomandatu per fà una pulizia completa di u smartphone da dati di l'utente è da altre informazioni inutili. Questu eliminerà assolutamente tutti i file creati da u pruprietariu di Lenovo A1000 da a memoria interna di u smartphone, allora ùn vi scurdate di piglià a cura di salvà i dati impurtanti anticipatamente.
    Sceglite un articulu "sguassate i dati / reset di fabbrica"da navigà da a ripresa cun i tasti "Volume +" è "Volume-"cunfirmà a selezzione premendu "Abilita". Dopu, in u stessu modu, punto "Sì - cancellà tutti i dati di l'utente", è guardate l'aspettu di e iscrizioni, indichi l'esecuzione di cumandi. Una volta finita a procedura, si faci una transizione à a schermata di recuperu principale.
  4. Dopu avete pulitu u sistema, pudete procedere per stallà u firmware. Sceglite un articulu "Aghjuntà da u salvamentu esterno"cunfirmi è selezziunate l'elemento "Update.zip". Nantu à a pressione di a tonalità "Cunsumante" Cumu una cunfirmazione di a pronta pronta ad avviare u firmware, cumandà u disimballu, è quandu u pacchjettu sarà installatu.

    U prugramma dura tantu tempu, ma bisogna aspettà finu ch'ellu hè finitu. In alcun casu a installazione ùn deve esse interrotta!

  5. Dopu chì u missaghju si veda "Installazione da sdcard complete."selezzione articulu "ripartizione di sistema". Dopu un riavviscimentu è un prucessu avanguimentu longu, avemu un sistema aggiornatu è pulitu, cume u smartphone sia accessu per prima volta.

Metru 3: RicercaDiscaratu

U firmware Lenovo A1000, aduprendu l'utilità ResearchDownload hè cunsideratu u metodo fondamentale. U lugiziale in questu, malgradu a so apparente simplicità, hè un strumentu abbastanza forti è deve esse adupratu cù una certa prudenza. Questu metudu pò esse raccomandatu per quiddi utenti chì anu fattu pruvucu di lampi u telefuninu cù altri metodi, è ancu in casu di prublemi serii cun u software.

Per travaglià, avete bisognu di u file di firmware è di u prugramma ResearchDownload sè. Scaricate u necessariu nantu à i ligami sottostanti è scompattate in cartulari separati.

Scaricate ResearchDownload firmware per Lenovo A1000

Scaricate Lenovo A1000 Firmware

  1. Durante a procedura, hè desiderabile disattivà u software anti-virus. Ùn ùn aghjaremu micca nantu à stu puntu in dettu; a disattivazione di prugrami antivirus popolari hè descritta in dettu in l'articuli:
  2. Disabilite Avast Antivirus

    Cumu piacè scompattà Kaspersky Anti-Virus per un mumentu

    Cumu piacè disabilitare Avira antivirus per un po '

  3. Installate i piloti USB è ADB, sì ùn sò micca installati prima (cum'è descrittu sopra).
  4. Fighjate u prugramma ResearchDownload. L'applicazione ùn necessita micca l'installazione, per lanciari, andate in a cartella cù u prugramma è dopu cliccate nantu à u file ResearchDownload.exe.
  5. Davanti à noi hè a finestra principale ascetica di u prugramma. In u angulu in alto à sinistra ci hè un bottinu cù una icona di l'engine - "Load Packet". Usendu stu bottinu, u file di firmware hè sceltu, chì dopu sarà installatu in u smartphone, u prughjemu.
  6. In a finestra chì si apre Cunduttrice vai induve u caminu di a situazione di i file di firmware è selezziunu u schedariu cù l'estensione * .pac. Pulsante "Apertu".
  7. U prucedimentu di u despacchiatura di u firmware inizia, questo hè indicatu da a barra di prugressu di u cumpletamentu situata in fondo à a finestra. Bisognu à aspettà un pocu.
  8. Nantu à a fine di riesce di spacchiatura, a scrizzione hè - U nome di u firmware è a versione, situata in cima di a finestra, à a destra di i pulsanti. A pronta prughjettu di u prugramma per i seguenti cumanduli d'utente hè indicata da "Prontu" in u basse guru.
  9. Assicuratevi chì u smartphone micca cunnessu passà à u computer è premete u pulsante "Start Downloading".
  10. Spegnerete l'A1000, falsate a batteria, tenite u pulsu "Volume +" è tenendula, cunnessu u smartphone à a portu USB.
  11. U prucedimentu di u firmware inizia, cum'è ind'è l'iscrizzione "Scaricà ..." in u campu "Status"cum'è una barra di prugressu. U prucedimentu di u firmware dura circa 10-15 minuti.
  12. In nessunu casu ùn puderete micca interrompere u prucessu di scaricamentu di software à u vostru smartphone! Ancu s'è pare chì u prugramma hè ghjustu, ùn discunguete A1000 da a porta USB è ùn premete micca tutti i pulsanti nantu à sti!

  13. U fine di a procedura hè indicatu da u status "Finitu" in u campu pertinente, è ancu a iscrizzione in verde: "Passatu" in u campu "Progressu".
  14. Pulsante "Stop Stoping" e chjude u prugramma.
  15. Scurdà u dispositivo da USB, "deformi" a batteria è cumincià u smartphone cù u pulsante di accensione. U primu lanciu di Lenovo A1000 dopu à e manipolazioni sopra menzionate hè abbastanza longu, avete bisognu di essa pazienti è aspettate chì Android sia carregatu. In casu di successu di u firmware, avemu un smartphone in u statu "out of the box", almenu programmaticamente.

Conclusione

Cusì, u firmware relativamente sicuru è efficace di u smartphone Lenovo A1000 pò esse effettuatu ancu da l'utitore più impurtatu di u dispositivo. Hè solu impurtante di fà tuttu penseru è seguite chjaramente i passi di l'istruzzioni, ùn affruntami micca e ùn pigliete micca azioni cutanee durante a procedura.