Cumu aduprà Apple Wallet in iPhone


L'applicazione Apple Wallet hè un rimpiazzamentu elettronicu di u portafoglio abituale. In stu, pudete tuccà a vostra banca è e carte di sconto, è ancu in qualunque tempu li utilizate per pagà à a cassa in magazzini. Oghje aghjustà un sguardo più vicinu à cumu si usa questa applicazione.

Usendu l'applicazione Apple Wallet

Per i utenti chì ùn anu micca NFC nantu à u so iPhone, a funzione di pagamento senza contactu ùn hè micca dispunibile in Apple Wallet. Tuttavia, stu prugramma pò esse adupratu cum'è un bundard per conservà e carte di sconto è aduprate prima di fà un acquisto. Sì sì u pruprietariu di l'iPhone 6 è novu, pudete ancu cumincià legà e carte di debitu è ​​di creditu, è scurdate completamente di u portafoglio - u pagamentu di servizii, beni è pagamenti elettronichi sarà fattu cù Apple Pay.

Addizione di una carta di banca

Per cunnessione di una carta di debitu o di creditu à Vallet, a vostra banca deve supportà Apple Pay. S'ellu hè necessariu, pudete ottene l'infurmazioni richieste nantu à u situ di a banca o chiamendu u serviziu di supportu.

  1. Avvia l'applicazione Apple Wallet, è poi tocca in l'angulu in dirittu superiore di l'icona cù un segnu di più.
  2. Appughjà nantu à u pulsante "Prossimu".
  3. Una finestra apparirà nant'à u schermu. "Aghjunghjendu una carta", in cui avete bisognu di scena una foto di a so facciata: per fà quissa, punta a camera di l'iPhone è aspettate finu chì u smartphone abbia automaticamente catturatu l'immagine.
  4. Appena l'infurmazione hè ricunnisciuta, u numeru di carta di lettura sarà visualizatu nantu à u schermu, è u nomu di primu e periutariu. Se necessariu, mute queste informazioni.
  5. In a prossima finestra, inserite i dettagli di a carta, cioè, a data di scadenza è u codice di sicurezza (un numeru di tre cifre, di solitu indicatu nantu à u spaziu di a carta).
  6. Per finalizà l'aggiunzione di a carta, hè necessariu passà a verifica. Per esempiu, se sì un client Sberbank, u vostru numeri di telefonu mobile riceverà un messagiu cun un codice chì deve esse inseritu in a scatula corrispondente di Apple Wallet.

Aghjunghje una carta di sconto

Purtroppu, micca tutte e carte di scontu ponu esse aghjunte à l'applicazione. È pudete aghjunghje una carta in unu di i modi chì seguite:

  • Segui u ligame ricevutu in u messaghju SMS;
  • Cliccate nantu à u ligame ricevutu in u mail;
  • Scansione di un codice QR cù un marcu "Add to Wallet";
  • Registrazione à traversu l'App Store;
  • A addizione automatica di una carta di sconto dopu à u pagamentu cù Apple Pay in u magazinu.

Cunsiderate u principiu di aghjunghje una carta di sconto nantu à l'esempiu di u Cumpagnia di Nastro, avi una applicazione ufficiale in cui pudete attaccà una carta esistente o creà una nova.

  1. In a finestra di applicazione Ribbon, cliccate nantu à l'icona centrale cù a maghjina di a carta.
  2. In a finestra chì si apre, tocca u pulsante "Add to Apple Wallet".
  3. Dopu, l'immagine di a mappa è u codice baru saran visualizati. Pudete completà a cunnessione cliccando nantu à u bottinu in u angulu in dirittu superiore "Add".
  4. A porta d'ogni ghjornu, a mappa sarà in l'applicazione elettronica. Per usarli, lanciate Vellet è selezziunate una carta. A schermata visualizera un codice à barre chì u venditore dighjà necessariu leggere à a cassa prima di pagà per a merda.

Pay with Apple Pay

  1. Per pagà in casella di beni è di servizii, lanciate Vellet nantu à u vostru smartphone, è cliccate nantu à a carta desiderata.
  2. Per cuntinuà u pagamentu vi hà a necessità di cunfirmà a vostra identità cù impronta o funzione di ricunniscenza facciale. In casu chì unu di i dui metodi ùn riesci à cunnessu, inserisci u passcode da a schermata di serratura.
  3. In casu di autorizazione di successu, un messagiu sarà visualizatu nantu à u schermu. "Porta u dispositivo à u terminal". A stu puntu, attacca u corpu di u smartphone à u lettore è tena per un mumentu finu finu ch'è vo sentite un segnale sonoro caratteristicu da u terminal, chì indica un pagamentu prestuu. A stu puntu, un missaghju sarà visualizatu nantu à u schermu. "Fatti", cusì significa chì u telefunu pò esse eliminatu.
  4. Pudete aduprà u bottinu per lancia subitu Apple Pay. "Casa". Per configurà sta funzione, apri "Impostazioni"è poi andate à "Wallet and Apple Pay".
  5. In a prossima finestra, attivate u parametru "Dopu tappà" Home ".
  6. In casu chì avete parechje carte bancarie attaccate, in un blocu "Opzioni di pagamento per difettu" sceglite a sezione "Mappa"è dopu annantu à chì si vederà prima.
  7. Blocà u smartphone, è dopu cliccate dopu nantu à u pulsante "Casa". A schermata hà da lanciare a carta di difettu. Se pensate di effettuà una transazzione cun essa, accede cù Usu Touch o Face ID è porta u dispositivo à u terminal.
  8. Se avete intenzione di fà un pagamentu cù un'altra carta, selezziunela da a lista sottu, è dopu passà a verifica.

Rimuovere una carta

Se hè necessariu, qualsiasi banca o carta di sconto puderà esse rimossa da u Portafoglio.

  1. Lanciate l'applicazione di pagamentu, è dopu sceglite a carta chì anzi pensà di rimuovere. Dopu tappà nantu à l'icona cù un puntu triplu per aprire un menu in più.
  2. À a fine di a finestra chì si apre, selezziunu u pulsante "Elimina carta". Cunfirmà sta azzione.

Apple Wallet hè un'applicazione chì facilite a vita di tutti i pruprietari di l'iPhone. Questu strumentu assicura non solu a capacità di pagà per e merci, ma dinù pagu sicuru.