E carte di memoria sò un servettore di dati impegni è fiduciosi, grazie à chì, micca u fattu, a dispunibilità di DVR dispunibili hè diventata pussibuli. Oghje ci aiuterà à sceglie a carta per u vostru dispositivo.
Criteri di selezione di carta
E carattere impurtante di e SD-cards, necessarie per u funziunamentu normale di u registratore, includenu indicatori cum'è compatibilità (formattazione supportata, classe standard è velocità), u volume è u fabbricante. Considerà tutti in più in dettaglio.
Compatibilità
I videoreversi moderni utilizanu tarie SD è / o microSD di e norme SDHC è SDXC cum'è dispositivi di memoria. Alcune copie usanu miniSD, ma à causa di a rarità di tali vettori, sò piuttostu impopulari.
Standard
Quandu si cumincia à sceglie una carta per u vostru dispositivo, leghje attentamente u standard di i media supportati. Di solitu, a maiò parte di i dispositivi low-cost registra video in qualità HD, chì currisponde à u standard SDHC. Tuttavia, se u dispositiu dispone di registrazione video FullHD, allora certamente richiede una carta standard SDXC.
Formatu
U formatu hè un pocu menu impurtante: ancu sì u vostru DVR utilizza e carte di memoria di dimensioni complete, pudete acquistà un adattatore per microSD è aduprà u secondu normalmente.
Tuttavia, in questu casu, avete da tene attenta: ci hè una possibilità chì u registrar abbia bisognu di e schede SD, è ùn funzeghja micca cù altri fattori di forma ancu cù l'adattatore.
Vede ancu: DVR ùn vede micca a carta di memoria
Classe di velocità
E classi principali di velocità chì supportanu i DVR sò di Classe 6 è Classe 10, chì risponde à a velocità di scrittura di dati minimu di 6 è 10 MB / s. In i dispositivi di a categoria più altu di prezzu ci hè ancu supportu per UHS, senza i quali hè impossibile registrazioni di video in alta risoluzione. Per i registrabili low-cost cù una risoluzione di travagliu VGA di base, pudete acquistà una carta di classe 4. I dispositivi di i classi di velocità sò trattati in dettu in questu articulu.
Volume
U video hè unu di i tipi di dati più voluminosi, cusì per i dispositivi di registrazione digitale, chì sò i registrabili, devi sceglie unità capaci.
- Un minimu di cummerciu pò esse consideratu un discu di 16 GB, chì hè uguale a 6 ore di video HD;
- U preferitu pò esse chjamatu una capacità di 32 o 64 GB, in particulare per video in alta risoluzione (FullHD è più);
- E carte cù una capacità di 128 GB è più sò acquistate solu per dispositivi chì supportanu risoluzione widescreen è alta velocità di registrazione.
Produttore
L'utenti sò generalmente pagati à l'usu per a fabbricante di a carta di memoria chì vanu à cumprà: u parametru di prezzi hè più impurtante per elli. Tuttavia, cum'è mostra di pratica, e carte sò più costose da e grandi imprese (SanDisk, Kingston, Sony) più affidabili chè di e cumpagnie pocu chjamate.
Conclusione
U riassuntu di quì, si pò derivà a versione megliu di a scheda di memoria per u DVR. Ciò hè un discu microSD di 16 GB o 32 GB (cum'è o cù un adattatore SD), u standard SDHC è a classe 10 da un pruduttori reputatu.