Quandu si crearani collages è altre cumpunizioni in Photoshop, spessu hè necessariu rimuovere u fogliu di l'uttori da una immagine o trasferisce un oggettu da una immagine à un'altra.
Oghje parlemu cume di fà una foto senza un background in Photoshop.
Questu pò esse fattu in parechji maneri.
U primu hè di aduprà u strumentu. "Bacchetta magica". U metudu hè appiccicabile se u fondu di l'immagine hè solidu.
Aprite l'immagine. Chì e immagini senza un prucessu trasparente anu più spessu Jpgdopu u stratu chjamatu "Sfondo" sarà chjappu per a mudificazione. Devi esse sbloccatu.
Fate un dopu cliccate nantu à u stratu è in a finestra di dialogo cliccate "OK".
Sceglite dunque l'attrezzi "Bacchetta magica" è cliccate nantu à u fondo bianco. Una selezzione vi hè (marching ants).
Ora premete a chiavi DEL. Fatto, u spardu biancu quittatu.
U modu accantu à rimuovere u sfondo da l'immagine in Photoshop hè di aduprà u strumentu. "Selezzione rapida". U metudice cuntene se l'imagine hà circa un tonu è nunda si cunduce cù u funule.
Sceglite "Selezzione rapida" è "dipinta" a nostra immagine.
Dopu invertimemu a selezzione cù u tastu di scelta rapida. CTRL + SHIFT + I è spingi DEL. U risultatu hè u listessu.
U terzu mezu hè u più difficili è hè adupratu nantu à e immagini in culore, induve a zona desiderata si cunfonde cù u sfondo. In stu casu, noi aiutemu solu a selezzione manuali di l'oggiu.
Per a selezzione manuali in Photoshop ci sò diversi attrezzi.
1. Lasso. Usate solu solu sì avete una manu ferma o avete una tavoletta grafica. Pruvate ellu stessu è capisciate ciò chì l'autore sta scrittu.
2. Lasso poligonale. Questu strumentu hè consigliabile aduprà oghje nantu à oggetti chì anu in a so cumpusizioni solu linee dritte.
3. Lasso magneticu. Usatu in immagini monocromatiche. A selezzione hè "magnetizzata" à u lìattariu di l'oggiu. Se i tinte di a maghjina è di u fondu sò identichi, allora i bordi di a selezzione sò stracci.
4. Piuma. U più strumentu flessibile è più praticu per a selezzione. U penna pò trà duie linee rette è curve di ogni complessità.
Allora, sceglite l'utellu "Feather" è trace a nostra immagine.
Mette u primu puntu di riferiment quant'ellu sia più precisu pussibile nantu à u limitu di l'oggiu. Poi mettemu u secondu puntu è, senza liberà u bottinu di u mouse, traghiamo e verso a destra, ottenendu u radiu necessariu.
Poi, tene premutu u tastu Alt è u marcatore per chì avemu tiratu, tornemu à u locu, à u secondu puntu di riferimento. Questu hè necessariu per evità u contusioni impurtante cù una selezzione ulteriore.
I punti di ancu pò esse muvutu tenendu a chiave. CTRL a destra, è sguassate selezziunendu l'utellu adupratu in u menù.
Pen può seleziona più oggetti in l'immagine.
À a fine di a selezzione (u cuntinu deve esse chjusu, ritornà à u primu puntu di riferimentu) cliccate nant'à u contornu cù u tasto dirittu di u mouse "Fate una selezzione".
Avà avete bisognu di sguassà u sfondo in Photoshop premendu DEL. Se l'oggetto selezionatu hè improvvisamente rimuatu invece di u culmen, cliccate nant'à CTRL + ZInverte a selezzione cù una cumminazione. CTRL + SHIFT + I è elimina torna.
Avemu riesaminatu e tecniche di base per rimuovere sfondi da imagini. Ci hè ancu altri modi, ma sò inefficaci è ùn portanu micca u risultatu desideratu.