L'utenti di e varie versioni di l'editor d'ufficiale di MS Word à volte affacci un certu prublemu in u so travagliu. Questu hè un errore cù u cuntenutu seguente: "Errore à l'invità di un comando à una applicazione". A causa di u so avvenimentu, in a maggior parte di i casi, hè un software pensatu per migliorà u sistema operativu.
Lezione: Error solution Word - bookmark not defined
Ùn hè micca difficiule una riparazione di l'errore in a trasmissione di un cumandatu à MS Word, è spieghjaremu cumu fà u sottu.
Lezione: Problemi à l'errore di Word: micca abbastanza memoria per terminà l'operazione
Modificare e opzioni di compatibilità
A prima cosa da fà quandu si faci un tale sbagliu hè di cambià i parametri di compatibilità di u file eseguibile. "WINWORD". Vede qui sotto per cume à fà.
1. Aprite l'Esplora di Windows è navigate à u seguitu via:
C: Programmi i File (In OS OS 32 bit, hè a cartella Program Files (x86)) Microsoft Office OFFICE16
Nota: U nome di l'ultima cartulina (OFFICE16) corrisponde à Microsoft Office 2016, per Word 2010 questu cartellu sarà chjamatu OFFICE14, Word 2007 - OFFICE12, in MS Word 2003 - OFFICE11.
2. In u cartulare apertu, fate un clic destro nantu à u file. WINWORD.EXE è selezziunate l'elemento "Pruprietà".
3. In a tabulazione "Compatibilità" a finestra aperta "Pruprietà" deselezionate l'opzione "Run u prugramma in modalità compatibilità" in a sezione "Modu di compatibilità". Avete ancu bisognu di deselezionate l'opzione "Eseguete stu prugrammu cum'è amministratore" (Sezione: "U livellu di diritti").
4. Fate clic "OK" per chjappà a finestra.
Crea un puntu di riparazione
In a prossima tappa, tu è io duvemu avè bisognu di fà cambiamentu in u registru, ma prima di u principiu, per ragioni di sicurezza ci vole à creà un punto di riparazione (backup) di l'OS. Questu aiuterà a prevene e cunsequenze di possibili fallimenti.
1. Run è "Pannello di cuntrollu".
- Tip: Sicondu a versione di Windows chì state aduprà, pudete aprite u Panninu di cuntrollu cù u menu di avvicinamentu. "Start" (Windows 7 è più vechje versioni OS) o aduprà e chjavi "WIN + X"dove in u menu chì si apre, selezziunu "Pannello di cuntrollu".
2. In a finestra chì compare in a sezione "Sistema è Sicurezza" selezzione articulu "Backup è Ripristinare".
3. Sì ùn avete micca salvatatu precedentemente u vostru sistema, selezziunate a partizione "Configure Backup", dopu basta seguitu l'instrumentu di l'installazione di u mago di l'installazione.
Se avete creu un backup, selezziunu "Creà u backup". Seguite l'istruzzioni sottu.
Avendu creatu una copia di backup di u sistema, pudemu passà in modo sicuru à a fase successiva di eliminazione di errori in u travagliu di a Parola.
Pulizia di u Registru
Avà avemu da avviare l'editor di u registru è eseguirà un nùmmiru di manipolazioni semplici.
1. Premete e chjappate "WIN + R" e entri in a barra di ricerca "Regedit" senza quotazione. Per mette in opera l'editor, cliccate "OK" o "ENTER".
2. Andà à a sezione chì seguita:
HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion
Eliminà tutte e cartelle in u directory. "CurrentVersion".
3. Dopu avè riavvicinatu u PC, l'errore di mandà u cumandamentu à u prugramma ùn vi disturberà più.
Ora sapete cume eliminà unu di i possibili errori in u travagliu di MS Word. Per ognunu chì vogliu micca più affrontà difficoltà simili in u travagliu di stu editor di testu.