Convertite M4A in MP3

U compitu di trasportu hè u compitu di truvà u modu più ottimale per trasportà merci di u listessu tipu da u fornitore à u consumatore. A so basa hè un mudellu largamente adupratu in i vari campi di matematica è di l'ecunumia. In Microsoft Excel, ci sò strumenti chì facilitanu assai a soluzione di u prublema di trasportu. Scopri cumu si utilizanu in pratica.

Descrizione generale di u prublema di trasportu

L'obiettivo primu di a missione di trasportu hè di truvà u pianu di trasportu ottimale da u fornitore à u consumatore à un costu minimu. E condizioni di tale travagliu sò scritte in forma di schema o matrice. Per Excel, u tippu matriciale hè adupratu.

Se a quantità totale di merci in i magazzini di u fornitore hè uguale a magnitudine di a dumanda, a missione di trasportu hè chjamata chjusa. S'ellu ùn hè micca uguale per sti indicatori, allora un compitu di trasportu hè chjamatu aperto. Per risolve lu, e cundizioni devenu esse ridotte à un tipu chjusu. Per fà quessa, aghjunghjite un venditore fittizio o un acquirente fittizia cù valori o necessità equivalenti à a differenza trà l'offerta è a dumanda in una situazione vera. In listessu tempu, una colonna addizionale o una riga cun valori zero hè aghjunta à a tavula di i costi.

Strumenti per risolve i prublemi di trasportu in Excel

Per risolve u prublema di trasportu in Excel, a funzione hè usata "Ricercà una soluzione". U prublemu hè chì da difettu sia disattivatu. Per abilità questu strumentu, avete bisognu di fà certi azzioni.

  1. Move to tab "File".
  2. Cliccate nantu à a sottusezzione "Opzioni".
  3. In a nova finestra, andate à l'iscrizzione Add-ons.
  4. In blocu "Gestione"chì hè in fondu di a finestra chì si apre, in a lista di discesa, smetta di selezzione nantu à l'elemento Add-ins di Excel. Cliccate nantu à u bottinu. "Vai ...".
  5. A finestra di attivazione di cumandamentu inizia. Verificate a casella vicinu à l'elemento "Truvà una soluzione". Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  6. A causa di sti azzioni in tab "Dati" in a scatula di l'impostazioni "Analisi" un pulsu appare nantu à u nastro "Truvà una soluzione". Avemu bisognu di quandu cerca a soluzione à u prublema di trasportu.

Lezione: Search Solution funziona in Excel

Un esempiu di risoluzione di un prublema di trasportu in Excel

Ora vedemu un esempiu specificu di risolve un prublema di trasportu.

Cundizioni di u prublema

Avemu 5 fornitori è 6 cumpratori. I volumi di pruduzzioni di sti fornitori sò 48, 65, 51, 61, 53 unità. Acquirenti necessitanu: 43, 47, 42, 46, 41, 59 unità. Dunque, u volumu tutale di l'offerta hè uguale à a quantità esichita, chì hè in u casu di un travagliu di trasportu chjusu.

In più, a situazione hè data una matrice di costi di trasportu da un puntu à un altru, chì si vene in verde in a figura in basso.

A risoluzione di i problemi

Avemu à u travagliu, in e cundizioni ghjustu sopra, di riduce i costi di trasportu à u minimu.

  1. Per risolve u prublema, custruemu una tavula cù esattamente u listessu numeru di cellule di a matrice di u costu sopra descritta.
  2. Selezziunu una cella piena nantu à u schede. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione"à a sinistra di a barra di formula.
  3. A "Funzione guidata" apre. In a lista chì offre, anu da truvà a funzione SUMPRODUCT. Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  4. A finestra di introduzione di l'argumentu di a funzione aprite. SUMPRODUCT. Cume u primu argumentu, inserisci u spaziu di celle in a matrice di costi. Per fà quessa, selezziunate i dati di cella cù u cursore. A seconda argumentu hè a gamma di celle in a tavula chì era stata preparata per i calcoli. Poi, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  5. Cliccate nantu à a cella chì si trova à a sinistra di a cella superiore sinistra di a tavula per calcularli. Cum'è ancu prima, chjamemu Maestru di Funzioni, apri l'argumentu di a funzione in ellu. SUM. Cliccando nantu à u campu di u primu argumentu, selezziunate tutta a riga superiore di cellule in u tabulariu per i calculi. Dopu chì e so coordinate siano entrate in u campu pertinente, cliccate nantu à u pulsante "OK".
  6. Ci vene in u angulu inferiore di a cellula cù a funzione SUM. Un marker di riempimentu compare. Cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse è trascina u manicu di riempimentu finu à a fine di u tavulu per u calculu. Allora aghju copiatu a formula.
  7. Cliccate nantu à a cella situata in cima à a cella superiore sinistra di a tavula per i calculi. Come ancu prima, chjamemu a funzione. SUM, ma sta volta cum'è una argumentazione aduprà a prima colonna di a tavula per i calcoli. Pressu u pulsante "OK".
  8. Copiate u marcatore chì riempe a formula per a linea intera.
  9. Vai à la tabulazione "Dati". Ci hè un blocu di strumentu "Analisi" cliccate nantu à u bottinu "Truvà una soluzione".
  10. L'uppunzioni di ricerca di soluzione aprite. In u campu "Optimize Function Target" specificate a cella chì cuntene a funzione SUMPRODUCT. In blocu "Finu" setatu u valore "Minimum". In u campu "Modificà e cellule di e variabili" avemu indicatu l'intera gamma di u tavulu per u calculu. In a scatula di l'impostazioni "In cunfurmazione cù e restrizioni" preme u pulsante "Add"per aghjunghje qualchì limitazione impurtante.
  11. A finestra di restrizione aghjuntu inizia. Prima di tutti, ci vole à aghjunghje una condizione chì a summa di i dati in i righe di a tavula per i calculi duva esse uguale a a somma di i dati in e righe di a tavula cù a condizione. In u campu Riferimentu à a Cella specificate l'ampie di quantità in e righe di a tavula di calculu. Poi stabilisci u signu uguale (=). In u campu "Restrizione" specificate l'ampiezza di e numerose in e righe di a tavula cù a condizione. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  12. Similmente, aghjunghemu a condizione chì e colonne di e duie tabelle duveranu esse uguale a l'altru. Fate casu a restrizione chì a somma di l'intervallo di tutte le cellule in a tavula per u calculu deve esse maghje o uguale a 0, è a condizione chì deve esse un numaru numeru. A visione generale di e restrizioni deve esse uguale cum'è illustrata in l'immagine sottu. Assicuratevi di assicurà chì vicinu à u puntu "Fà variabili senza limite senza negativu" Ci era un tick, è u metodo di soluzione hè statu sceltu "Ricerca di risoluzione di prublemi non lineari da u metodo OPG". Quandu tutte e impostazioni sò specificate, cliccate nantu à u bottinu. "Truvà una soluzione".
  13. Dopu à ciò, u calculu accade. I dati sò visualizzati in e cellule di a tavula per u calculu. A finestra di risultati di ricerca di soluzione si apre. Se i risultati vi soddisfanu, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

Comu pudete vede, a soluzione di u prublema di trasportu in Excel discende in a curretta formazione di dati di entrata. U prugrammu stessu esegue i calculi invece di l'utente.