U calatu di a velocità di l'ordinatore è a risposta generale di u sistema hè un segnu sicuru di l'alta consumazione di risorse di unu di i processi in esecuzione. In certi casi, u prublema hè avp.exechì ùn hè micca sistemicu.
Cause è soluzioni per avp.exe
Prima, scopri ciò chì hè. U processo avp.exe hè lanciatu da l'antivirus Kaspersky Internet Security è hè u primu elementu di travagliu di stu software, chì esegue a maiò parte di e attività di protezione. Unu di l'inconveniente di Kaspersky Internet Security hè un altu carregamentu nantu à u sistema, perchè se e caratteristiche di u vostru PC o laptop ùn rispettanu micca i requisiti minimi di u prugramma, allora stu comportamentu, ahimè, hè abbastanza normale. L'unica soluzione in stu casu hè di aggiornà a manutenzione di l'urdinatore o di cambià u antivirus cù un menu menu esigente.
Vede ancu: a scelta di l'antivirus per un computer in debitu
Se u computer hè putente, ma avp.exe hà cusì assai troppu risorse, aduprate unu di i metodi chì seguite per risolve u prublema.
Metudu 1: Prisintenza di Kaspersky Internet Security
Un di i modi più faciule per eliminà avp.exe fallimentu hè di cambià e impostazioni di performance antivirus da Kaspersky Lab.
- Aprite a finestra di travagliu di l'antivirus è cliccate nantu à u bottinu chjucatu cù una icona di l'engine.
- Aprite a tab "Prestazione" e spuntate tutte e voci in a lista.
- Cliccate nantu à l'elemento "Operazione di sospensione antivirus di file" in fondo à a lista.
Una finestra per l'impostazzione di l'intervallu di tempu di l'operazione antivirus di u file si aprirà, è a lista bianca di prugrammi durante l'attività di cui questu cumpunente sarà fermatu. Piazzà i valori chì avete bisognu è premete "Salvà". - Cliccate nantu à la scheda "Verificazione"cliccate "Verifica pianu"dopu cliccate nantu à l'elemento "Scansione completa".
Sceglite una opzione "Manuale"dopu cliccate "Salvà" applicà cambiamenti. - Chiudite a finestra di prugramma è ripartite u computer.
Di regula, queste manipolazioni ponu riduce significativamente a carica nantu à u sistema da Kaspersky Internet Security, cù chì u consumu di energia di a CPU hè stabilizatu da avp.exe. Se a pratica hè stata inefficace, andate à u metodo successivu.
Metudu 2: Rinstalla Kaspersky Internet Security
In certi casi, a causa di a carica di u sistema pò esse danneggiata da un componente di Kaspersky Internet Security. A soluzione ottimale à stu prublema hè di reinstallà u prugramma.
- Rimuovete cumpletamente a versione installata di l'antivirus da u computer.
Più: Cumu rimuete cum'è Kaspersky Internet Security
- Scaricate e ultime versione di u prugramma.
Scaricate Kaspersky Internet Security
- Installate u pruduttu seguendu l'infurmazioni di l'infurmatore ufficiale.
- Dopu avè installatu l'antivirus cum'è una misura addizionale, pudete aduprà a so prestazione cù u metudu descrittu in Metoda 1 di st'articulu.
Di regula, à reinstallà u prugramma basta à normalizà u cunsumu. Ma s'ellu ùn hè micca aiutatu stu metudu, andate à l'opzione successiva.
Metudu 3: Verificate u sistema per i virus
Talvolta a causa di u prublema pò esse un infettatu chì un software maligno cerca di pruteghja da un antivirus. Quest'ultima causa u prugramma in loop, è da quissa - un carru costante nantu à u processore. In sta situazione, a protezione generale fornita da Kaspersky Internet Security ùn hè micca basta; dunque, avete da aduprà un strumentu più specializatu, per esempiu, l'utilità AVZ.
Scaricate AVZ
Vede ancu: Fuggendu virus virus
Conclusione
Come mostra a pratica, in a maiò parte di i casi a causa di a carica nantu à a CPU da avp.exe hè a potenza mancante di u computer.