Maps.Me per Android

Per u bonu travagliu di u computer impone i driver curretti, chì, ancu, richiedenu aggiornamenti costanti. Chì hè estremamente inconveniente di fà quellu manualmente, un software speciale hè statu sviluppatu chì simplifica assai u prucessu di l'aggiornamentu di i driver. Un bon esempio di tali hè Driver Fusion.

Aggiornamentu automàticu di u driver

L'aggiornamentu di i driver in u prugramma hè implementatu assai cunsideratu. Per cumincià, a prima cosa chì deve fà hè di fà una scansione automatica, durante chì Driver Fusion rileverà tutti i driver in u computer.

Dopu ch'ellu hè finitu, una funzione diventa disponibile chì corregge automaticamente l'errori, s'ellu ci hè, è aggiorna u driver à l'ultima versione disponibile.

Risoluzione di i problemi manuali

U prugramma raccoglie anche tutte e infurmazioni possibili nantu à i dispositivi è i piloti installati nantu à u vostru computer, chì ti permette di correggere manualmente ogni prublema in chì casu

Verificate u statu di u sistema

In più di l'infurmazioni generali nantu à i componenti di l'ordinatore, Driver Fusion riceve ancu dati da sensori installati in e parti più impurtanti di u sistema.

A rimozione manuale di u driver

Se ùn vulete usà u strumentu per l'aggiornamentu automaticu o sostituisce ogni cumpunente, allora in stu pruduttu software puderete vede a situazione di tutti i dati relativi à un determinatu driver è li si puderà rimuovere.

Salvà icone in u desktop

Per ùn perdite micca l'infurmazioni situate nantu à u desktop, cum'è persunalità di prugrammi è vari file, pudete salvarli cù Driver Fusion.

A creazione di rapporti

Ci hè una opportunità di fà un raporsu in forma di un file di testo dopu à a fine di u travagliu cù u prugramma.

Virtues

  • Un grande numaru di opportunità;
  • Traduzione in russo.

Inconvenienti

  • A traduzione ùn hè micca abbastanza alta;
  • Modellu di distribuzione pagatu.

A versione piena di Driver Fusion dà funzioni veramente impressionanti di gestione di u driver. Hè per quessa chì u prugramma occupeghja una posizione di primu in a categoria di tali prugrammi.

Scaricate una versione di prova di Driver Fusion

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Advanced Driver Updater Fusione di Clickteam Checker driver Auslogics Driver Updater

Share l'articolo in reti sociali:
Driver Fusion hè un strumentu software chì cerca o manualmente o automaticamente a ricerca è l'aggiornamentu di i driver per i componenti di l'ordinatore.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Treexy
Costu: $ 17
Dimensioni: 26 MB
Lingua: russo
Versione: 5.6