Cumu installà o cambia u salenzia di Windows 10

Per impostazione predefinita, in Windows 10, u salvatuniu (screensaver) hè disattivatu, è l'entrata per a configurazione di u salvataggio ùn hè micca evidente, in particulare per l'utenti chì anzianu travagliuti in Windows 7 o XP. Tuttavia, l'occasione di mette (o cambiate) u screensaver è rimasto è hè fattu assai semplicemente, chì si pò ghjunghje più tardi in l'istruzzioni.

Nota: certi utilizatori capenu screensaver cume carta di carta (fondo) di u desktop. Sì sei interessatu à cambià u sfondo di u desktop, allora diventa ancu più faciule: cliccate à dirittu cliccate nantu à u desktop, selezziunate l'elemento di menù "Personalizazione" è poi fate "Foto" in l'opzioni di sottu e selezziunate a foto che volete usà.

Cambia salvataggio di schermi Windows 10

Per entrà in l'impostazioni di u screensaver di Windows 10 ci sò diversi modi. U più faciule hè di cuminciare a digità a parola "Screen Saver" in a ricerca nantu à a barra di attività (in versioni recenti di Windows 10 ùn hè micca quì, ma se si utilizza a ricerca in i Parametri, allora u risultatu sceltu hè quì).

Un'altra opzione hè di andà à u Pannello di cuntrollu (inserite "Pannello di cuntrollu" in a ricerca) è inserisci "Schermata" in a ricerca.

A terza via per aprite i paràmetri di salvà a prugna hè di pressà i tasti Win + R di a tastiera è entrà

control desk.cpl ,, @ screensaver

Si vedi a finestra di l'imposta di u salvatore di u listessu schernu chì era presente in versioni precedenti di Windows - quì pudete sceglie unu di i risparmiatori di schermi installati, stabilisci i so parametri, stabilisci l'ora dopu a quale hè esposta.

Nota: Per impostazione predefinita, in Windows 10, a schermata hè impostata per spente u schermu dopu un pocu di inattività. Se vulete chì u schermu ùn si spegga, è chì u salvatore visuale, in a stessa finestra di configurazione di la schermata iniziale, cliccate "Modifica l'impostazioni di l'alimentazione", è in a finestra successiva, cliccate "Disattivà l'impostazioni di u visu".

Cumu scaricà Screensavers

Screensavers per Windows 10 sò stessi schedari cù l'estensione .scr per e versioni precedenti di u sistema operativo. Cusì, presumibilmente, tutti i scavatori di sistemi di i sistemi antichi (XP, 7, 8) devianu travaglia. I file di Screensaver si trovanu in a cartella C: Sistemi di Windows - hè quì chì i salvadori scaricati in altrò sò copiati, chì ùn anu micca u so installatore.

Ùn micca micca chjamatu siti specifici di download, ma ci sò parechje in Internet, è sò facili da truvà. È l'installazione di u screensaver ùn deve micca esse un prublema: sì hè un installatore, scarica, se hè solu un file .scr, e copia u sistema in System32, è a prossima volta chì aprite a schermata di impostazioni, ci vene un screensaver novu.

Moltu impurtante: I file Screensaver .scr sono prugrammi normali di Windows (cioè, in pratica, uguagliu cum'è i .exe), cù alcune funzioni addizionali (per l'integrazione, impostazioni di parametri, uscita da u screensaver). Hè cusì, sti schedari ponu ancu funzioni maliziu è in fattu, in certi siti ponu scaricà un virus sottu u travagliu di un salvatore. Cosa fà: dopu à scaricà u schedariu, prima di copiare in system32 o di lanciatu cù un doppiu cliccatu di u mouse, fighjate certi cun u servis virustotal.com è scopri se i so antivirus ùn sò cunsiderati malevuli.