Facendu cambiamenti principali in u funziunamentu di Windows 10 è i so componenti, è dinò una serie di altre azzioni in l'ambiente di stu sistema operativu, ponu esse eseguitu solu in contu Amministratore o cù u livellu di diritti adeguatu. Oghje avemu parlà di cumprà e di cumincià à trasmette à l'altri utilizatori, s'ellu ci hè.
Diritti amministrativi in Windows 10
Se tu stessu creatu u vostru contu, è hè stata a prima di u vostru computer o laptop, pudete dì sicuru chì avete dighjà diritti di Amministratore. Ma tutti l'altri utilizatori di Windows 10, chì utilizanu u listinu dispositiu, avete bisognu di furnisce o riceve li soi. Cominciamo cù u primu.
Optionu 1: Dà diritti à altri utenti
In u nostru situ hè una guida dettagliata nantu à a gestione di i diritti di l'utenti di u sistema operativu. Ci si include a emissione di diritti amministrativi. Per cunnosce e possibili opzioni per accordà i puteri necessarii in molti casi, l'articolo presentatu sottu vi aiutera à aduprà u più preferibile di elli, quì ghjunghjite quì:
- "Opzioni";
- "Pannello di cuntrollu";
- "Linea di cumannu";
- "Politica di Sicurezza Locale";
- "Utenti Locali è Gruppi".
Leggi più: Gestione di diritti d'utenti in Windows 10 OS
Opzione 2: Ottevazione di diritti amministrativi
Sò ancu più spessu chì pudete affrontà un compitu più difficiule, chì significa dunquendu micca publicà diritti amministrativi per l'altri utilizatori, ma per ottenerli da ellu. A soluzione in questo casu ùn hè micca u più faciule, di più per a so implementazione hè imperativu avè un drive flash o discu cù una immagine di Windows 10, chì a versione è a bitrezza chì currete cun u installatu nantu à u vostru computer.
Vede ancu: Cumu creà un drive flash USB di avviatura cù Windows 10
- Rinvià u vostru PC, entri in u BIOS, setatelu cum'è un discu di prugramma priuritariu o un lettu flash cù l'immagine di u sistema operativu, dipende da ciò chì usa.
Vede ancu:
Come entrà in u BIOS
Cumu definisce a boot di u BIOS da una unità flash - Dopu aspittava per a schermata di stallazione di Windows, premete i tasti "SHIFT + F10". Questa azzione sarà aperta "Linea di cumandamentu".
- In a console, chì esisterà dighjà cumu amministratore, inserisci u cumandatu sottu e cliccate "ENTER" per a so implementazione.
Utenti di rete
- Truvà in a lista di conti chì risponde à u vostru nome, è inserisci u comando:
net localgroup Admins user_name / add
Ma invece di user_name, specificate u vostru nome, chì avete amparatu cun l'aiutu di u cumandamentu precedente. Cliccate "ENTER" per a so implementazione. - Ora inserite u comando chì seguita è cliccate torna. "ENTER".
net Localgroup Users user_name / delete
Come in u casu precedente,user_name
- Eccu u vostru nome.
Dopu avè eseghitu stu cumandamentu, u vostru contu riceverà diritti di Amministratore è sarà rimosso da a lista di utrani cumuni. Chiudite u prompt di l'ordine è ripartite u computer.
Nota: Se aduprate a versione inglese di Windows, bisognu inserisce i cumandati sopra in u locu di e parole "Amministratori" è "Utenti" "Amministratori" è "Utenti" (senza quotazioni). Inoltre, sì u nome di l'utente esiste di duie o più paroli, deve esse citatu.
Vede dinò: Cumu entrà Windows cun autorità amministrativa
Conclusione
Ora, sapendu cumprenite i diritti di l'Amministratore à altri utilizatori è ch'elli li duveranu voi stessi, puderete più fiduciosamente aduprà Windows 10 è esegui in ellu tutte e azzioni chì anteriormente necessitavanu cunfirmazione.