E l'istruzzioni sottu sfruttevate diversi modi per disattivà a scheda video integrata nantu à un laptop o un computer è assicurate chì solu una scheda video discreta (separata) funzioni, è a grafica integrata ùn sia micca coinvolta.
Cosa pò esse necessariu? In fattu, ùn aghju micca scontu bisognu di bisognu di spegne u video integratu (di regula, un computer hà già aduprate grafiche discrète, se si cunnesse u monitor à una scheda video separata, è u laptop accede insegnanti cum'è necessariu), ma ci sò situazioni quandu ùn accende micca quandu e grafiche integrate sò abilitate è simili.
Disattivà a scheda video integrata in BIOS è UEFI
U primu e più praticu modu di disattivà un adattatore video integratu (per esempio, Intel HD 4000 o HD 5000, dipindendu da u vostru processore) hè di andà in u BIOS è di fà quì. U prughjettu hè adatto per a maiò parte di i computer moderni, ma micca per tutti i portatili (parechji di quelli puru ùn anu micca simu un tale articulu).
Speru chì sapete cum'è entrà in BIOS - di solitu, hè abbastanza à premete Del in un PC o F2 nantu à un laptop à a poca distanza dopu à accende a tensione. Se avete Windows 8 o 8.1 è avvicinatu veloce hè attivatu, allora ùn ci hè un altru modu per entrà in u BIF UEFI - in u sistema, per via di Modifiche regolazioni di l'urdinatore - Recuperazione - Opzioni speciali di boot. Dopu, dopu à riavvià, avete bisognu di sceglie parametri supplementari è truvà l'entrata di u firmware UEFI.
A sezione di u BIOS chì hè necessaria hè chjamata:
- Periferiche o Periferiche Integrate (in PC).
- In un laptop, pò esse quasi ovunque: in Avanzate è in Config, circate u voci di u dirittu in relazione à a carta.
U funziunamentu di l'oggetto per disattivà a scheda video integrata in u BIOS hè dinò avvenuta:
- Selezziunà "Disabled" o "Disabled".
- Hè necessaria per definisce a scheda video PCI-E prima nantu à a lista.
Tutte e opzioni di base è più cumune chì si puderete vede nant'à e immagini, è ancu se u BIOS appare diversu da voi, l'essenza ùn cambia micca. È vi ricurdu chì pò esse micca un tale articulu, in particulare in un laptop.
Utilizemu u pannellu di cuntrollu NVIDIA è Catalyst Control Center
In i dui prugrammi chì sò installati assieme à i piloti per a scheda video discreta - u Cumpagnia di NVIDIA è u Catalyst Control Center - pudete ancu configurà l'usu solu di un adattatore video separatu, è micca quelli chì sò integrati in u processore.
Per NVIDIA, l'elementu di tale impostazione hè in l'impostazioni 3D, è pudete piazzà l'adattatore di video preferitu per tuttu u sistema, cum'è per u tuttu di u sistema, sia per i ghjochi individuali è i prugrammi. In l'applicazione Catalyst, esiste un articulu simile in a sezione Energia o Potenza, sottopuntura "Grafica Scambiabile" (Grafica Scambiabile).
Disattivà cù u Gestore di Dispositivi di Windows
Se avete duie adattatori video esposi in u manager di dispositivi (ùn hè micca sempre u casu), per esempio, Intel HD Graphics è NVIDIA GeForce, pudete disattivà l'adattatore integratu cliccendu cù u clicu annantu à ellu è sceglite "Disable". Ma: pudete sì spegnere u schermu, soprattuttu se si faci in un laptop.
Nant'à e soluzioni sò un riavvicinatu simplici, cunnessu un monitoru esterno via HDMI o VGA è l'impostazione di i parametri di visualizazione nantu à st'io (avviemu u monitor integratu). Sì nunda ùn funziona, allora provemu à trasformà tuttu nantu à cum'è era in modalità sicura. In generale, questu metudu hè per quiddi chì sà ciò chì facenu è ùn sò micca preoccupati per u fattu chì pò esse dunque bisognu di soffre di u computer.
In generali, u significatu in una tale azzione, cumu aghju scrittu sopra, à a mo opinione in a maggior parte di i casi ùn hè micca.