Una di e funzioni interessanti di Microsoft Excel hè a funzione A catena. U so missione principale hè di combinà i cuntenuti di dui o più cellule in una sola. Questu operatore aiuta à risolve certi prublemi chì ùn ponu esse realizzati cù l'aiutu di altri strumenti. Per esempiu, cù u so aiutu hè pratice per fà a procedura di cunghjuntu cellule senza perdita. Considerà e capacità di questa funzione è e nuance di a so applicazione.
L'applicazione di l'operatore CLUTCH
Funzione A catena appartene à u gruppu di operatori di testu Excel. U so missione principale hè di combinà i cuntenuti di parechje cellule è quantu di caratteri singuli in una cella. A cumincià cù Excel 2016, invece di questu operatore, a funzione hè usata. STEP. Ma per mantene l'operatore di compatibilità inversa A catena ancu lasciatu, è pò esse adupratu cù a STEP.
A sintassi di sta dichjarazione hè u seguitu:
= CLUTCH (text1; text2; ...)
L'argumenti ponu esse testu o riferimenti à e cellule chì u cuntenenu. U numeru di argumenti pò varia da 1 à 255 inclusive.
Metudu 1: Fusione di dati di cella
Comu sapete, a cuniunzione di e cellule in Excel porta a perdita di dati. Solu i dati situati in l'elettu in alto a sinistra sò salvati. Per uttene u cuntenutu di dui o più celle in Excel, senza perdite, pudete aduprà a funzione A catena.
- Selezzi a cellula in cui pianu di piazzassi i dati cumbinati. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione". Hà una vista d'icona è si trova à a sinistra di a barra di formula.
- Apre Wizard di Funzione. In a categoria "Text" o "Lista alfabetica completa" circà per un operatore "CLICK". Selezziunu stu nome è cliccate nantu à u pulsante. "OK".
- A finestra di l'argumentu di a funzione hè lanciata. L'argumenti ponu esse una referenza di cellule chì cuntenenu dati o testu separatu. Se u compitu hè di combinà u cuntenutu di e cellule, allora in questo casu ne lavàvanu solu cù i ligami.
Piazzà u cursore in u primu campu di a finestra. Allora selezziunate u ligame nantu à u fogliu chì cuntene i dati necessarii per l'unione. Dopu chì e coordinate sò messe in una finestra, procedemu listessu modu cù u secondu campu. Di conseguenza, selezziunate un'altra cellula. Facemu una operazione simile finu chì e coordinate di tutte e celle chì anu necessità di esse unite sò inserite in a finestra d'argomentu di funzioni. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Comu pudete vede, u cuntenutu di e zone selezionate si riflette in una cella precedente specificata. Ma questu metudu hà un svantaghju significativu. Quandu hè usatu, si chjama u "cullatu senza cunnette". Hè cusì, ùn ci hè micca spaziu trà e parolle è si aghjunghjenu in una sola serie. In stu casu, aghjunghje manualmente un spaziu chì ùn funzionanu micca, ma solu cù l'editing di a formula.
Lezione: Statu di wizard di Excel
Metudu 2: aduprà a funzione cù un spaziu
Ci sò opportunità di corregge stu difettu inserendu spazi trà argomenti di l'operatore.
- Eseguite a missione secondu u listessu algoritmu cum'è descrittu sopra.
- Fate un dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse in a cellula di formula è attivate per editazione.
- Tra ogni argumentu scrivemu l'espressione in forma di spaziu, limitata da e dui parti da a citazione. Dopu aghjunghjendu ognunu valore, ponemu un puntaghju. A visione generale di e espressioni aghjunte dev'ellu:
" ";
- Per fà vede u risultu in u schermu, cliccate nantu à u pulsante. Enter.
Comu pudete vede, à u postu di l'inserzione di spazii cù virgulette in a cella, apparìu divisioni trà parole.
Metudu 3: aghjuntu un spaziu per a finestra d'argumentu
Benintesa, se ùn ci sò micca parechji valori convertibili, allora a versione di sopra di u distendu di l'incollu hè perfetta. Ma sarà difficiule di traduce subitu se ci sò assai cellule chì anu da cunfundà. In particulare, se queste cellule ùn sò micca in una sola matrice. Pudete simplificà significativamente u piazzamentu di un spaziu aduprendu l'opzione di inserirla in a finestra d'argumentazione.
- Fate un dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse per selezzià una cella piena nantu à u schede. Usendu a tastiera aghjuntu u spaziu in ella. Hè desiderabile chì era alluntanatu da a matrice principale. Hè assai impurtante chì questa cella ùn sia mai piena di nisunu dati dopu.
- Effettuate e stesse fasi cum'è a prima metudu di aduprà a funzione. A catena, finu chì a finestra d'argumentu di l'operatore si apre. Addu u valore di a prima cella cù i dati in u campu di a finestra, cume era descrittu nanzu. Poi stabilisci u cursore in u secondu campu è selezziunate a cella piena cù un spaziu, chì era discuvatu prima. Un legatu apparisce nant'à u campu di a casella di argumentu. Per aghjunghje u prucessu, puderete copià u selezzione è premendu a combinazione di tasti Ctrl + C.
- Allora aghjunghjite un link à u prossimu elementu da aghjunghje. In u prossimu campu, aghjunghje dinò un link à una cella piena. Sì chì ci hà copiatu u so indirizzu, pudete mettere u cursore in u campu è premete a combinazione di tasti Ctrl + V. E coordinate saranu inserite. In stu modu alternemu i campi cù l'indirizzi di l'elementi è di e cellule vuote. Quandu tutti i dati sò entrati, cliccate nantu à u bottinu "OK".
Comu pudete vede, dopu à ciò, un record cunghjuntu hè statu furmatu in a cellula target, chì include i cuntenuti di tutti l'elementi, ma cù spazi in mezu à ogni parola.
Attentu! Comu pudete vede, u metudiu sopra riportatu aumenta in modo significativu u prucessu di cumparà in modu curriculariu dati in cella. Ma ci vogliu notà chì questa opzione hè piena di "insidie". Hè assai impurtante chì in l'elementu chì cuntene un spaziu, cù u tempu qualchì data ùn visione micca o ùn sia micca cambiata.
Metudu 4: Combinazione di colonne
Usendu a funzione A catena Pudete cunghjunate rapidamente i dati da più colonne in una sola.
- Cù e celle di a prima fila di e colonne esse cumulate, eseghemu una selezzione di azzioni chì sò specificate in a seconda è a terza metà di applicà l'argumentu. Hè veru, se si decide di aduprà u metudu cù una cella vana, allora u ligame versu deve esse fattu assolutu. Per fà ciò, ponemu un signu di u dollaru davanti à ogni coordinate coordinate in orizzontale è in verticale di sta cellula. ($). Naturalmente, hè megliu à fà quellu à u principiu, affinchì l'utente possa copierlo in altri campi chì cuntenenu questu indirizzu, chì cuntene relazioni assolute permanenti. In i campi rimanenti ci lascianu link relativi. Comu sempre, dopu à a procedura, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
- Posizionatu u cursore in u angulu in dirittu inferiore di l'elemento cù a formula. Una icona vene sottu forma di una croce, chjamata marker di riempimento. Tenite u bottinu sinu di u mouse e trascini giò parallele à a disposizione di l'elementi da miscugli.
- Dopu avè fattu sta procedura, i dati in e colonne specificate saranu cunfusi in una colonna.
Lezione: Cume unisce e colonne in Excel
Metudu 5: aghjuntà caratteri in più
Funzione A catena pò esse usatu ancu per aghjunghje caratteri supplementari è espressioni chì ùn sò micca presenti in a fascia di originale di unione. Inoltre, usando a funzione, pudete incarnà altri operatori.
- Effettuate e azzioni per aghjunghje valori à a finestra d'argomentu di funzioni aduprà una qualsiasi di i metudi descritti sopra. In unu di i campi (se hè necessariu, ci ponu parechje di esse) aghjunghjenu qualsiasi materiale testuale chì l'utente piu cunsideratu necessariu da aghjunghje. Stu testu dev'era chiusu in virguli. Pressu u pulsante "OK".
- Comu pudete vede, dopu à sta azzione, materiale di testu hè stato aghjuntu à i dati cumpressi.
Operatore A catena - L'unicu modu per unisci celle senza perdita in Excel. Inoltre, pò esse adupratu per connettà colonne intere, aghjunghje valori di testu, esegui qualchì altra manipolazione. A cunniscenza di l'algitimu per u travagliu cù sta funzione renderà più faciule per risolve molte questioni per l'usu di u prugramma.