Ripara l'errore ntdll.dll


Per l'utenti chì amanu pruvà a furtuna in le lotterie, in u mondu mudernu, ai dispositivi chì esistenu Android, o megliu, à applicazioni speciali per stu sistema, aiutanu. Circa una di sti applicazioni, u clientu ufficiali di Stoloto, vulemu digià oghje.

Ampia scelta di lotterie

Praticamente tutte le varianti di lotterie chì sò ufficialmente poste in u territoriu di a Federazione Russa sò accessibili per mezu di u menu principale di u cliente. A visualizzazione hè pratiziale: e opzioni sò ordenate per categoria, è furnite cù una breve descrizione di l'ora, costu di u bigliettu è possibili vincite. In più, pudete sceglie una loteria à tastà, ordinendu offerte cù unu o più criteri.

Guarda emissioni in diretta

Attraversu l'applicazione in questu, si pò osservà una loteria in diretta. Questu accade cù u lettore, cucitu in u clientela, cusì ùn anu micca installatu prugrammi in più. Sottu a finestra cù u lettore, pudete vede l'annunci di a prossima trasmissione.

U bigliettu

Incù l'aiutu di Stoloto, pudete cuntrullà dinò i biglietti acquistati à i chioschi. U modu più pratice per fà ciò hè cù u scanner di codu QR integratu - i sviluppatori anu furnitu una piccola istruzzione, chì pudete aprire cun un bottinu cù un icunu di un punto web. Tuttavia, sta opzione ùn hè micca dispunibile per tutte e lotterie, perciò l'inserzione manuale di tutte e infurmazioni necessarie sò fornite: cum'è u sortezu, a data di sorte è u numeru di bigliettu.

Vede l'attualità è l'aggiornamenti

Per quelli chì sò interessati, a visione di novità è novità in a loteria hè fatta: in una sezione particulare di l'applicazione ci hè un elencu di publicazioni cù risultati di disegni, notizie è informazioni di riferimentu (per esempiu, l'aggiornamenti in i reguli di a conduzione, osservazioni speciali su sorte, disegni spiccati nantu à sorte di sorte o nomi di lotterie chì ùn sò più tenute)

Elenchi di Vincitori

In u menu principale ci hè un articulu "Vincitori"induve pudete vede a lista di e persone chì hannu vincutu i recenti loterie. Curiosamente, i risultati sò ordinati per dui tabs: "Recenti" è "The Luckiest". Per piacè, avà a nota chì queste informazioni sò fornite da l'utenti stessi, chì sò registrati in u serviziu.

Mappa cù i chioschi più vicinu

Nantu à a funzionalità di l'applicazione in questione hè a capacità di ricerca di posti in cui pudete cumprà un bigliettu di lotteria. I posti sò convenientemente segnati nantu à a mappa, è u sistema tene in considerazione a posizione di l'utente, chì rende più faciule a ricerca.

Capacità di account

Cume Stoloto hè un clientu di u serviziu principale, per mezu di l'applicazione pudete accede à u vostru contu (o registra unu novu) è gestiscila: iscriviti à o scusciati da posta, aghjuntu acquisti di biglietti in linea è mezu di paga, aghjuntu o elimina dati persunali e molto di più. L'autorisazione in l'applicazione hè duie fattori, cusì ùn pudete micca preoccupà per a sicurezza.

Chatta diretta cù u supportu

S'ellu ci hè prublemi cù l'applicazione o u serviziu, in Stoloto ci hè un'occasione per trasmettila in supportu - cliccate solu nantu à u pulsante cu l'imagine di u missaghju in a parte superiore di a finestra è apparisce una chjave cù u impiegatu di u serviziu tecnicu. Per piacè avete a puntu chì per quest'occasione avete bisognu di esse registratu in u serviziu è entrate u vostru contu per l'applicazione.

Virtues

  • Praticità in travagliu è visualizeghju elenchi di loterie;
  • Guarda trasmissioni in diretta di sorte;
  • Verificate i biglietti direttamente da l'applicazione.

Inconvenienti

  • L'applicazione funziona cù freni noti in dispositivi debuli;
  • Di volte in ghjornu vene avvisi di publicità (solu utenti di a Federazione Russa).

Avendu cunsideratu e capacità di u clientinu Stoloto, pudemu truvà a conclusione chì seguita: l'applicazione cumunata si hè rivelata bè successu, a funzionalità principale necessaria hè stata implementata, è cum'è una bella aghju, ci hè un'upportu di cuntattà u serviziu. Cumu si tratta di un prugramma ufficiale, i so difetti ponu esse ignurati, chì e alternative sò sicuri.

Scaricate Stoloto per liberu

Scaricate l'ultima versione di Stoloto da u situ ufficiale