Configurazione di u router D-Link DIR-300 Dom.ru

In stu manuale dettagliatu, ci focalizeremo nantu à configurà u router Wi-Fi D-Link DIR-300 (NRU) per travaglià cù u fornitore di Internet Dom.ru. Coprirà a creazione di una cunnessione PPPoE, a configurazione di un puntu di accesso Wi-Fi su stu router, è a sicurezza di a rete wireless.

A guida hè adatta per i seguenti mudelli di router:
  • D-Link DIR-300NRU B5 / B6, B7
  • D-Link DIR-300 A / C1

Connettu u router

A u ritru di u routeur DIR-300 hà cinque porti. Un di elli hè disignatu per cunnesse u cavu di u fornitore, quattru altri sò per cunnessione cablata di computer, smart TV, console di ghjocu è altri equipaggiamenti chì ponu travaglià cù a rete.

A parte posteriore di u router

Per iniziare a configurazione di u router, cunnessu u cavu Dom.ru à a porta Internet di u vostru dispositivo, è cunnesse una di e porti LAN à u connettore di a scheda di rete di u computer.

Accende l'alimentu di u router.

Puru dinò, prima di inizià a regolazione, vi pruponi di assicurà chì e impostazioni di a cunnessione nantu à a rete locale in u vostru computer sò impostate automaticamente per ottene l'indirizzu IP è l'indirizzi DNS. Per fà quessa, fate u seguitu:

  • In Windows 8, aprite a barra laterale Charms nantu à a destra, selezziunate Impostazzioni, poi Pannello di cuntrollu, Rete è Centro di Spartizione. Selezziunate "Scambia a regolazione di l'adattatore" da u menu in sinistra. Fate un clic destro nantu à l'icona di cunnessione di rete locale, cliccate "Proprietà". In a finestra chì si vede, seleziona "Protocollo Internet Versione 4 IPv4" è cliccate "Proprietà". Assicuratevi chì i parametri automatici sò uguale cum'è in figura. S'ellu ùn hè micca u casu, cambiate e impostazioni in dirite.
  • In Windows 7, tuttu hè simule à l'elemento precedente, solu l'accessu à u pannellu di cuntrollu hè ottenutu per mezu di u menu di avvicinamentu.
  • Windows XP - e listine regolazioni sò in a cartella di cunnessioni di rete in u pannellu di cuntrollu. Andemu à e cunnessioni di rete, cliccate à dirittu destro nantu à a cunnessione LAN, assiceci chì tutte e impostazioni sò scritte correttamente.

Impostazioni LAN currette per u DIR-300

Istruzione video: installazione di DIR-300 cù l'ultimu firmware per Dom.ru

Aghjunghju un video tutorial nantu à cume configurà stu router, ma solu cù l'ultimu firmware. Forse hè più faciule per qualchissia di accettà l'infurmazioni. In quantu, pudete leggere tutti i dettagli in stu articulu sottu, induve tuttu hè descrittu in granu dettu.

Configurazione di cunnessione per Dom.ru

Lanciate un navigatore Internet (u prugramma utilizzatu per accede à Internet - Mozilla Firefox, Google Chrome, Browser Yandex o qualunqui di a vostra scelta) è inserite l'indirizzu 192.168.0.1 in a barra di indirizzu, in risposta à una richiesta di password, inserisci u standard per D- Link DIR-300 login and password - admin / admin. Dopu avè inseritu questi dati, vedi un pannellu di amministrazione per configurà u router D-Link DIR-300, chì pò sembra diversu:

diversi firmware DIR-300

Per a versione firmware 1.3.x, vedete a prima versione di u schermu in tonalità blu, per l'ultimu firmware ufficiali 1.4.x, dispunibule da scaricà da u situ di D-Link, questu hè a seconda opzione. Finu à e so, ùn ci hè nisuna differenza fondamentale in u funziunamentu di u router nantu à i dui firmware cun Dom.ru. Tuttavia, aghju raccomandatu à l'aggiornamentu per evità possibili prublemi in futuro. In ogni casu, in stu manuale vedu l'ambienti di cunnessione per i dui casi.

Watch: Istruzioni dettagliate per facilità l'installazione di novu firmware in D-Link DIR-300

Configurazione di a cunnessione per DIR-300 NRU cù u firmware 1.3.1, 1.3.3 o un altru 1.3.x

  1. Selezziunà a pagina di regolazione di u router, "Configure manual", selezziunà a "Rete" tab. Ci hè ancu una cunnessione. Fate un clic nantu à chjuca è cliccate nantu à Cancellà, dopu chì duvete ritornà à a lista di vuote di cunnessioni. Ora fate un clic su Add.
  2. In a pagina di a cunfigurazione di cunnessione, in u campu "Tipu di Connessione", selezziunà PPPoE, in i parametri PPP, specificà u username è a password forniti da u vostru fornitore, marca "Keep Alive". Hè ghjustu, pudete salvà l'impostazioni.

Configurazione di PPPoE in u DIR-300 cun firmware 1.3.1

Configurazione di a cunnessione in DIR-300 NRU cù u firmware 1.4.1 (1.4.x)

  1. In u pannellu di amministrazione in u fondu, selezziunate "Impostazioni avanzate", allora in a "Rete" tab, selezziunate l'opzione WAN. A lista cun una cunnessione hè aperta. Fate un clic nantu à u, dopu cliccate Elimine. Aghjunghjerà à u listinu di cunnessioni vacante. Cliccate "Add".
  2. In u campu "Tipu di cunnessione", specificate u PPPoE, specificate u nome d'utente è a password per accede à l'Internet Dom.ru in i campi rispettu. I paràmetri rimanenti ponu esse lasciati invariati.
  3. Salvà e impostazioni di cunnessione.

Impostazioni WAN per Dom.ru

Configurazione di i router D-Link DIR-300 A / C1 cun firmware 1.0.0 è altru hè simile à 1.4.1.

Dopu avè salvatu i parallelli di cunnessione, dopu un breve periodu di tempo, u router stabilirà una cunnessione à l'internet in sè, è pudete aprire a pagina web in un browser. Nota: per chì u router sia cunnessu à Internet, a cunnessione abituale à Dom.ru, nantu à u computer in sè, ùn deve micca esse chjappatu - dopu a configurazione di u router hè cumpletata, ùn deve micca esse mai usata.

Impostate a Wi-Fi è a sicurezza wireless

L'ultimu passu hè di configurà una rete Wi-Fi senza fili. In generale, pò esse adupratu subitu dopu à a piena di u passu di configurazione precedente, ma di solitu ci hè a necessità di definisce una password per a rete Wi-Fi affinchì i vicini negligenti ùn usanu micca Internet à livellu senza spese, ridendu u velocità d'accessu à a rete

Allora, cumu definisce una password per u Wi-Fi. Per u firmware 1.3.x:

  • Sì ancu in a sezione "Manuale di installazione", allora andate in la scheda Wi-Fi, in l'uppuntura "Impostazioni di base". Quì, in u campu SSID pudete specificà u nome di u puntu di accessu senza fili, da chì vi identificarà trà u restu in a casa. A propiu cunnessione cù caratteri latini è numeri arabi, mentre utilizu u cirillicu nantu à certi dispositivi, pò esistiri prublemi di cunnessione.
  • U prossimu articulu andemu in "Impostazioni di sicurezza". Selezziunu u tipu di autenticazione - WPA2-PSK è specificate a password per cunnessu - a so lunghezza deve esse almenu 8 caratteri (lettere e numeri latini). Per esempiu, aduprà a data di nascita di u mo figliolu cum'è a password 07032010.
  • Salvà e impostazioni fatte cliccendu nantu à u bottinu pertinente. Hè tuttu, a configurazione hè cumpleta, pudete cunnesse da qualunque dispositivu chì permette l'accessu à Internet cun Wi-Fi

Impostà una password per Wi-Fi

Per i router di D-Link DIR-300NRU cù 1.4.x è Firmware DIR-300 A / C1, tuttu guarda uguale:
  • Andate à l'impostazioni avanzate è in la scheda Wi-Fi, selezziunate "Impostazioni di base", induve in u campu "SSID" specificu u nome di u puntu di accessu, cliccate "Modifica"
  • Selezziunate a vocazione "Impostazioni di Sicurezza", induve in u campu "Tipu di Autenticazione" specifichemu WPA2 / Personale, è in u campu Cumpagnu di Criptazione PSK la password desiderata per accede à a rete senza filu, chì duverà esse postu in cumunamentu da un laptop, tablet o altru dispositivo. Fate un clic su "Modifica", è in cima, vicinu à a lampadina, cliccate "Salvà l'impostazione"

A quessa, tutte e impostazioni di basa ponu esse considerate cumple. Se qualcosa ùn funziunisce micca per voi, pruvà l'attualità di l'articolo Problems Configurazione di un router Wi-Fi.