Lanciu l'Editor di Politiche di Gruppi Locali in Windows 10

Total Commander hè u gestore di file più putente per chì pudete effettuà numerose azioni nantu à i file è cartulari. Ma ancu sta funziunità assai larga hè pussibule di spessu cù l'aiutu di plug-in speciali da u sviluppatore di u prugramma, situatu nantu à u situ ufficiale di u custruu.

Come e simuli add-ons per altre applicazioni, i plug-in di Total Commander sò capaci di furnisce funzioni addiziunali à l'uterni, ma per e persone chì ùn necessitanu micca di funzioni, pudete semplicemente ùn installà micca elementi chì ùn sò micca inutili per elli, perciò ùn impurtanti micca u prugramma cù una funzioni inutile.

Scaricate l'ultima versione di Total Commander

Tipi di plugins

Prima, fighjate qualchì tipu di plug-in esiste per Total Commander. Ci sò quattru tippi di plugins ufficiali per stu prugramma:

      Archiver plug-ins (cun'estensione WCX). U so princu di principale hè di creà o decomprimerete quelli tippi d'archivi chì ùn sò micca supportati da u cummerciu nuttunatu cumannatu di Total Commander.
      Plugins di sistema di file (estensione WFX). U scopu di sti plug-in hè di furnisce l'accessu à i dischi è i sistemi di file che ùn sò accessibili per mezu di u modalità normale di Windows, per esempio Linux, Palm / PocketPC, etc.
      Plugins di visore interni (estensione WLX). Questi plug-in fornenu a capacità di vede quelli formati di file chì ùn sò micca supportati da u navigatore per difettu cù u prugrammu integratu.
      Plugins di l'infurmazione (estensione WDX). Fighjate a capacità di vede più infurmazione dettagliata nantu à i vari file è elementi di sistema ch'è l'utili integrati di u Total Commander facenu.

Installazione di i plugins

Dopu avemu pensatu à ciò chì i plugins sò, ceremu scopu cume li installazione in Total Commander.

Andate à a sezione "Configurazione" di u menù horizontale superiore. Selezziunà l'elementu "Impostazioni".

In a finestra chì si vede, andate in u tabulamentu "Plugins".

Davanti à noi apre un tipu di centru di cuntrollu di plugin. Per scaricà è installà u plugin, cliccate nantu à u bottu "Download".

In questu casu, u browser predefinitu si apre, chì va in u situ web ufficiale di Total Commander in a pagina cù i plugins dispunibili. Selezziunu u plugin chì avemu bisognu, è seguitu u ligame versu.

U download di u file di installazione di u plugin inizia. Dopu ch'ella hè stata scaricata, hè necessariu, per via di Total Commander, di aprite u so directory di situazione, è iniziate l'installazione premendu u tascu ENTER in a tastiera di u computer.

Dopu à quessa, una finestra pop-up si vede chì dumanda a cunfirmazione chì vulete veramente installà u plugin. Cliccate "Sì".

In a prossima finestra, determinemu in chì directory u plugin sarà installatu. E megliu di tuttu, quessa hè sempre u valore di difettu. Ancora, cliccate "Sì."

In a prossima finestra, avemu l'occasione di stabilisce cù chì estensioni di file a nostra plugin sarà associata. Spessu, stu valore hè ancu impostatu da u prugramma stessa per difettu. Ancu una volta, cliccate "OK".

Dunque, u plugin hè installatu.

Job plugins populari

Unu di i plugins più popolari per Total Commander hè 7zip. Hè custruitu in l'archiviu prugrammu standard, è ti permette di disimballà i file da archivi 7z, è creà archivi cù l'estensione specificata.

U attività primaria di u plugin AVI 1.5 hè di vede è di modificà u cuntenutu di u container per conservà i dati video AVI. Per vede u cuntenutu di un schedariu AVI, dopu l'installazione di u plugin, pudete preme a combinazione di tasti Ctrl + PgDn.

U plugin BZIP2 fornisce u travagliu cù l'archivi di i formati BZIP2 è BZ2. Cun duie, pudete disimballà sia i lima da questi archivi che i pacchetti.

U plugin Checksum permette di generà checksum cù e extensioni MD5 è SHA per diversi tipi di file. In più, cù un visualizzatore standard, li fornisce a capacità di vede somme di controllo.

U plugin GIF 1.3 fornisce a capacità di vede u cuntenutu di i contenitori cun animazione in u format GIF. Cù a scunzione, pudete ancu imballà e immagini in stu cuntenitu populare.

U plugin ISO 1.7.9 supporta u travagliu cù l'imagine di discu in u formatu ISO, IMG, NRG. Puderia sia aprà tali immagini di discu sia creerle.

Rimuovere i plugins

Sì installatu per sbagliatu u plugin, o ùn avete micca più bisognu di e so funzioni, hè naturale per sguassà stu elementu per chì ùn aumenti micca a carica di u sistema. Ma cumu fà?

Per ogni tipu di plugin avè a so propria opzione per eliminà. Alcuni plug-in in l'impostazioni ponu un pulsante "Delete", cù cui pudete disattivà. Per rimuovere altri plugins, avete bisognu di fà un sforzu assai più. Parleremu di u modu universale di rimuovere tutti i tipi di plugins.

Andate à l'impostazioni di i tipi di plug-in, unu di i quali hè necessariu à esse eliminatu.

Sceglite una extensione da u listinu in goccia cù u quale u plugin accede.

Dopu à questu, ci ponemu nantu à a colonna "No". Comu pudete vede, u valore di l'associazione in a prima linea hè cambiatu. Fate un clic nantu à u "OK".

Quandu successivamente entrate e impostazioni di questu associu ùn saranu micca.

S'ellu ci sò parechji file associativi per stu plugin, allora l'operazione di sopra deve esse effettuata cun ognunu di elli.

Dopu à quellu, avete da cancellà a cartella cù u plugin cumunisce fisicamente.

A cartulare cun plugins si trova in a directory radice di u prugramma Total Commander. Andemu in questu, è eliminà in u cartulare aghjunghju a directory cù u plugin, da i registri di chì prima pulitò a parte di l'associazioni.

Ci vole à avà chì hè un metodo di rimozione universale, adatta per tutti i tipi di plug-in. Ma per certi tipi di plug-in, ci pò esse un modu parallele di eliminà in parallele, per esempiu, aduprendu u pulsante "Elimina".

Comu pudete vede, l'abbondanza di plug-in pensate per u prugramma Total Commander è estremamente diversa è hè necessariu un approcciu particulare quandu si lavora cù ognuna.