Super Webcam Recorder 4.3

Ognunu sà chì senza prugramma spiciali, a webcam hè solu un dispositivo inattivu. Ma cù l'aiutu di prugrammi chì ponu aduprà bè, pudete registrà video da una webcam. Unu di questi hè Super Webcam Recorder, è grazie à e so funzioni, hè una di e migliori soluzioni rivolte à catturà immagini da una webcam.

Aduprà à vede: I migliori prugrammi per a registrazione di video da una webcam

Registrazione video

A differenza di SMRecorder in Super Webcam Recorder, a capacità di registra video hè immediatamente presente, è ùn bisognu micca entrà in un menu addiziunale, postu chì sia basta à preme u bottinu "Registra". Hè vera, à tempu contr'à u listessu prugramma, ùn ci hè micca a pussibilità di catturà una maghjina da u schermu, ma pudete ancu cunnesse una fotocamera IP.

U bottinu "Disconnetti" spegnerà a fotocamera è fà una registrazione video ch'è dispunibule è generalmente qualsiasi azzione cun questu.

Salvà foto

Durante a registrazione video, pudete mettere in pausa u prucessu (1), finiri (2) è piglià un istantanea di ciò chì accade in quel momentu nantu à l'altra parte di a fotocamera (3). Cliccendu nantu à u triangulu à fiancu à u pulsante "Snapshot" (3), pudete sceglie u formatu di l'immagine salvata.

Gestore di file

U gestore di schedari integratu in u prugramma pò esse difficilmente chjamatu full-fledged, tuttavia, cù l'aiutu di questu pudete accede velocemente à i video registrati è l'istantanee salvate. Inoltre, pudete aprite u cartulare in cui sò salvate cliccendu nantu à l'icona di a cartella.

Assignate i tasti caldi

U prugramma pò definisce tasti d'accessu per azzioni standard, chì ùn era micca pussibile in WebcamMax.

Registrazione pianificata

Cù sta funzione, pudete definisce l'ora di inizio di a registrazione è a so fine.

Addu filigrana

Nisunu piace a filigrane, cume si interferiscenu cù a visione di video, ma questu ci permette di dimostrà chì u video hè veramente u toccu. U prugramma hà a capacità di aghjunghje a vostra filigrana à u video (ancu dopu à 20 secondi a so propria versione ghjunghje in a versione free). Pudete selezziunà una foto (1), scrive u testu (2), è ancu impostà qualcosa cum'è un confini (3). Inoltre, pudete sceglie a location di a filigrana (4).

Benefiti

  1. Impostazione dei tasti cumuni
  2. Fate una bella filigrana
  3. Registrazione pianificata

Inconvenienti

  1. Versione libera stripped-down
  2. Nisunu effetti

Super Webcam Recorder hè un strumentu semplice è intuitivu per a registrazione di video da una webcam. Hè prupusitu solu per questo, cume ùn ci sò micca effetti in tempo reale, è di piacè in questu ùn funzionerà micca cun tuttu u desideriu. In principiu, i sviluppatori anu fattu un pregiudu versu l'usu più seriu di u prugramma, è e funzioni di pianificazione è l'addimentu di una filigrana ne cunfirmanu.

Scaricate e versione di prova di Super Webcam Recorder

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Registratore di l'agnellu Monitor di webcam oCam Screen Recorder SUPER

Share l'articolo in reti sociali:
Super Webcam Recorder hè una applicazione multifunzionale per a registrazione di video da una webcam. Supporta u travagliu cù i formati AVI è WMV.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Shareware
Costu: $ 40
Dimensione: 3 MB
Lingua: inglese
Versione: 4.3