Cumu vede a storia di cumparazione in iTunes

U DBF hè un furmatu populariu per conservà è scambià di dati trà diversi prugrammi, è in primu situ, trà applicazioni chì servenu banche di dati è fogli di calculu. Ancu s'ellu hè diventatu obsoleto, hà sempre a richiesta in vari campi. Per esempiu, i prugrammi di contabilità continueranu à travaglià attivamente cun questu, è e autorità regolamentari è statali riceve una parte significativa di rapporti in stu furmatu.

Ma, purtroppu, Excel, da a versione di Excel 2007, hà piantatu u suppurtamentu cumpletu per u formatariu specificatu. Ora, in stu prughjettu, pudete vede u cuntenutu di u file DBF, è salvà i dati cù l'estensione specifica cù l'utili nant'à l'applicazione ùn hè più pussibule. Fortunatamente, ci sò altre opzioni per cunverte i dati da Excel in u furmatu chì avemu bisognu. Considerà cumu si pò fà.

Salvà i dati in u furmatu DBF

In Excel 2003 è in versioni precedenti di stu prugramma, puderete salvà i dati in format DBF (dBase) in modu standard. Per fà quessa, cliccate nantu à l'elemento "File" in u menù horizontale di l'applicazione, è dopu in a lista chì vene, selezziunà a posizione "Salvà cum'è ...". In a finestra di salvezza di inizio da a lista hè stata richiesta di selezziunate u nome di u furmatu desideratu è cliccate nantu à u bottinu "Salvà".

Ma, purtroppu, cumincendu cù a versione di Excel 2007, i sviluppatori di Microsoft anu cunsideratu dBase obsolutu, è i formati moderni di Excel sò troppu complicati da trascorrere tempu è soldi per assicurà a piena compatibilità. Allora, in Excel, era pussibule leggere i file DBF, ma u supportu per salvà dati in stu furmatu cù l'utili di u software integratu hè discusu. Tuttavia, ci sò alcuni modi per cunvertisce i dati salvati in Excel in DBF cù add-ins è à un altru prugrammu.

Metudu 1: Pack Converters WhiteTown

Ci hè una serie di prugrammi chì permettenu di trasformà i dati da Excel in DBF. Un di i modi più faciule per convertite dati da Excel in DBF hè aduprà un pacchettu di utilità per cunvertisce oggetti cù varie estensioni à u Whitetown Converters Pack.

Scaricare Convertitori Pack di WhiteTown

Benchè u prucedimentu di stallazione di stu prugramma sia simu è intuitivu, avemu cusì aghjunghjeria nant'à u dettagliu, ponennu in evidenza alcune sfumature.

  1. Dopu avete scaricatu è lanciatu u installatore, a finestra si apre subitu. Installazione Assistentiin u quali hè proponutu di sceglie una lingua per a prutetta procedura d'installazione. Per difettu, a lingua installata nant'à u vostru istanza di Windows deve esse aperta, ma pudete cambià u persunale se volete. Ùn faremu micca è cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  2. Dopu, una finestra hè lanciata in cui a situazione nantu à u discu sistema hè indicatu duve l'installazione di l'utilità. Per difettu ci hè una cartella. "File di programma" nantu à u discu "C". Hè megliu ùn cambià nunda di quì, è cliccate nantu à una tasca "Prossimu".
  3. Poi aprisce una finestra in cui pudete sceglie esatta direzzione di conversione chì vulete avè. Per difettu, tutti i cumpunenti di conversione dispunibili sò selezionati. Ma forse qualchi utilizatori ùn vogliono installà tutti, cum'è ogni utilità occupa spaziu nantu à u discu dur. In ogni casu, hè impurtante per noi chì ci sia una marcata vicinu à u puntu "XLS (Excel) to DBF Converter". L'installazione di i componenti rimanenti di u pacchetto utilità, l'utente può sceglie à a so discrezione. Una volta dopu l'impostazione, ùn vi scurdate di cliccà nantu à a chiave "Prossimu".
  4. Dopu à quessa, una finestra s'hè aperta in cui hè aghjuntata a scelta rapida in u cartulare. "Start". L'etichetta predefinita hè chjamata "WhiteTown", ma pudete cambià u so nome, se vulete. Avemu premutu nantu à a chiave "Prossimu".
  5. Poi una finestra hè lanciata dumandante sì da creà un draghju nantu à u desktop. Se vulete aghjunghjatu, lasciate un segnu tatu accantu à u parametru rispettivu, se ùn vulete, allora rimuova. Poi, cum'è sempre, cliccate nantu à a chiara "Prossimu".
  6. Dopu à quessa, un'altra finestra si apre. Induce i parametri principali di l'installazione. Se l'utente ùn hè micca soddisfatto di qualcosa, è quessa hà da edità i parametri, allora ghjustu à premete u pulsante "Torna". Se tuttu sia in ordine, cliccate nantu à u bottinu. "Install".
  7. A procedura di stallazione principia, chì u prugressu sarà visualizatu da un indicatore dinamicu.
  8. Dopu un messagiu di l'infurmazioni si mostra in Inglese chì esprime gratitudine per l'installazione di u pacchettu. Avemu premutu nantu à a chiave "Prossimu".
  9. In l'ultima finestra Installazione Assistenti Hà segnalatu chì u prugramma WhiteTown Converters Pack hè statu installatu bè. Puderemu sulu premere u pulsante "Complete".
  10. Dopu à quì, una cartella chjamata "WhiteTown". Cunduce etichette di utilità per e zone specifichi di cunversione. Aprite questu cartulare. Sò in faccia cù un numeru numeru di utilità chì sò incluse in u pacchjettu WhiteTown in vari campi di cunversione. Inoltre, ogni direzzione hà un utilità separatu per i sistemi operativi Windows di 32 bit è 64 bit. Aprite l'applicazione cù u nomu "XLS to DBF Converter"currente in u morsu di u vostru sistema operativo.
  11. U prugramma inizià XLS à DBF Converter. Comu pudete vede, l'interfaccia hè Inglese, ma, comunque, hè intuitiva.

    Apri immediatamente a tabulazione "Input" ("Enter"). Hè prupusitu di specificà l'oggetto à trasformà. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Add" ("Add").

  12. Dopu à quessa, apri a finestra standard di l'oggetto. In essa, avete bisognu di andà à u cartulare induve ci si trova u quadru di lavoro Excel in xlsx è xlsx. Dopu avè trovu l'oggiu, selezziunu u so nome è cliccate nantu à u pulsante "Apertu".
  13. Comu pudete vede, dopu à ciò, u parcorsu à l'oggiu hè visualizatu in a tabulazione "Input". Avemu premutu nantu à a chiave "Prossimu" ("Prossimu").
  14. Dopu à ciò avemu automaticamente andà à a seconda scheda. "Output" ("Conclusione"). Quì ci vole à specificà in chì directory l'oggetto finitu cù a estensione DBF sarà visualizata. Per sceglie a cartella per salvà u lugghjiu DBF finitu, cliccate nantu à u bottinu "Sfoglia ..." ("Vede"). Una piccola lista di dui elementi si apre. "Selezziunu File" ("Selezziunu file") è "Select Folder" ("Selezzione cartella"). In realtà, questi elementi indicanu solu a scelta di i vari tipi di finestre di navigazione per specificà a cartella di salvataggio. Fà una scelta.
  15. In u primu casu, sarà una finestra normale. "Salvà cum'è ...". Si purta dui cartelli è oggetti dBase esistente. Andà à u cartulare induve vulemu salvà. Next in u campu "Filename" specificate u nomu sottu di u quali vulemu chì l'oggiu sia apparutu dopu a conversione. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Salvà".

    Sì scegli "Select Folder", dopu una finestra di selezzione di directory simplificata si aprirà. Solu e cartelle saranu visualizzate in essa. Selezziunu una cartella da salvà è cliccate nantu à u pulsante. "OK".

  16. Comu pudete vede, dopu à una di queste azzioni, u caminu di a cartella per salvà l'oggiu sarà visualizatu in a tabulazione "Output". Per andà à a scheda successiva, cliccate nantu à "Prossimu" ("Prossimu").
  17. In l'ultima scheda "Opzioni" ("Opzioni") molte impostazioni, ma simu più interessate "Tipu di campi di memo" ("Tipu di campu Memo"). Fate un clic nantu à u campu induve u settariu predefinitu hè "Auto" ("Auto"). A lista di i tipi dBase per salvà l'oggiu si apre. Stu parametru hè assai impurtante, postu chì non tutti i prugrammi chì travaglianu cù dBase sò capace di gestisce tutti i tipi di oggetti cù sta estensione. Dunque, avete bisognu di cunnosce cun anticipatamente chì tippu scegli. Ci hè una scelta di sei tipi diversi:
    • dBASE III;
    • Foxpro;
    • dBASE IV;
    • Visual foxpro;
    • > SMT;
    • dBASE Livellu 7.

    Facemu a scelta di u tippu chì hè necessariu per aduprà un prugrama particulare.

  18. Dopu chì a scelta hè fatta, pudete procedere à a procedura di conversione diretta. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Start" ("Start").
  19. A procedura di cunversione ghjunghje. S'ellu ci hè parechje schede tecniche in u libru Excel, un schedariu DBF separatu sarà creatu per ognuna. L'indicatore di prugressu indica una chjave di u prucessu di conversione. Dopu chì ghjunghji finu à u finalu di u campu, cliccate nantu à u bottinu "Finish" ("Finish").

U documentu finitu sarà situatu in u cartulare chì hè statu specificatu in a scheda "Output".

U unicu inconveniente di l'utilizazione di u pacchettu Packet Convertit Pack WhiteTown hè chì solu 30 procedure di conversione pò esse eseguite gratuitamente, è dopu avete bisognu à acquistà una licenza.

Metudu 2: XlsToDBF Add-in

Pudete convertite u libru Excel in dBase direttamente da l'interfaccia di l'applicazione installendu add-ons di terze parti. Unu di i megliu è più pratico di elli hè u add-in XlsToDBF. Considerà l'algitimu di a so applicazione.

Scaricare Add-on XlsToDBF

  1. Dopo averu scaricatu l'archiu XlsToDBF.7z cun add-in, scompattate un oghjettu chjamatu XlsToDBF.xla. Chì l'archive anu una estensione di 7z, u disimballu pò esse effettuatu sia da u prugramma standard per sta estensione 7-Zip, o cù l'aiutu di qualunqui archivori chì ne supportanu.
  2. Scaricate 7-Zip gratuitamente

  3. Dopu à, scorri u prugramma Excel è andate in tab "File". Dopu, andate a sezione "Opzioni" attraversu u menu in u latu di manca di a finestra.
  4. In a finestra di parametri chì si apre, cliccate nantu à l'elemento Add-ons. Move a destra di a finestra. À u so fondu hè un campu. "Gestione". Rinnovare l'interruttore in posizione Add-ins di Excel è cliccate nantu à u pulsante "Vai ...".
  5. Apre un piccanu aghjurnamentu di gestione di finestra. Avemu premutu in u sul bottinu "Revisione ...".
  6. A finestra apertura di l'oggetto avia. Avemu bisognu di andà à u cartulare duve si trova l'archiviu XlsToDBF sfatatu. Andate in u cartulare sottu u dirittu di u listessu nome è selezziunate l'oggiu cù u nomu "XlsToDBF.xla". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  7. Dopu torna à a finestra di cuntrollu di i add-ons. Comu pudete vede, u nomu apparse in a lista. "XLS -> DBF". Questu hè a nostra add-on. Ci dev'essere una marcata vicinu. Sì ùn ci hè marcatu, dopu à ponu, è cliccate nantu à u bottinu "OK".
  8. Dunque, l'add-in hè installatu. Ora aprite u documentu d'Excel, i dati da i quali volete cunvertisce in dBase, o semplicemente digiàliunu in un lenzuu se u documentu ùn hè ancu micca statu creatu.
  9. Ora avemu bisognu di fà qualchì manipolazione di i dati per prepararli per a cunversione. Prima di tutti, aghjunghjemu duie righe sopra u capu di a tavula. Deve esse u primu primu nantu à u fogliu è abbiate nomi nant'à u pannellu di coordinate verticale "1" è "2".

    In a cella superiore sinistra, inserisci u nome chì vulemu assignà à u file DBF creatu. Si tratta di duie parti: u nome attuale è l'estensione. Solamente i caratteri latini sò permessi. Un esempiu di tale nomu hè "UCHASTOK.DBF".

  10. In a prima cella à a destra di u nome ci vole à specificà a codifica. Ci sò duie opzioni per a codificazione chì utilizanu stu add-in: CP866 è CP1251. Se a cella B2 vuota o hè piazzatu per qualunque valore chè "CP866", a codifica predefinita sarà aduprata CP1251. Mettemu a codificazione chì cunsideremu necessariu o lasciemu u campu vuoto.
  11. Dopu, andate à a linea successiva. U fattu hè chì in a struttura dBase, ogni colonna, chjamata un campu, hà u so tippu di dati. Ci sò e denominazioni:
    • N (Numeric) - numericu;
    • L (Logicu) - logicu;
    • D (Data) - data;
    • C (Character) - string.

    Also in string (Cnnn) è di tippu numericu (Nnn) dopu u nome in forma di lettera deve specificà u numeru massimu di caratteri in u campu. Se i cifri decimali sò aduprati in un tippu numericu, u so numeru deve esse indicatu dopu u puntu (Nnn.n).

    Ci hè altri tipi di dati in u formatu dBase (Memo, Generale, etc.), ma questu add-in ùn pò travaglià cun elli. Tuttavia, Excel 2003 ùn sapia micca cum'è di travaglià cunseghja, quandu hà ancu supportatu a conversione à DBF.

    In u nostru casu particulare, u primu campu hè una stringa di 100 caratteri largu (C100), è i campi rimanenti saranu numeri di 10 caratteri largu (N10).

  12. A linea successiva cuntene i nomi di i campi. Ma u fattu hè chì anu da esse inseritu in latinu, è micca in cirillicu, cum'è noi. Inoltre, ùn anu permessu spazi in i nomi di i campi. Rinominà u listinu in duie regule.
  13. Dopu, a preparazione di i dati pò esse considerata cumpleta. Selezziunu u cursore nantu à u fogliu cù u bottinu sinu di u mouse premutu tuttu u spaziu di a tavula. Allora andate in tab "Sviluppatore". Hè disattivata per difettu, cusì prima di e altre manipolazioni bisogna attivà u attivare e macros. Dopu nantu à u nastro in a scatula di impostazioni "Code" cliccate nantu à l'icona Macros.

    Pudete fà un pocu più facilu digitendu una cumbinazione di tasti caldi Alt + F8.

  14. Mette una finestra di macro. In u campu "Nome macro" inseremu u nome di a nostra superstruttura "XlsToDBF" senza quotazione. U registru ùn hè micca impurtante. Dopu, cliccate nantu à u bottinu Run.
  15. Una macro in u background esegue l'elaborazione. Dopu, dopu, in a stessa cartella induve u file sorgente Excel hè situatu, un oggettu cù l'estensione DBF sarà creata cù u nomu specificatu in a cella A1.

Comu pudete vede, stu metudu hè assai più cumplicatu cà u precedente. Inoltre, hè assai limitata in u numeru di i tipi di campi aduprati è di tippi oggetti cunstruiti cù l'estensione di DBF. Un altru svantagghiu hè chì a directory di creazione di l'oggetto dBase pò esse assignata solu prima di a procedura di conversione, andendu direttamente à a cartella di destinazione di u schedariu Excel fonte. Tra i vantaggi di stu metudu, si pò annunziare chì, à tempu diversu da a versione precedente, hè assolutamente libaru è quasi tutti i manipuli sò eseguiti direttamente da l'interfaccia di Excel.

Metudu 3: Microsoft Access

Ancu se e nuove versioni di Excel ùn anu micca un modu integratu per salvà i dati in u furmatu DBF, ma tuttavia, l'opzione chì utilizza Microsoft Access hè a cosa più vicina a chjamatu standard. U fattu hè chì stu prugramma hè liberatu da u listessu fabricanti cum'è Excel, è hè ancu inclusu in u pacchettu di Microsoft Office. Inoltre, hè l'opzione più sicura, postu chì ùn hà bisognu di cuntattà software di terze parti. Microsoft Access hè specificamente prughjettu per travaglià cù i basi di dati.

Scaricate Microsoft Access

  1. Quandu tutti i dati necessarii nantu à u fogliu in Excel venenu intrusi, per trasformarli in formato DBF, devi prima salvà in unu di i formati Excel. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona in forma di dischetto in u angulu in alto à sinu di a finestra di prugramma.
  2. A finestra di salvu si apre. Andà à u cartulare induve vulemu chì u schedariu da salvà. Hè da questu cartulare chì avete bisognu di aprirli dopu in Microsoft Access. U formatu di u libru pò esse lassatu per default xlsx, è pò esse cambiatu in xls. In questu casu, questu ùn hè micca criticu, postu chì ci salvi sempre u schedariu per trasformarlo in DBF. Dopu chì tutte e opzioni sì fanu, cliccate nantu à u bottinu. "Salvà" e chjude a finestra Excel.
  3. Run u prugramma Microsoft Access. Vai à la tabulazione "File"s'è apertura in un'altra scheda. Cliccate nantu à l'elemento di menu "Apertu"situatu à a parte sinistra di a finestra.
  4. A finestra di lima aperta si principia. Andate in u cartulare induve avemu salvatu u schedariu in uno di i formati Excel. Per esse vindutu in a finestra, riorganizza u switch formatu file à "Cartella Excel (* .xlsx)" o "Microsoft Excel (* .xls)", dipende da quale di u cume hè statu salvatu. Dopu u nome di u lima avemu bisognu, selezziunu e cliccate nantu à u pulsante "Apertu".
  5. A finestra s'hè aperta "Link to Spreadsheet". Permette di trasmette i dati da un schedariu Excel à Microsoft Access u più precisamente pussibule. Avemu bisognu di sceglie u fogliu Excel, i dati da i quali daveru importà. U fattu hè chì ancu se u schedariu Excel cuntene informazioni nantu à parechji strutti, allora pudete importà in Access solu solu separatamente è, dunque, trasformarli in file DBF separati.

    È ancu pussibule di importà informazioni da i catigurii individuali nantu à i zuppi. Ma in u nostru casu ùn hè micca necessariu. Piazzà u switch in posizione "Fogli", e selezziunate u fogliu da u quali dighjà dighjà i dati. A giustizia di a visualizzazione di l'infurmazioni pò esse visualizzata in fondo à a finestra. Se tuttu satisfu, cliccate nantu à u bottinu. "Prossimu".

  6. In a prossima finestra, se a vostra tavola cuntene intestamenti, avete bisognu di spuntà a casella "A prima fila cuntene intestamenti di colonna". Dopu cliccate nantu à u bottinu "Prossimu".
  7. In u novu link à a finestra di fogli, pudete cambià opzionalmente u nome di l'elemento associatu. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Fatti".
  8. Dopu, apre una finestra di dialogo in aia ci sarà un missaghju chì a cunnessione di a tavula cù u schedariu Excel hè completa. Pressu u pulsante "OK".
  9. U nomu di a tavula, chì hè stata chjamata in l'ultima finestra, apparirà nantu à a parte sinistra di l'interfaccia di u prugramma. Fate un dopu cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  10. Dopu, a tavula hè affissata in a finestra. Move to tab "Dati Esterni".
  11. Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Esporta" cliccate nantu à l'etichetta "Avanzate". In a lista chì si apre, selezziunate l'elemento "File DBase".
  12. Si aprite a finestra di esportazione in DBF. In u campu "Filename" Pudete specificà a posizione di conservazione di file è u so nome, sì quelli specificati per difettu ùn sò micca adatti per voi per una ragione.

    In u campu "File Format" Sceglite unu di i trè tipi di furmatu DBF:

    • dBASE III (default);
    • dBASE IV;
    • dBASE 5.

    Hè necessariu tene in considerazione chì più u più modernu hè u formatariu (più u più numaru di a numerazione di a sequenza), più opportunità esistenu per trattà i dati in ellu. Hè cusì, ci hè una più alta probabilità chì tutti i dati in u tavulu seranu salvati in u schedariu. Ma in listessu tempu, a probabilità chì u prugramma in u cui avete da importà u schedariu DBF in futuru serà compatibile cù stu tipu hè inferiore.

    Dopu chì tutte e impostazioni sò impostate, cliccate nantu à u pulsante "OK".

  13. Se un missaghju d'errore vene dopu, prova di esportà i dati cù un diversu furmatu di DBF. S'ellu hè andatu bè, apparirà una finestra chì vi informerà chì l'esportazione hè stata rinumata. Pressu u pulsante "Chiudi".

U schedariu creatu in u format dBase sarà situatu in u cartulare chì hè statu specificatu in a finestra di esportazione.Dopu, pudete effettuà tutte e manipolazioni cun ellu, cumprendu l'importazione in altri prugrammi.

Comu pudete vede, malgradu u fattu chì in e versioni mudernhe di Excel ùn ci sia micca possibilità di salvà i file in u format DBF cù strumenti di integrazione, tuttavia, questu prucessu pò esse svolta aduprendu altri prugrammi è add-ins. Da rimarcà chì u modu più funzionale per cunverte hè l'usu di a linea di bilance WhiteTown Converters Pack. Ma, purtroppu, u numeru di conversioni libere in questu hè limitu. U addensamentu XlsToDBF ti permette di fà una conversione assolutamente libaru, ma a prucedura hè assai più cumplicata. In più, a funzionalità di sta opzione hè assai limitata.

U "mezu doratu" hè un metudu chì utilizza u prugramma Access. Come Excel, questu hè un sviluppu da Microsoft, è cusì ùn puderete micca dà sta applicazione di terze parti. In più, sta opzione ti permette di cunverte un file Excel in parechji tipi di furmatu dBase. Benchè per questa misura Accessu hè sempre inferiore à u prugramma WhiteTown.