Verificà ghjochi per computer per a compatibilità

Per inizià è travaglià bè per un certu ghjocu, u computer deve copre i requisiti minimi di sistema. Ma micca tutti simu versu in l'hardware è sarà capace di affrontà rapidamente tutti i parametri. In questu articulu, vedemu diversi modi per chì i ghjochi di computer sò verificate per a compatibilità.

Avemu verificà u ghjocu per a compatibilità di computer

In più di a versione standard cun un paragunzu di e esigenze di PC è caratteristiche, ci sò servizii speciali disignati specificamente per l'utrani inesperti. Fighjà una veduta più vicina à ogni metudiu per chì hè determinatu sì u novu ghjocu andrà nantu à u vostru computer o no.

Metudu 1: Paragunà i parametri di l'ordinatore è i requisiti di ghjocu

Prima di tuttu, parechje cume aghju a stabilità di u travagliu: un processore, una scheda video è una RAM. Ma oltre à ciò, vale a so attenzione à u sistema operativu, soprattuttu quandu si tratta di ghjochi novi. A maiò parte di elli ùn sò micca compatibili cù Windows XP è sistemi di operazione più novelli chì sò largamente 32 bit.

Per scopre i requisiti minimi è raccomandati di un ghjocu particulare, pudete andà à u so situ ufficiale, induve questu situ hè espositu.

Ora a maggior parte di i prudutti sò acquistati in piattaforme di ghjocu in ligna, per esempiu, nantu à vapore o Origine. Ci in a pagina di u ghjocu selezionatu mostra i requisiti di sistema minimali è raccomandati. Di solitu, specificate a versione necessaria di Windows, schede grafiche adatte da AMD è NVIDIA, u processore è u spaziu di u discu dur.

Vede ancu: Acquista ghjochi in Steam

Se ùn sapete micca ciò chì componenti sò installati in u vostru computer, allora utilizate unu di i prugrammi spiciali. U lugiziale analizzarà è mostra tutte e informazioni necessarie. È sì ùn cunniscite micca e generazioni di processori è videocartelle, aduprate l'infurmazioni furnite nantu à u situ di u fabbricante.

Vede ancu:
Programmi per a determinazione di l'hardware di l'ordinatore
Cume scopre e caratteristiche di u vostru computer

In caso di cumprà un ghjocu in un magazzinu fisicu, consulta cun u venditore, chì avè prima annunziatu o memorizatu e caratteristiche di u vostru PC.

Metudu 2: Verificate a compatibilità cù u serviziu in linea

Per l'utenti chì ùn capiscenu micca l'hardware, si consiglia di aduprà un situ particulare, induve una verifica di compatibilità cù un certu ghjocu hè fatta.

Andate à u situ Can Can RUN It

Solu pochi passi simuli sò necessarii:

  1. Andate à u situ web Can You RUN It è sceglite un ghjocu da a lista o inserisci un nome in a ricerca.
  2. Poi seguite e istruzioni semplici nantu à u situ è ​​aspettate chì u computer sia finitu di scansione. Sarà fattu una volta, ùn hè micca richiestu di fà quellu per ogni verifica.
  3. Ora una nova pagina apru cumparisce, quandu e principali informazioni nantu à u vostru hardware saranu visualizati. I requisiti di soddisfacenza saranu marcati cù un ticchju verde, è assestatu cù un cercu rossu scavu.

In più, una notificazione nantu à u driver scadutu, s'ellu ci hè, sarà vissutu direttamente in a finestra di risultati, è un link à u situ ufficiale in cui pudete scaricà l'ultima versione.

Circa u listessu principiu u serviziu di a cumpagnia di NVIDIA funziona. In precedenza, era una semplice utilità, ma ora tutte e azzioni sò eseguite in linea.

Vai à u situ di NVIDIA

Basta sceglie un ghjocu da a lista, è dopu a scansione si mostra u risultatu. U svantaghju di stu situ hè chì solu a scheda di video hè analizata.

In st'articulu, avemu esaminatu dui modi semplici per chì a compatibilità di un ghjocu cun un computer hè determinata. Vogliu attirà a vostra attenzione à u fattu chì hè sempre megliu à esse guidati da i requisiti di sistema raccomandati, postu chì l'infurmazioni minime ùn mostrananu micca sempre informazioni currette è u travagliu stabile cù un FPS riproducibile ùn hè micca garantitu.