Perchè BlueStacks ùn pò contattà i servitori di Google

E-mail hè assai popularu in u nostru tempu. Ci hè prugrammi per facilità è simplificà l'usu di sta funzione. Per uttene più cunte nantu à u listessivu computer, Mozilla Thunderbird hè statu creatu. Ma durante u travagliu ponu esse qualchì domanda o prublema. U prublema cumunu hè u pazzulottu di e cartelle inbox. Dopu guardamu cumu per risolve u prublema.

Scaricate l'ultima versione di Thunderbird

Per installà Mozilla Thunderbird da u situ ufficiale, vai à u ligame di sopra. L'istruzzioni per l'installazione di u prugramma pò esse trovu in stu articulu.

Cumu liberà spaziu in a vostra casella di posta

Tutti i messaggi sò conservati in una cartella di u discu. Ma quandu i missaghji sò cancellati o mossi in un altru cartulare, u spaziu nant'à u discu ùn hè micca automaticamente chjappu. Questu accade perchè u missaghju visibile hè nascatu quandu si vede, ma ùn si elimina. Per corregge sta situazione, ci vole à applicà a funzione di compressione di cartella.

Avvia a compressione manuale

Fate un clic col menù di dirittu in a cartella "Inbox" è cliccate "Compress".

Sottu, in a barra di stato pudete vede u prugressu di a compressione.

Impostazione di cumpressione

Per configurà a compressione, bisogna andà à u pannellu "Strumenti" è andate à "Impostazioni" - "Avanzate" - "Spaziu di Rete è Spaziu".

Hè pussibule di attivà / disattivà a compressione automatica, è pudete cambià ancu a soglie di compressione. Se avete un gran volumu di messaghji, allora ghjudicavate una soglia più grande.

Avemu amparatu à risolve u prublema di spaziu in a vostra casella di posta. A cumpressione necessaria pò esse effettuata manualmente o automaticamente. Hè desiderabile mantene una dimensione di cartella di 1-2,5 GB.