WebcamMax 8.0.7.8

In a nostra vita, ci sò spessu casi chì avemu bisognu di una fotocamera per registrà un missaghju o un video impurtante per u nostru blog. U prublema hè chì ùn ci hè micca sempre una cammara video à manghjà. Tuttavia, quelli chì anu avè una webcam, cumpratu separatamente o chì sò inclusi in l'apparecchiatura di un portatili, dispunenu sempre. Per fà un video cù sta fotocamera, avete bisognu di prugrammi speciali chì puderanu fà, è unu di questi hè Webcam Max.

Webcammax - Questu hè un strumentu simile è faciule chì permette di registrà video da una webcam cun sonu. Questu pruduttu hà una numerosa funzionalità addizionale chì rende divertente.

Lezione: Cumu registrà una video webcam in WebcamMax

Aduprà à vede: I migliori prugrammi per a registrazione di video da una webcam

Registrazione video

A funzione primaria di stu prugramma hè a registrazione video. Per cumincià a registrazione, cliccate solu u pulsante corrispondente (1). Durante a registrazione, pudete mettere in pausa u video (2), è dopu cuntinuatu cliccando nantu à u stissu bottinu.

Foto mentre registra

Pudete piglià una foto di ciò chì si vene attualmente in a finestra di anteprima (1). Tutte e foto scattate saranu conservate in una tabulazione cu l'image è ponu esse visualizate in tempo reale (2).

Guarda video

I clip chì scrive sò conservati in una tabulatura speciale, induve pò esse visti anche in u lettore integratu.

Vede video di terza parte

U prugramma hà u so lettore, chì ùn hè micca capacità diverse, ma hè u sostitu più faciule per u giocatore abituale. In più, per u schedariu video chì si sarà dispusatu, pudete ancu applicà parechji effetti, avendu un pocu divertimentu o rende più interessante.

Captura di u Screen

U prugramma hà ancu a funzione di registrà ciò chì accade in u schermu di u computer, chì hè assai utile per video educativi o per blogger.

Picture in Picture

Un'altra funzione utile hè a "foto in foto", chì ti permette di aghjuntà mini-schermi à u video registratu, chì mostrerà ciò chì specifichi (3). Pudete aghjunghje parechje mini-schermi (1) è selezziunate a situazione di ognunu (2).

Effetti

U prugramma hà parechji effetti chì ponu esse applicati à un video scrittu o ghjucatu. Pudete cambià u sfondo, a faccia, l'emozioni è ancu di più.

Disegno

Pudete attaccà in tempo reale direttamente nantu à u video catturatu o ritrattu.

A creazione di un mudellu

Sulla scheda "Effect template", pudete salvà l'effetti applicati creendu un mudellu, chì pudete poi aduprà per un altru registrazione.

Rimuovi tutti i effetti

Per ùn sguassà micca tutti i effetti una per una, pudete cancellà tuttu da una volta premendu u pulsante corrispondente.

Benefiti

  1. Assai effetti
  2. Lingua russa (pudete cambià in l'impostazioni)

Inconvenienti

  1. Filigrana in a versione free
  2. Nisun storyboard
  3. Ùn hè micca a scelta di u furmatu video

Un prugramu semplice è praticu WebcamMax hè criatu principalmente per piacè è divertimentu, ma pò esse adupratu cù u scopu più seriu, ancu s'ellu ci hè troppa pussibule per esse. A versione completa permette di rimuovere a filigrana di u video salvatu è di aghjunghje ancu più effetti, di i quali ci sò parechji.

Scaricate u Webcam Max Trial

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Cume registra video webcam in WebcamMax SMRecorder LiveWebCam WebcamXP

Share l'articolo in reti sociali:
WebcamMax hè una applicazione utile per aghjunghje una varietà di effetti nant'à boca cù una webcam mentre chatta in chat room; a capacità di trattà video già notati hè dispunibule.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: CoolwareMax
Costu: $ 50
Dimensioni: 25 MB
Lingua: russo
Versione: 8.0.7.8