Stylize u testu sottu u granitu in Photoshop


I smartphones alimentati da Android hà cambiatu questu area di a tecnulugia di Internet, cume i servizii di datazione. Cum'è l'utente accede sempre più à u situ web globale da i so telefoni, i clienti per i gadgets mobili anu publicatu i siti di incarichi più diffusi.

Badoo

U serviziu di partite incredibilmente popolari pensatu apposta per dispositivi mobili. A principale differenza di sta applicazione hè l'usu di a geolocalizazione per truvà un cullaburu adeguatu.

Naturalmente, a situazione pò esse messa manualmente. Inoltre, u sistema originale guarda i risultati - una lista di utenti in cui a navigazione si effettua cun u passu: à a sinistra per quelli chì vi piace, à a destra per quelli chì l'utente ùn vole più vede in u sughjettu. L'applicazione hè strettamente integrata cù i più noti reti sociali, pò ancu servire cum'è messaggera istantanea. Cons - a presenza di cuntenutu pagatu, elevate carichi nantu à u smartphone cumunu è nantu à a batteria in particulare.

Scaricate Badoo

Tinder

Una applicazione chì combatte per a palma cù u suddiu Badoo. Hè andatu à Android da iOS è hà subitu subitu molti competitori da u pedestal.

A selezzione di i cumpagni è a visione di i risultati di ricerca sò organizzate seguendu u listessu principiu cum'è in Badu - posizionamentu è scorrè sinu-dirittu. Ci sò dinò opzioni per a messageria da u libru di contatti di u dispositiu. Quandu ci sò i rete sociali, solu Facebook hè integratu (pò esse adupratu per registrà cù u serviziu) è Instagram (da sorgente di foto di profilo). Svantaghi Tinder: a dispunibilità di servizii pagati, u consumu di batteria assai elevatu è a crescente carica di u dispositiu.

Scaricate Tinder

Amicu Intornu

A rete sociali di applicazione focalizata nantu à l'utenti di a CIS. Hè vera, a so funzione cum'è app di appuntamentu hè sempre più popular. Fortunatamente, i sviluppatori anu inclusu tale funzionalità.

Naturalmente, in presenza di un sistema avanzatu di ricerca di l'utente, chì include filtri per situazione, età è interessi. Per piacè, avverate chì l'applicazione supporta una comunicazione anonima senza publicà dati personali è ancu senza una foto vera. Ié, Friend Around pò ancu travaglià cum'è un messaggero istantaneu, quasi cum'è WhatsApp o Telegram. I svantaghji di l'applicazione includenu cuntenutu pagatu, a presenza di publicità è u filtru di Spam quasi inoperante.

Scaricate DrugAround

Parlemu

Un altru serviziu per l'utenti di a CIS, creatu da sviluppatori russi. A prima cosa da fassi attenzione hè una interfaccia assai bella è bella.

L'upportunità ùn stanu micca à l'ulinu di e bellezze - durante a registrazione, l'utente può specificà parechje dettagli nantu à ellu, chì hè necessariu per un algoritmu di ricerca più accuratu è pratticu. Hè, à propositu, funziona bè, in stretta conformità à i filtri detti. E opzioni di cumunicazione sò ancu stretti: cunsigliale personale, chat di gruppo è chat di ghjuvanni per tutti l'utenti di u serviziu, qualunque sia a posizione. Non senza difetti - qualchì funzionalità hè dispunibule solu dopu u pagamentu, ci hè a publicità, certi utenti si sò lagnati per a qualità scarsa di moderazione di u profilo.

Scaricate Parlemu

PURE

Un serviziu nant'à specificu, chì dà l'accentu principali à l'anonimatu è l'imprecisibilità. I solu dati richiesti da u vostru serviziu hè u numaru telefonicu per a registrazione, è un selfie, chì sarà u mezu primariu di identificazione.

U prufessu cù a selfie hè attivu per 1 ora, com'è a cuntegu cù u cuntattu chì l'utente hà amatu. À sente i sviluppatori, questu hè abbastanza per u scambiu di cuntatti. I camini di chjama, à propositu, sò protetti da una crittografia fine-à-fine. Ùn ci hè nisuna integrazione cù i rete sociali (per via di garantisce l'anonimatu). Per a stessa ragione, ùn ci hè publicità in l'applicazione, postu chì i tracker di publicità ponu esse usati per identificà un utente. Tuttavia, cuntenutu pagatu hè sempre quì.

Scaricate PURE

Mamba

Clientu di u situ più famoso di datazione in u CIS. Sembra chì a gloria di Badoo è di Tinder ùn dà micca restu à i creaturi di Mamba, postu chì sia u design sia u modu di vede i risultati di sti applicazioni hè assai simile.

L'utilizazioni di a geolocalizazione sò, quì, assente. Ma ci sò assai opzioni per filtrà i risultati di a ricerca. Come per i concorrenti, i messaggi Mamba si trovanu in una scheda separata, ma a parte di l'applicazione ùn splende micca cù una funzionalità particulare. Ma ci sò assai impostazioni - cusì pudete spegne Push-notificazioni, configurà un filtru di messaghju o cambia i dati persunalizzati. L'applicazione hà parechji assai: prima di tuttu, una funzionalità pagata (è un numaru significativu di opzioni), messaggi publicitarii è un prublemu di moderazione cumunale à u situ è ​​l'applicazione.

Scaricate Mamba

Ci sò ancu altre applicazioni in u Google Play Market, tuttavia, u numeru hè ingannevule in stu casu - una parte significativa di elli utilizanu a basa di dati di i servizii sopra citati.